Enge buitenrit :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 07:56

Pauline schreef:
Je moet het wel melden, dat is toch maar een kleine moeite? Misscien als hij een tweede keer...vind ik eerlijk gezegd een beetje raar. Je voelt wel aan dat het niet goed is en dan kan een ander er misschien slachtoffer van worden. Als je een melding maakt gaan ze wat vaker daar langs en wie weet kunnenze een hele hoop leed voorkomen, met jouw hulp. Doen dus, Chiqa heeft groot gelijk.


Ik zou het ook melden.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 07:58

Tanneke"]
[quote="Pauline schreef:
Je moet het wel melden, dat is toch maar een kleine moeite? Misscien als hij een tweede keer...vind ik eerlijk gezegd een beetje raar. Je voelt wel aan dat het niet goed is en dan kan een ander er misschien slachtoffer van worden. Als je een melding maakt gaan ze wat vaker daar langs en wie weet kunnenze een hele hoop leed voorkomen, met jouw hulp. Doen dus, Chiqa heeft groot gelijk.


Ik zou het ook melden.
[/quote]

Ja je meot het zeker wel melden hoor!

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:52

Vippie schreef:
Heej die vent heeft Denise ook een keer achter zich aan gehad toen ze op Tjo aan het rijden was maar toen had hij nog een soort cita geloof ik.


Nu zal ik het dus helemaal melden!!!! De politie vind dit heus niet vreemd hoor! En hoe meer klachten er binnen komen, hoe meer ze erop zullen gaan letten! Succes! Want dit is natuurlijk echt niet leuk om mee te maken Scheve mond

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 16:01

gadverdamme wat eng Scheve mond
wel naar de politie en niet meer alleen gaan
weet jij veel wat voor een engerd het was ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 16:40

al heb je nog nooit met de politie te maken gehad, dat heeft er niks mee te maken, die vent is wat van plan, voel het aan mn water ik hoop dat je zo verstandig bent om er een kleine melding van te maken, ik hoop dat het niet meer zal gebeuren maar ben bang van wel, gewoon melden kleine moeite jof...kan een hoop leed besparen! Knipoog

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 17:15

Vippie schreef:
Heej die vent heeft Denise ook een keer achter zich aan gehad toen ze op Tjo aan het rijden was maar toen had hij nog een soort cita geloof ik.

Ja maar ik reed niet in de Dobbenplas of Delfse hout hoor, ik ree in Midden Delfland.