Nederland op Discovery (14:00)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Nederland op Discovery (14:00)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 13:42

Gisterenavond was 't ook al op tv, maar vanmiddag om 14:00 is de herhaling op Discovery. Het gaat over de strijd tegen het water. Ze laten onder andere zien de bouw van de afsluitdijk en de deltawerken. En 't leukste is, dat niet alles klopt wat ze zeggen, dat zijn maar kleine dingetjes. Het is een amerikaanse serie. De ondertiteling lieten ze gister weg, als er nederlands gesproken werd, maar af en toe zag je nog wel een stukje ondertiteling en dat kwam absoluut niet overeen met wat die man daadwerkelijk zei.
Anyway, 't gaat dus over Nederland en over de strijd tegen 't water o.a de afsluitdijk(die ze hier zuiderseadyke noemen), De rijn en de deltawerken in Zeeland. Ik vond 't wel leuk om te zien, Óuderkerk wordt genoemd, maar ze hadden beter Nieuwerkerk kunnen gebruiken, de foutjes zijn maar klein, echt Amerikaans maar deste leuker om te kijken. Haha!
M'n woonplaats(klein stukje) komt nog in beeld. In het allereerste begin heel even en op 't eind.

Gewoon kijken dus!

- Offline -


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:57

Grappig als je daar woont. Maar water kan mij eerlijk gezegd niet zoveel boeien... Sorry.

* To Belg, or not to Belg *

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:17

Je hebt er anders wel veel mee te maken. Knipoog

- Offline -


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 15:26

Hééél toevallig (heb net Scraphead Challange en Thunder Races gezien) heb ik het nu dus ook op staan. Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 15:55

En en? wat vond u er van?

- Offline -


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Blacky94, Bontfire, herr_balou, laran, manonutjuh, singa, stalxpaard, zonnebloem18 en 211 bezoekers