Enge buitenrit :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Enge buitenrit :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 20:04

Vandaag ben ik met Herlando weer buiten gaan rijden (Zoals ik altijd al heb gedaan) maar deze keer ging ik alleen, en meestal ga ik met die eigenaaresse.
Toen opeen geven moment, rijd er een man langs met een scooter, en vlak bij mij en Herlando stopte hij en glimlachte hij (ik dacht dat hij stopte omdat hij misschien dacht dat Herlando bang was, dus ik glimlachte terug) toen opeens ree ik weer verder, en hij keerde ook. Dus ik galopeer rustig aan, en hij rijd langs mij. Dus ik denk dit is niet leuk, en ik keer weer. Dus hij rijd nog een stukje rechtdoor, kijkt acterom en rijd weer naar mij toe en stopt. Toen zette ik Herlando in een rengalop en hij rende echt voor z'n leven (was wel gaaf OK dan! ) en toen ben ik helemaal weggereden, een stukje open veldje op met bomen, waar hij niet langs kon. Hij stopte en ging weer terug. Man wat ben ik bang geweest zeg, ik hoop hem niet vaker tegen te komen Scheve mond Verdrietig


Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:06

Je had het me net op msn gezegd!!
Wat eng..bahbah!
Ik hoop dat je het niet nog eens meemaakt!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 20:11

Ik hoop het ook niet. K was echt bang. En elke keer als ik een scooter geluid hoorde, gelijk omkijken en kijken of hij het was Scheve mond

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:13

ey es dat is skkr eng... gelukkig dat herlando zo hard ging Tong uitsteken

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:13

Ieuw eng jah... Scheve mond
Gelukkig nog nooit meegemaakt... Hoop idd niet dat je hem weer tegenkomt..

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:15

Dit is inderdaad niet leuk. Vaak zijn die mannetjes erop uit om iemand schrik aan te jagen en het lukt ze eigenlijk ook altijd. Het is nooit leuk, maar je hoeft ergens niet bang te zijn voor die mensen, ze doen vaak niks. Maar ik snap wel dat je erg bang bent, tegenwoordig lopen er zoveel gekken op de wereld...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:17

Had je geen zweep bij je??
Ik zou zo iemand echt een onwijs harde knal verkopen.
Laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:25

eng man ik zou er een melding van maken bij de politie de volgende keer is het mss wel raak!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 20:26

newie schreef:
Had je geen zweep bij je??
Ik zou zo iemand echt een onwijs harde knal verkopen.
Laten ze het de volgende keer wel uit hun hoofd

Jawel hoor, een springzweepje, maar hij had een helm op dus had het ook niet veel nut gehad, maar al zou hij van z'n scooter afstappen zou hij echt een knal krijgen hoor!


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:35

bahj dat is vervelend he! ik heb t ook een x gehad een man die de hele tijd achter me aan ging rijden en ging zeggen mooi paardje heb je lief paardje enz. ik heb r ook aangespoort en net of ze t door had rende ze voor ons leven echt zo lief.. maar word wel gek van die mensen grr voel me echt niet meer veilig op straat Boos!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 20:52

bonney4evver schreef:
bahj dat is vervelend he! ik heb t ook een x gehad een man die de hele tijd achter me aan ging rijden en ging zeggen mooi paardje heb je lief paardje enz. ik heb r ook aangespoort en net of ze t door had rende ze voor ons leven echt zo lief.. maar word wel gek van die mensen grr voel me echt niet meer veilig op straat Boos!

Nee idd ik ook niet.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:54

Ieh dat lijkt me echt eng joh als er zo'n scooter je blijft achternazitten.. Ik hoop dat ik het toch nooit meemaak.. Scheve mond
Al had ik 5 zwepen bij, had ik echt niet durven slaan ofzo hoor haha, je hebt dan wel voordeel in het bos maar een scooter kan toch ook heel snel zijn Scheve mond

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:00

Mareska schreef:
Ieh dat lijkt me echt eng joh als er zo'n scooter je blijft achternazitten.. Ik hoop dat ik het toch nooit meemaak.. Scheve mond
Al had ik 5 zwepen bij, had ik echt niet durven slaan ofzo hoor haha, je hebt dan wel voordeel in het bos maar een scooter kan toch ook heel snel zijn Scheve mond

Het is niet echt een bos, het zijn gewoon paden, en wat bomen, en voorderest hele grote stukken velden met land, het is super mooi en super groot! Maar dus niet echt een bos. Maar al zou die me achter na komen zou ik snel een landje op rijden.

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:13

Aah bahbah!!!Echt eng!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:19

en...ben je bij de politie geweesT? Straks is iemand anders de klos en is iemands zn leven verpest voor de rest van je leven.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 21:21

Nee ben niet naar de politie geweest. Misschien als het een tweede keer gebeurt. Misschien was het wel helemaal niets. Ik zou het niet weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:41

ikke_89 schreef:
Nee ben niet naar de politie geweest. Misschien als het een tweede keer gebeurt. Misschien was het wel helemaal niets. Ik zou het niet weten.

Nou als ik jou was zou ik het risico niet lopen, kijk jij had een paard wat snel kon galopperen maar wat nou als je op de fiets bent? Nou vul maar in, moet je toch niet aan denken...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 22:19

Ja dat ik misschien wel waar, maar je weet maar nooit of hij er iets mee bedoelde, misschien was hij de weg kwijt ofzo Verward Of wachtte hij op iemand, tenminste ik ga er niet zo gauw een aangifte voor doen. En ik kom er voorderest nooit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:22

laten we dat dan maar hopen...

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:33

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt een kleine maand geleden! Dacht ik weet je wat ik ga efkies alleen een rondje van een uur het bos in! Gabber mijn paardje was harstikke braaf! Tot dat op een moment een hijgende persoon achter me aan komt rennen! Meisje wacht...meisje wacht....ik dacht ***** ik moet zorgen dat ik weg kom! Het was volgens mij de potloodventer van Zeist!! Echt eng, je wilt niet weten wat er op dat moment door je heen gaat hoor! Je weet een ding zeker je weet waar je hard zit! Ik dwars door het bos gescheurd! Uiteindelijk wegen genomen waar hij niet kon komen, ik heb die verschrikkelijke man nooit meer gezien! Echt wat kwam ik overstuur thuis!!! Sommige mensen ******, je zal ze ******!! Gelukkig was het goed afgelopen uiteindelijk!

..........................................................

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:40

Wat een rare vent!!
Gelukkig heb ik zoiets nog nooit meegemaakt!!
En ook dat verhaal van Wilma1983. Er zal maar net zo'n gek komen!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:21

Neem een mobiele telefoon mee, volgende keer als ie langskomt dat ding pakken en politie bellen. Volgens mij isie dan zo weg...

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 00:59

Je moet het wel melden, dat is toch maar een kleine moeite? Misscien als hij een tweede keer...vind ik eerlijk gezegd een beetje raar. Je voelt wel aan dat het niet goed is en dan kan een ander er misschien slachtoffer van worden. Als je een melding maakt gaan ze wat vaker daar langs en wie weet kunnenze een hele hoop leed voorkomen, met jouw hulp. Doen dus, Chiqa heeft groot gelijk.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 01:15

Ja, en misschien hebben ze al meer meldingen over die vent gehad. Echt eng joh! Scheve mond Ga maar niet meer alleen buitenrijden...

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 07:53

Heej die vent heeft Denise ook een keer achter zich aan gehad toen ze op Tjo aan het rijden was maar toen had hij nog een soort cita geloof ik.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, DanaxxLester, Inney, Isab123, knockout1, lies_sparkle, Maaike_Ma, Padoertje, Selente, SplashIsLief, Utixo, XladyX, YandexBot en 160 bezoekers