even voorstellen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lady_Jay
Berichten: 17
Geregistreerd: 21-04-07
Woonplaats: Raalte

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-07 10:39

hoihoi

ik ben Joyce, 35 jaar , getrouwd en woon in Raalte
ik rij vanaf mijn 10e , begonnen met lessen op een manege, daarna met verzorgpony`s bij de ponyclub, later op verschillende verzorgpaarden gereden.
gestopt toen ik zwanger was van mijn oudste.
ik heb inmiddels 5 kinderen Haha! , dochter van 10, zoon en dochter van 8 en 2 dochters van 6
na de geboorte van mijn jongste twee weer begonnen met rijden(verzorgpaard), maar moest toen na een jaar stoppen vanwege gezondheidsklachten (schildklier) inmiddels ben ik goed ingesteld op de medicijnen en begint het weer te kriebelen... ben dus weer op zoek naar een leuk verzorgpaardje/grote pony. ik lees al een tijdje mee, en heb vandaag maar eens besloten me te registreren en "echt" mee te doen op t forum

zeg maar nee dan krijg je er twee!


Lady_Jay
Berichten: 17
Geregistreerd: 21-04-07
Woonplaats: Raalte

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-07 19:25

update: ik kreeg zojuist een leuk berichtje dat iemand mischien een verzorgpony voor me weet. ik ben benieuwd!
het gaat om een grote D-pony, maar aangezien ik maar 1.58 klein ben en 57 kilo weeg zal dat geen probleem zijn.
ik hoor hopelijk snel meer.. ik hoop dat t wat word!

zeg maar nee dan krijg je er twee!

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-07 19:29

Heey,

Wat leuk dat je ook op bokt zit!! Veel plezier hier!! Maar dat is absoluut niet moeilijk. Het is hier altijd heel gezellig!!
En ik zie net dat je uit Raalte komt!! Wat leuk, ik namelijk ook. Ik hoop voor je dat het wat wordt met die verzorgpony
want dat zou wel heel leuk zijn!!

Nou heel veel plezier en misschien dat ik je nog wel eens tegen kom op het forum (meestal wel!!)

Groetjes van Nienke.

Lady_Jay
Berichten: 17
Geregistreerd: 21-04-07
Woonplaats: Raalte

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-07 19:31

hey Nienke , bedankt!
heb even de foto`s in je profiel gekeken.. mooie haflinger!
leuk dat er iemand uit Raalte reageert, wie weet komen we elkaar nog eens tegen irl
ik hoop echt dat t wat word met die verzorgpony, dan kan ik hier ook wat zinnige paardenberichten gaan plaatsen, heb nu alleen mijn ervaringen van een aantal jaar geleden en da`s toch minder interessant om te posten

als iemand mij en mijn kids wil zien.. kijk dan komende zaterdag om half 6 op rtl 7 naar de herhaling van Gek op Wielen (is vandaag om half 7 uitgezonden), daar zaten wij in bij een rij-impressie van de Dacia Logan 7-persoons auto, mijn kids mochten laten zien of die auto kid-proof was Haha!

zeg maar nee dan krijg je er twee!

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:32

Welkom op bokt, veel plezier Haha!

_Lara_

Berichten: 803
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Arnhem

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:32

Welkom, en veel pelzier Lachen

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 19:37

Bedankt voor het compliment!! Ik ben dan ook echt gek met hem en ik vind hem er ook wel goed uit zien!! Wat leuk dat je op tv komt!! Misschien dat ik nog wel even kan kijken!!

Bij welke manege heb je vroeger gereden dan?? En ervaringen van vroeger kunnen heel vaak nuttig zijn hoor!! Alles wat je hebt mee gemaakt of weet kun je posten. En misschien dat we elkaar inderdaad nog eens tegen komen!! (je weet het maar nooit!!) Het is wel leuk dat je steeds meer mensen hier op bokt tegen komt die hier in de omgeving wonen en dat je die ook gezien hebt. Zo ben ik meiden van mijn vroegere manege en van school tegen gekomen!! Erg leuk en gezellig!!

Nou veel plezier hier!!

Groetjes van Nienke.

Lady_Jay
Berichten: 17
Geregistreerd: 21-04-07
Woonplaats: Raalte

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-07 19:47

ik ben begonnen bij Manege Bartels, toen ik daar een jaar gereden had mocht ik Astrid, de pony van een van mijn onderwijzers van de lagere school gaan rijden, ben toen bij de ponyclub de marsruiters in Nieuw Heeten gegaan, heb daar toen nog een andere verzorgpony gereden. lekker veel buitenritten gemaakt over de holterberg.
later na een verhuizing nog met verschillende paarden die in terwolde stonden bij rijvereniging twello en omstreken, en daarna met paarden van een handelaar uit twello(vlakbij Bussloo) individueel via de Oostveluwse rij en jachtvereniging wedstrijden gestart. in die tijd was ik dus veel om bussloo te vinden, kun je ook heerlijk rijden!

zeg maar nee dan krijg je er twee!

nienke_92

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-10-06

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-07 20:22

Daar ben ik dus ook begonnen met rijden: manege bartels!! Grappig om zo dingen over elkaar te weten te komen!! En Bussloo lijkt me idd mooi!!

Lott_
Berichten: 326
Geregistreerd: 14-01-07

Re: even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-07 17:46

Welkom op Bokt en nog veel plezier hier! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers