Weer L1 gestart, 3e winstpunt binnen :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Weer L1 gestart, 3e winstpunt binnen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 20:00

Afgelopen zondag hadden Grassie en ik weer wedstrijd in Almere-buiten . Afgelopen weken ging meneer HELEMAAL niet, pas de laatste week voor de wedstrijd wou het voor mijn gevoel weer wat beter.

Ik hoefde pas om half 7 's avonds te starten, dus mooi de hele dag lopen tutten *en spanning opbouwen Bloos *. Meneer zag er netjes uit en lekker op tijd vertrokken we (Ik en Romy met Jive, die ook L1 ging starten) naar Almere, waar we ook nog op tijd aankwamen Cool . Ik had Gras de dag ervoor vrijgegeven zodat hij wat meer energie zou hebben *dat is meestal hét probleem bij ons* en zou weer maar een kwartiertje losrijden, dat pakte de vorige keren ook goed uit. Omdat Romy wat meer losrijtijd nodig had waren we eerst met het opzadelen en naar de bak brengen van Jive bezig en zat ik er uiteindelijk nog bijna te laat op.
Gras was met losrijden wel fris, maar niet aan de hulpen wat geen hele goede combi is . Toen ik er net een paar minuten opzat kwam de ringmeester al vragen of ik 'al kon starten' (de B was toen afgelopen, maar ik was de 1e v/d L1 en tussen de B-L1 zaten officieel 10 minuten..) . "nee meneer, het is mijn tijd nog niet" . Daar nam hij opzich wel genoegen mee, maar dan heb je toch wel een beetje zoiets van *help*, laat ik maar snel gaan losrijden Knipoog.
Uiteindelijk moest ik toch de ring al in terwijl ik net even had gegalopeerd maar meer ook niet. De proef ging niet zo super voor mijn gevoel, ook niet slecht *er ging niet heel fout Knipoog* maar wat slordig en niet echt fijn aan de hulpen. Voor de 2e proef had ik hem nog even goed wakkergemaakt , maar zoals gewoonlijk had het in de ring niet zo erg veel effect meer. De 2e ging voor mijn gevoel wel netter , al met al was ik redelijk tevreden .

Helaas hadden mijn reisgenootjes geen zin om te wachten op de prijsuitreiking Scheve mond , dus kreeg ik mijn punten pas later op de avond te horen: 157 voor de 1e proef en daarmee was ik 2e Party!!, en 155 voor de 2e.
Was/ben ik best blij mee!! Nu klopten de punten een keer echt met mijn gevoel *okeee, ze hadden eigenlijk omgekeerd moeten zijn Haha!* én heb ik een keer 2 proeven constant gereden. (de vorige keer had ik 163 en 145 bij dezelfde jury..Knipoog).

Ik ben dus best blij, BIJNA 2 winstpunten Haha! .
Ik vond dat er trouwens supergoed gejureerd was, de jury zag echt superveel dingen waar wij moeite mee hebben (zo stond er bij de middengalop op de lange zijde bv 'eerst rechtrichten' en dat is gewoon een zwak punt) . Ik had voor een aantal keer middendraf/middengalop 7's waar ik vooral blij mee was, en ook voor een aantal overgangen + 1 keer halsstrekken. Wijken was niet dramatisch maar nog steeds niet wat het zijn moet , 3 5'en en 1 keer een 6. Er stond als commentaar op het protecol wel weer 'ruiter moet actiever rijden'... Daar zijn we nu al 2 jaar mee bezig meneer de jury Scheve mond Knipoog .

Ik ga nu pas in januari/februari weer starten, dus tot die tijd lekker doortrainen . Go Graziano! OK dan!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 20:40

Wauw, wat goed zeg!!!
Gefeliciteerd hoor!!! OK dan!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:23

Goed zoo! Ben blij dat het zo goed gaat nu Party!!
Hoe had Romy gereden?

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:44

Netjes en gefeliciteerd!!! Haha!

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:13

Gaaf hoor

Gefeliciteerd

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 18:20

New-Forest schreef:
Goed zoo! Ben blij dat het zo goed gaat nu Party!!
Hoe had Romy gereden?


Thanks Eem ! Party!! Romy had 154 en 151, maar ze reed vrij slecht Knipoog. Jive was errrg lui en er niet fijn doorheen enz, je kent het Haha!.

Verder ook iedereen bedankt!

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 22:44

Kijk, was mijn voorgevoel over die wedstrijd toch goed he Cool
Volgende keer ben ik er weer bij, dat je dat even weet......

En voortaan wel wat meer aandacht aan de verzorging he? Kusje Een 7 kan natuurlijk niet ( Schijnheilig )

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 20:14

ItsMe schreef:
En voortaan wel wat meer aandacht aan de verzorging he? Kusje Een 7 kan natuurlijk niet ( Schijnheilig )


Dat kom jij dan de volgende keer voor me doen toch? Lachen ( Kusje )