voor iedereen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 12:07

jullie zullen wel vaak gezien hebben dat ik spel fouten maak daar heb ik veel problemen mee ik heb een bepaalde vorm van dislectie (zal ook wel verkeerd geschreven zijn) dat als ik taal fouten schrijf en ik kijk het nog een keer over dan zie ik die fouten gewoon niet ik zit hier best wel mee dus ik zeg het maar omdat het best wel stom staat al die fouten

gr. thirza
lebber van sya


miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 12:12

daar heb ik ook last van hoor...
enne zo erg is het toch niet..
fouten maken is menselijk!!!
jeeeeeh wij zijn menselijk!!!

Groetje
Sharda

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 12:13

eerlijk gezegd, is het me niet eens opgevallen! Zelf heb ik een vriend die ook een dislect is (hihi, ik weet ook niet hoe je het schrijft). hij praat er heel open over, wat jij nou ook doet, vind ik best een applausje waard!
succes er verder nog mee!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 12:17

dank je wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 12:24

Het gaat erom WAT je schrijft, niet HOE je het schrijft.
Liefs, Sonja

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 14:23

DAt maakt toch helemaal nix uit??
Het gaat erom hoe je hier bent en of je geen horsesachtig mens bent! En dat ben je gelukkig niet.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 14:38

Nou, ik zal je zeggen dat me dat nog niet eens was opgevallen. Ik ken je al heel lang, dus het valt niet op blijkbaar. Maarre niks om je voor te schamen hoor. Goed dat je 't zo zegt.

Pling Knuf Mayo Pling

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 14:39

Thirza,

Het was me niet opgevallen omdat je op internet en email sowieso wat makkelijker foutjes mag maken dan in real life. Ik kan goed spellen, maar ik lees mijn berichtjes niet over op typefouten ofzo.
Ik vind het wel goed van je dat je er open over bent en ik vind de inhoud van je berichtjes altijd leuk om te lezen en dat is belangrijker dan foutloos schrijven!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 17:13

dank jullie wel Kusje

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 17:33

nooit gemerkt
en iedereen maakt wel eens foutjes in berichten ben zelf te ongeduldig om dit te verbeteren. dus niet druk om maken
lebber van ailin aan Sya,

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 17:36

lebber terug hoor Tong uitsteken


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 17:41

er zijn heel veel dyslecten hoor... En taalfouten maken, kunnen toch ook tikfouten zijn? D/t dingetjes let ik ook niet op... Zie het wel en denk dan: hmm, naja, kennelijk heb ik blonde haarwortels ofzo...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:06

Het was me eigenlijk nog niet opgevallen, ik maak ook vaak typfouten (of vergeet woorden op te schrijven) omdat ik te snel wil zijn Knipoog

Dat moet ik ook afleren:\\

Maar wel goed van je dat dat durft te zeggen hoor!!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:13

Ik heb ook een lichte vorm van Dyslexie dus je bent hier echt niet de enige hoor! En ikke dus ook lekker niet Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:26

ahum ikke dus ook. Ik weet nooit of er een D of een T op het einde moet of misschien wel DT ??
Ook haal ik dus woorden door elkaar en weet ik niet of een woord met au of ou of uu geschreven moet worden.Soms weet ik totaal niet hoe een woord geschreven moet worden en dan zet ik er maar een andere zin voor in de plaats...
Ach ja

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 19:28

het is wel grappig om sommige 'miskleunen' te zien... ZElf doe ik het lekker ook, en dat is maar goe dook, anders zou ik vreselijk sjaggie worden. Moet er niet aan denken om de hele tijd op mijn taalgebruik te letten, of op mijn tiepvouten...

Laudie Vork

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

petrakolen

Berichten: 364
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:31

Nou, het was mij echt nog niet opgevallen hoor! Mijn echtgenoot is zo dislectisch dat hij bijna helemaal niet kan lezen of schrijven. Trouwens ik denk dat we ons allemaal wel eens vertypen Haha!-
Petra

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 10:35

Ach ik denk veel sneller dan ik Type en dan heb je dus ook regelmatig typ fouten.

Lekker he dat je het hier kwijt kan. Ach Thir we hebben allemaal wat hoor en het komt vast goed.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 15:51

Mijn probleem is dat ik veel sneller typ. En dat kan ook een groot probleem zijn. Ik haal heel vaak letters door elkaar dus als er bv. en moet staan, staat er bv. in een fax ne enz. enz. enz.. Je moet eens weten hoe vaak ik de backspace toets gebruik hahahahaaha alleen in dit bericht al 10 x geloof ik. Maar ach wat geeft het. Het is niet de bedoeling dat er op bokt.nl ABN wordt getypt geloof ik. *LOL*

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 17:54

thirz, sluit me bij de rest an hoor!
Ik zelf had (en heb) Nederlands altijd wel bovenan m'n vakken lijst staan, qua beste vak, en ik kan daar op school- en/of werkgebied ook best 'zeikerig' over doen
(ik zeik niet;zeg t juist vaak nog vrij subtiel, maar het wordt soms helaas wel als vervelend ervaren; " ze begrijpen t toch wel wat er staat.." i.p.v. dat je elkaar gewoon kunt helpen en aanvullen op verschillend gebied..)
Maar op prive-gebied zul je mij daar niet snel over horen. Ik maak op mijn beurt weer vrij veel type fouten, zie ik vaak (te laat). Ik denk ook te snel voor mijn vingertjes..
En, zeker bij dit soort dingen, t gaat inderdaad vooral om de inhoud, so don't worry! Lachen

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-01 18:47

sluit me bij de anderen aan. Gene probleem wat mij betreft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Amazonbot, Appeltje00, ComscoreBot, FCSA, JitskeJeldau, mriek1990, speedfiets_2 en 193 bezoekers