eindelijk de foto's van de wedstr B9 magnifiek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 17:03

haaai eindelijk de lang verwachte foto's het zijn ze nog niet allemaal Boos! maar die komen natuurlijk ook nog zoals jullie in het topic hebben gelezen van wedstrijd op magnifiek deze:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 9&forum=15

oke hier dan de foto's wat een schatje is het he!!
van het rijden heb ik er maar 1 waar ze heel erg in opstand komt en ik keek ef naar beneden of alles nog goed zat.
maar oke hier het verslagje en de foto's

ja fiekeltje heb je dr een beetje zin in *LOL*
ja ik ben er helemaal klaar voor haal me nou maar uit die trailer ik heb zin om te lopen!!!

[img]../upload/271/wedmarfiek1.jpg[/img]

zo, opgezadeld en wel, nog even me broel uit doen en me laarzen aan maar vind je dr nou niet stoer met die knotjes Lovers Lovers

[img]../upload/271/wedmarfiek2.jpg[/img]

en kijk is daar staat fiek helemaal klaar dr baasje staat er bij en ik moet me cap nog opzetten en me handschoentjes aan doen.!

[img]../upload/271/wedmarfiek3.jpg[/img]

oke, we zijn dan eindelijk klaar en ik zit er "al" op Party!! fieky kijk is leuk!!

[img]../upload/271/marfiekwed4.jpg[/img]

nee marjolein daar heb ik geen zin in *meteen oortjes wat naar achter* ik wil lopen!! en rennen kom nou meehee!!

[img]../upload/271/wedmarfiek5.jpg[/img]

hehe eindelijk we zijn aan het losrijden in de bak maar wat een drama is het ze wil iet mee werken en word helemaal opgefokt door de andere paarden.
fiekeltje kunje ook normaal doen? Verward Haha!

[img]../upload/271/wedmarfiek6.jpg[/img]

nou dat was dus de laatste Clown
het vervolg komt er aan die staan nog bij me zus op het rolletje Dromen
maar snappen jullie nu dat ik helemaal verliefd ben op dit knollie"tje"
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 17:08

aaaahhhhh, fiekeltje FOEIstaat errug stoer met witte bandages
na me verjaardag ga ik bij divoza inkopen doen, dus witte bandages enzo
Leuk hoor zo'n trailer foto, ennuh ze ziet er echt op en top uit!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:09

ze is mooiii!! stoer die knotjes hoor en die bandages zijn echt het einde staat goed bij haar, een wedstrijdoutfit Lachen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:14

Hoi Marjolein

Fiek..ziet er veel anders uit dan op andere foto's echt ene super mooi beessie...ik zal binnekort de foto's van Lisa ook wle laten zien..

=xxx= Renée

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:13

Mooi paardje hoor, vooral die kleur vind ik mooi!! *LOL*
Jullie vormen wel een mooi combinatie volgens mij!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 20:49

dank je wel!
ze rijgt hier al dr wintervacht dalijk word ze weer geschoren en word ze heel erg licht daar maak ik wel ef foto's van haar!

dit is haar ook wat is ze anders he?

[img]../upload/271/marfiek1.jpg[/img]

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:33

ja ze is noggal anders.....op de wedstrijd zagen jullie er echt super cool uit (allebei) maar die gewone foto''s ook hoor....ihihi
hoe is het gegaan met je wedstrijd? was ze braaf?

Renee

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 19:33


Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 19:44

Wawie, wat mooi!! Ze glanst mooi, goed gepoets zeker? Die bandages staan ook mooi. Ik vind em echt super mooi!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 11:16

ja zeker goed gepoetst ze word elke dag heel goed gerost eerst en echt een stuk of 6 verschillende borstels gebruiken we Lachen
en als ze dan geschoren woordm heeft ze de hele winter appeltjes op dr kont omdat ze altijd zo goed word gepoetst Party!!
en ze glimt echt als een spiegel ze heeft dan iets van een goude gloed over heel dr vacht
maar hier krijgt ze al meer de wintervacht dus glimt ze niet zo heel erg maar op die foto die van de zomer glimt ze wel en die spieren Kwijl was toen pas net aan het rijden.
de veearts heeft ook gezegt zij heeft geen vet of zo het zijn allemaal spieren ze vragen ook vaak de veeartsen dat paard loopt zeker wel heel ver in de sport *LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 11:50

heyy leuke foto's maar ff een vraagje.... (niet flauw bedoelt ofzo hoor Haha! ) maar kan Magnifiek niet aan de teugel lopen? Verward

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:02

hmm, ik heb ff in marjolein haar profiel gekeken en kijk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
allemaal aan de teugel


Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:09

ok ok ik ben overtuigt Schijnheilig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:56

hey hahaha, ik heb iets ontdekt
Die stapmolen die sjef heeft is een omgebouwde draaimolen, zo eentje in speeltuintjes, hahaha
grapsje, lijkt net zow

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-01 16:06

tyuurlijk kan magnifiek aan de teugel lopen ik vertelde ook bij die foto dat ze stront vervelend eigenwijs was met rijden en dat was dus ef 1 foto magnifiek is een heel moeilijk paard!
op die wedstrijd was ik pas net opgestapt ze heeft niet veel aan de teugel gelopen omdat ze alles wat ze zag leuk vond en je haar koppie niet naar beneje krijgt dan heb ik ook niet geprobeerd niet veel iig ik wilde gewoon een nette proef netjes op de letter daar gingen we voor en niet o haar meteen omlaag te rijden.
maar normaal rijd ik haar dus wel altijd aan de teugel. Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 74 bezoekers