Ook ik weer thuis.. Pfff :O

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 03:44

Net thuis... Zou eigenlijk op tijd naar huis gaan want ik moest Ime ook nog terug brengen maar Ime reed dus al met Lonneke mee..

Om een uur of half 2 aangereden bij Maartje (, Bianca, Suzanne en Lovely) en nu net thuis. Gaaaap Gaaaap

Morgen weer vroeg op (uurtje of 7 ofzo) want dan ga ik met Heike naar Utrecht toe. Ik hoop dat ik morgen een beetje op kan staan Slapen Slapen Dromen

Anyway, nu ff achter de PC om deze nacht 32MB aan foto's over te pompen zodat jullie die morgen (als het goed is) kunnen bekijken...

Truste! Ik ga heeeeeel snel m'n bedje opzoeken. Pff Slapen Maar was een leuke dag en Maarten en Marco hebben weer geweldig gekookt! Mijn complimenten, ik doe het jullie niet na }>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:37

Ben het hélemaal met Bart eens. Ze hebben prima gekookt. Gelukkig mocht ik TOCH mee-eten en hoefde ik niet op droog brood. Nee heren, was lekker, doen we een keer over. Wat er allemaal gebeurde in de keuken (opeens een behoorlijke klap) weet ik niet, maar aangezien het eindresultaat er mocht wezen, zullen we daar niet op doorvragen.
Tjonge Bart, kon je nog vroeger weg daar??? Ik lag om twaalf uur al weer in mijn mandje in het midden van het land (Spades Knipoog ) Enne...btw wie is Bianca dan? Volgens mij mis ik iets *LOL* ...
Mar het was ONTZETTEND gezellig en ik heb Jurita en Razinda gezien!!!!*helemaal heppie* Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 11:59

Volgens mij bedoelt Bart Barbara, maar ja, er waren ook zooooveel vrouwen. Haha!

Ik was ook 'pas' om 1 uur thuis (bij paps & mams dan), met zusje, kat en vriendje van zusje die we onderweg nog uit de kroeg hadden opgepikt. Toch nog 'even' zitten bokken (alwaar ik midden in de nacht - 2 uur/half 3 - Maarten, Lovely en ook Zep betrapte, jammer dat Zep er niet bij was). Bart was dus blijkbaar nog veeeeel later, vandaar dat het zo stil was op icq. Knipoog

Maar eh... Bart? Jij moet toch eigenlijk veel beter aan je slaap denken hoor. Schijnheilig

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> (ben ff onderschriftloos)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-14 12:00 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:09

Volgens mij bedoeld hij Claudia, want Barbara was ook al naar huis! Knipoog

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 21:08

Hahahaha, ja hij bedoelt Claudia!!
Hahahaha, Clau Bart was dus erg onder de indruk van je!!! *LOL* grapje!!

Ik was ook al naar huis, mijn paardjes stonden kou te kleumen op het land en ze hadden honger!!!