Dubbel succes voor amazone Anne van Vulpen!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Dubbel succes voor amazone Anne van Vulpen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 23:09

Houten --- Voor de derde keer heeft de 27-jarige Anne van Vulpen uit Vleuten gisteren de hoofdprijs (de Formido cup) gewonnen van het jaarlijkse concours hippique in de manege van de Zilfia's Hoeve in Houten.

Voor de tweede keer dit jaar was er een dubbel succes voor Van Vulpen. Behalve de hoofdprijs in de klasse ZZ eiste ze met een ander paard ook de eerste prijs op in de klasse Z. Tijdens de Utrechtse kampioenschappen in augustus in Hoogland presteerde zij hetzelfde!

Succesvol
De amazone van de OK dan! Voornruiters OK dan! is dit jaar bij practisch elk concours hippique op regionaal niveau succesvol. Vorige week bij het Gouden Ei in Barneveld was dat ook weer zo!!! De successen smaken naar meer! "Ik wil nu ook wel eens internationaal gaan rijden. Ik ben er nu wel aan toe. Zelf beslis ik daar echter niet over. De bondscoach doet dat. Ik moet dan wel een verzoek indienen. Misschien doe ik dat deze winter wel. Ik heb 3 ijzers in het vuur" aldus Anne!
Het concours hippique in Houten bestond in de klasse ZZ en Z uit 4 onderdelen. Het 1e onderdeel werd gewonnen door Richard Kapteyn, een clubgenoot van Anne van Vulpen. Met O'brien eindigde Anne van Vulpen als tweede en met Nienke als derde. Het 2e onderdeel werd gewonnen door Anne van Vulpen met O'brien voor Gert van de Hof uit Slagharen. Pieter Martijn de Bruyn uit Driebergen, de winnaar van de Formido Cup vorig jaar, werd derde. Het derde onderdeel was er weer voor Anne van Vulpen met O'brien. Richard Kapteyn won het 4e onderdeel voor Anne van Vulpen met Nienke!


Juryberaad
Na het juryberaad bleek dat Anne van Vulpen met een verschil van 3 punten had gewonnen voor Richard Kapteyn. Pieter Martijn de Bruyn uit Driebergen, vorig jaar en in 2001 winnaar van de Formido Cup viel dit keer niet in de prijzen.



DIE ANNE IS ECHT ZOOOO GOED!@!!!! Lachen Lachen OK dan! OK dan! OK dan!

Live,LOve,'ndLaugh


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 23:09

Voor foto's van haar met O'brien!! Check mijn profiel!!

Live,LOve,'ndLaugh

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:14

Ooit in een ver Tong uitsteken verleden heeft mijn instructeur ook eens Het Gouden Ei gewonnen Pling
In ieder geval is Anne erg succesvol! OK dan!

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:57

anne is gewoon de beste! maar Kapteyn is ook goed Haha!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 13:03

Kapteyn heeft ook iets meer paarden en een dikke sponsor maar ze heeft het wel voor elkaar!

...Dreaming with my eye's wide open...


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 14:51

Kapteyn heeft volgens mij niet meer paarden dan Anne hoor!! Volgens mij heeft Richard er iets van 12 of zo en Anne iets van 15 paarden!!!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie