wat zouden jullie doen....:(:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

wat zouden jullie doen....:(:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:53

hoi
ik heb een probleempje, ik heb samen met met mijn pony een weekje bij een andere stal gestaan om te kijken hoe het daar was. nou mijn pony vond het dus helemaal super geweldig. Ze sloofde zich de hele tijd vet uit, vette bokke in het land en super druk met rijde ze leek net een jong veulen. die stal is wel gezellig alleen niet echt meiden van mijn leefdtijd en bij die andere stal waar ik normaal sta heb ik mijn vriendinnen.

maar nou heb ik een probleempje.
ik kan ook naar die stal waar ik een weekje heb gestaan. dan heb ik een box met een halve deur en katinka (mijn pony) is daar veel vrolijker niet dat die andere stal nie goed is, maar ik heb het bij die andere stal veel leuker wat zouden jullie doen blijven waar je gwoon staat of aan je pony denken en voor hem naar die andere stal gaan?

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo



Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:58

Binnen een week kan je niet zien of je pony het daar leuker vind, dit was misschien nog de nieuwig heid.
Maar toen ik die van mij kocht stond ze op een super chque stal, maar waar ik nu sta is ook vrij chique maar wat drukker en ze inderdaad levendiger geworden....
Ik heb bij mijn stal ook weinig stalgenoten van mij leeftijd of ze zijn jonger (8 of 13) of ze zijn volwassen. Ik heb hier totaal geen moeite mee, maar dat komt misschien doordat ik in de sport zit dan dat ik recreactie rijd....

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 22:01

ja ik rij ook wedstrijden best wel intensief ook maar ze heeft er ook al eerder een week gestaan en toen vond ze het ook al super dus ik weet nie of ik aan mij moe denken of aan mijn pony moe denken ik wil eigenlijk het allerbeste voor mijn pony

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:15

Als je paard goed staat op beide stallen, dan zou ik voor mezelf kiezen. Je moet het zelf ook gezellig hebben, toch? Anders wordt het wel zwaar om elke dag heen te moeten. Aan de andere kant leer je op de nieuwe stal ook wel weer mensen kennen. Zware keus hoor!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:42

Als ze op allebei de stallen goed wordt verzocht zou ik dan toch wel bij je leeftijdsgenoten blijven..... Want ik ben natuurlijk al 17 en rij tusse de paarden. Leef je nog lekker uit op je pony met je stalgenootjes!

Savannah (Z2) :):) & Aldate <3 & Giorado :~ !
http://www.horse4u.nl

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:33

Ik zou aan mn paard denken.. ik ben nu ook op zoek naar een stal waar mn paard swinters buiten kan, ookal kan ik op mn eigen stal blijven. Wil toch t beste voor hem!

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:26

nou ik weet het echt niet hoor en ik moet het binnen kort weten:( wat moet ik nou

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:36

dit is een keus die je alleen zelf kunt maken. Je moet voor jezelf zien uit te vinden wat je belangrijker vindt.Als je het naar je zin hebt op je "oude" stal zou ik daar niet zo snel weg gaan. veel sukses met je beslissing

Z1+1

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 19:53

tja lastig. Maar inderdaad, is het voor de pony geen nieuwigheid, dat drukke gedoe ? En wat was de reden dat je daarheen ging voor een week, omdat je al plannen had om daar te gaan staan ? Ik vind dat je na een week voor jezelf ook nog niet kan zeggen of het wat is, meestal weet je pas of het leuk is na een tijdje.........

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 21:53

nee het ging zo ik ging daar een paar dagen gaan omdat er een vrouwtje kwam die ging mijn pony maseren. ik vond het daar wel leuk en mijn pony ook. toen had ik tegen die eigenaar gezegd ja ik denk er overna om bij jullie te komen. en toen zei hij omdat ik het nog niet zeker wist anders kom je een weekje op proef en dan zeg je eind van de week of je er wil staan. en vandaar dat ik loopt te twijfelen.

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

Barvrouwke
Berichten: 3705
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:58

Heey,
ik zal het zeker doen, als je pony vrolijker in zijn box staat is dat altijd een goed teken. Als het uhm niet aanstond zat ie wel met z'n hoofd in de hoek. Dat je leeftijdsgenootjes moet missen vind ik zelf niet zoown ramp. Lekker rustig trouwens.. die kinderen bij mij op stal zijn zoow druk, heb ik echt een hekel aan, ze vergeten heel de paarden. En doordat er wat oudere mensen zijn kan je ook sneller contact leggen met mensen die wat voor je kunnen betekenen (rijvaardig, wedstrijd, verzorgpaard, stage enz) Met leeftijdsgenootjes wordt je snel in een hokje gepropt, van "de kinderen hier op stal" Maar dit is mijn visie

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:00

Ik vind het belangrijker dat je pony het daar meer naar zijn zin heeft dan dat jij je vriendinnen hebt op die andere stal. Dus ik zal op die ene stal blijven staan en met die vriendinnen gewoon afspreken.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:20

Ik zit zelf heel simpel in elkaar: paard blij = ik blij. Zou dan ook altijd voor die stal kiezen waar mijn paard het het beste heeft.

Momenteel baal ik een beetje want mijn meisje gaat al om 12.00 (!) weer op stal. Mijn andere paard is pas ingeslapen; ze gingen altijd saampjes de hele dag naar buiten.....(erg off-topic Knipoog )

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:33

Ik zou als ik jou was ook kijken waar je de meeste mogelijkheden hebt met rijden. Vooral de bak, uitrij mogelijkheden, springfaciliteiten, enz.

Je Pony kan ook anders reageren omdat hij uit zijn eigen omgeving wordt gehaald, dus ik zou er maar goed over nadenken.

En vrienden kan je overal maken, toch!!!

Mensen met paarden, Hebben de hemel op aarde!!
Maar komen ze te sterven Dan valt er niets te erven!!
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=474938&start=0&st=0&sk=t&sd=a

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 19:19

dank je wel iedreen,

waar ik nu sta ben je meteen in het bos en je hebt een heel groot stuk land en veel springspulle
bij de andere stal moet je eerst het spoor over Scheve mond wat ik op zich best eng vind maar daar wend ie wel aan daar zijn geen hindernissen terwijl ik wel springwedstrijden rij het land is daar wel bijna altijd droog en als het echt heel erg regent worden sze eerder binnen gezet.

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 19:41

Gewoon doen naar die andere stal! Haha! Je hebt zo weer nieuwe rijmaatjes gevonden Knipoog

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:12

het is wel een moeilijke beslissing!

Ik zou ook naar die nieuwe stal gaan...nieuwe vriendinnen kun je maken!dat heeft je paardje waarschijnlijk al gedaan *LOL*

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 20:25

maar het zijn allemaal mense van 18 19 jaar of ouwer en ik ben zelf bijna 16

Eindelijk L springen
zaterdag 12 juni kringkampioenschap in bergen
zaterdag 19 juni ch in heiloo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:18

Ik zou gewoon doen wat goed voelt, een gezellige stal is ook erg belangriijk! En is bokken nu zo goed? Mijn merrie bokt alleen als ze het niet naar dr zin heeft!

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:55

Als je springwedstrijden rijdt, moet je ook springlessen kunnen rijden of in ieder geval oefenen. Dus de aanwezigheid van springmateriaal lijkt me ook erg belangrijk.

Fiesta, freiberger, what else?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chinnie, Dartel, Liiesjjj, StalNollie, Tieme en 145 bezoekers