mijn paard gaat op winterstalling

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

mijn paard gaat op winterstalling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:34

Vandaag gaat mn paard naar de winterstalling, weer een verhuizing...maar anders zou ze alleen op het land komen te staan en dat was geen harden, want het echte arabieren kwam naar boven vanmiddag toen ze alleen stond...

Rennen, bokken( Kan ze dat oja?) en zweten dus kon het niet over mn hart verkrijgen door dr te laten staan....

Dus...staat ze sinds vanaovond lekker op stal en dat toch ook wel weer goed!
Staat jullie paardje al op stal?


Ann

Berichten: 13234
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:46

's nachts wel, overdag nog lekker buiten op het land, ik heb een Tinker Lachen

Gillian
Mei 1993 - Sept 2016

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:15

nee hoor lekker buite nog dag een nacht

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:22

Per 1 oktober was het verplicht bij ons op stal. Zeker voor warmbloedige paarden lijkt mij dat ook wel verstandig. Fjord, Fries, Haflinger, meeste pony rassen enzo kunnen best buiten blijven, zomer en winter. Ligt er een beetje aan wat je er mee doet. Als ze een hele dikke vacht krijgen, worden ze gauw nat met rijden. Ga je ze dan scheren, dan kunnen ze volgens mij niet meer naar buiten.


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:26

Miro heeft dit jaar helemaal niet in het land gestaan Verdrietig Volgend jaar weer Haha!

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:35

die van mij staat overdag lekker buiten en 's nachts binnen. Maar als het gaat regenen moeten ze ook overdag binnen blijven Scheve mond

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 17:58

gelukkig mag die van mij overdag wel de hele dag naar buiten, ze hebben paddocks( hele grote) dus dat zit wel goed de winter...
Ik sprak net trouwens de verzorgster die hem wilde gaan verhuizen, het is niet helemaal gegaan zoals het hoorde....

Ze was nogal opgewonden( mn merrie) doordat dr landgenootje er niet meer was, en ze was dus erg schrikkerig....Nu schrok ze van een sluis die ineens water door liet en een toeterende auto ....wat zijn er ook een klootzakken in de wereld he?
Ze is er dus van door gegaan en dat heeft ze dus nog nooit gedaan, altans bij mij niet....
Ik hoop dat ze weer rustig is, want dit is waardeloos, ik zal het vanavond wel horen....verhuizen is niet niks voor een paard.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:58

Ik dacht dat ze al in Callantsoog stond joh.... of ben je daar al weer weg? Verward

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:21

cloris schreef:
Ik dacht dat ze al in Callantsoog stond joh.... of ben je daar al weer weg? Verward


Hoi Cloris ze stond op een landje midden in Callantsoog maar staat nu op de zandweg net even buiten Callantsoog, dat is de winterstalling dus ik ben nog niet weg hoor!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:19

Chiqa"]
[quote="cloris schreef:
Ik dacht dat ze al in Callantsoog stond joh.... of ben je daar al weer weg? Verward


Hoi Cloris ze stond op een landje midden in Callantsoog maar staat nu op de zandweg net even buiten Callantsoog, dat is de winterstalling dus ik ben nog niet weg hoor!
[/quote]


Op de zandweg hebben ze ook land idd, ik heb daar eens geinformeerd voor een vriendin van mij, dat is redelijk dichtbij waar ik sta

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:45

cloris schreef:
Op de zandweg hebben ze ook land idd, ik heb daar eens geinformeerd voor een vriendin van mij, dat is redelijk dichtbij waar ik sta


Bij Horse Care? Waar sta je dan als ik vragen mag? Ze hebben trouwens geen land daar alleen grote paddocks maar dat is ook prima hoor Knipoog
Ik dacht dat jij in de buurt van Den helder stond....

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:27

Mijn paardje staat overdag nog een paar uur op het land en verder op stal. Zodra het weer echt slecht wordt gaan ze nietmeer naar buiten en blijven tot ongeveer april begin mei op stal.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, anoushka, Mark0919, sterregoud, Titsia en 52 bezoekers