Het Fries Drentse Wold..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Het Fries Drentse Wold..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 23:20

Een tijd geleden had ik websites van stallen (die dagtochten regelden) gezien.
Ik ben al heel internet aan het af struinen naar mooie gebieden waar we in de toekomst kunnen rijden. Nu hebben we op stal besloten om volgend jaar eens een mooie gebied uit te zoeken waar we heerlijk kunnen 'verdwalen' Knipoog.
Ik herinner me nog dat Het Fries Drentse Wold heel erg mooi was...

Wie kent stallen die daar, in dat gebied, gelokaliseerd zijn?

Afbeelding

Galactica Wadim X Gemini


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:21

de bosmanege in bakkeveen en yn';e mande (fjorden) ook in bakkeveen. in appelscha heb je ook een manege


Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 23:27

O.K. Thanx! Lachen

Galactica Wadim X Gemini

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:35

Sorry hoor, je vraagt erom, daar is ie dan weer www.recreatieruiter.nl wij organiseren weekenden door het hele land, en vanaf volgend jaar ook daarbuiten! *LOL* *LOL*
Drets-Friese wold is een van de weinige gebieden in die hoek die ik eigenlijk niet ken, alles wat meer oostelijk ligt, dat heb ik met en zonder de NVVR onveilig gemaakt. Zeker met een hoge NVVR-concentratie in die omgeving is het voor mij erg makkelijk om m'n paard kwijt te raken. Hele hordes NVVR-ers hebben paarden en weiland aan huis. Ik heb ze dus voor het uitzoeken.
Ik weet niet met hoeveel mensen je op stap denkt te gaan, maar ik wil wel eens in mijn databank duiken om te kijken wat er is, hoewel ik niet de illusie heb met iets onbekends op te komen zetten, ik heb daar helaas geen persoonlijke contacten.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 00:46

Het gaat maar om een klein groepje, max. 4 personen. Ik hoef natuurlijk niet persé naar Fries Drentse Wold, maar leek me heel mooi. Ik ga in iedergeval op jullie site kijken. Bedankt!

Galactica Wadim X Gemini

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:19

ik ga altijd naar Dwingeloo.... naar manege de drift www.manegededrift.nl er zijn slaapkamertjes en een slaapzolder. je kan er ook kamperen maar dat si natuurlijk niet zo ideaal nu... als je in de zomen/ voorjaar gaat is het redelijk te doen.
veel plezier...

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: s0173957 en 95 bezoekers