Nieuwe Wetering L1 ging goed!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Nieuwe Wetering L1 ging goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 14:12

Heej afgelopen zondag (26 oktober) ben ik voor de 2e keer L1 gestart, in Nieuwe Wetering. Het losrijden ging erg fijn, alhoewel het losrijbakje erg klein en heel zwaar was. Ik was bijna aan de beurt, degen voor mij ging net de ring in, en ik reed even terug naar de stap en Rag valt wat door m'n linkerbeen heen, zo hoppa tegen een mooie Fries aan! (had ze vast van tevoren al uitgekozen, was een mooie heer!). Afijn niets aan de hand, dus ik ging weer gewoon doorrijden. Ik draaf weer aan en ineens loopt Ragne kreupel!! Bloos!
Ik trok helemaal wit weg, het ging net zo lekker en whaaat ze was echt onregelmatig. Dus ben ik maar gauw gaan stappen, maar het bakje was zo klein, dat we niet even konden kijken of ze nou wel of niet kreupel was. Nou ik moest ook al bijna de ring in, dus we gingen dan maar in de ring kijken of ze kreupel was. Nou ik de ring in, loopt ze niet meer kreupel!! Verward
Ach dan toch maar de proef rijden...Maar ik had geen tijd meer om d'r ff wakker te schudden, dus het begin hadden we wat weinig impuls; het wijken ging volledig de mist in, maarja ze liep niet kreupel! Nou, naarmate de proef vorderde ging het steeds beter, dus ik was uiteindelijk best tevreden.
Voor de 2e proef ben ik maar even buiten op het asfalt gaan stappen, want ik denk dat het de zware bodem was waardoor Rag niet helemaal goed liep. Toch maar even het wijken doorgenomen op de straat en toen weer de ring in. Even flink naar voren gereden bij het binnenkomen en dat had effect, de proef ging super! OK dan!
Ik was dus helemaal blij. Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 159 pt voor de 1e proef had!! (wow cadeautje van de jury!) en bij de 2e proef maar liefst 169 pt (nog een cadeautje!). Ik had zelf op 1 punt gerekend (voor de 2e proef) en het werden er dus 3!!!
Ragne heeft wat extra wortels gehad Hyper!
Gelukkig was ze ook echt niet kreupel!
Best wel een beetje mazzel gehad dus! Ach dat heb je soms ook weleens nodig!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:13

Ik zou ook schrikken als mijn pony ineens kreupel word net voor de proef!!
Maar echt super 3 winstpunten! Gefeliciteerd!!!

Live,LOve,'ndLaugh

BloemBloem

Berichten: 16577
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:17

Heb je je wedstrijd toevallig bij Manege Hoogeboom gereden?


Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:59

Ja idd bij Manege Hoogeboom!!
altijd best gezellig...alleen beetje zware bak voor Ragne!

www.dressagedirect.com
Ragne eindstand Z1+3 :D --> nu met pensioen *\o/* nieuwe heldin = Wallenka! Nu M1+5

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:34

Hee ik heb je dan waarschijnlijk ook gezien!
Ik startte in de B-paarden, die rubriek was na de L1 geloof ik. Fijne jury hè? Tong uitsteken
Ik was met een Fjord, dus je moet me dan wel herkend hebben *LOL*
Ik heb nog niet in je profiel gekeken, maar mijn paard heeft een behoorlijke klap gekregen van een ander paard ik de inrijbak, dus als jij dat was... Extreme duivel Grapje!!!
Ik was trouwens 2x 1e, 2x 166. Wanneer doe je weer mee?
Ben benieuwd of je weet wie ik ben

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:37

Die Fries was trouwens echt ONWIJS mooi... Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Victor Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl
Ik heb nog nooit bij een paard zo gekwijld... Was die eerste? Ook een onwijs nette proef (was tijdens onze prijsuitreiking, ooh, dan had je dus niet dezelfde jury als mij denk ik, want die reek de prijzen zelf uit). Verklaar je nader *LOL*

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers