Erafgevallen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 21:18

Vandaag ben k voor het eerst van mn knollie afgevallen Extreme duivel
We gingen springen in de bak. Het ging heel goed hij was alleen wel erg druk. Er kwamen een paar paarden langs de bak en smiles schoot er keihard vandoor. Ik kreeg toen 2 bokken om mn oren. Maar goed k had m weer een beetje rustig maar naast mij sprong een ander paard over een hindernis. Wat doet smiles, hij springt over een denkbeeldige hindernis geeft 1 hoge bok ik hang om zn nek en kukel eraf. Het deed best pijn maar ja daarna weer vrolijk doorgegaan en t ging best goed volgende week springwedstrijd Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:43

Goeie zelfbeheersing.
Als ik door mn paardje eraf word gegooit,word ik kwaad en zet hem op stal.Maar dat komt ook doordat hij het met opzet deed. Boos!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 22:51

Nou ik moest eerst wel ff blijven liggen want k klapte wel op mn rug dus toen koelde mijn woede af maar k had zoiets van als ik er weer niet opga heeft hij gewonnen en dat mag hij niet van mij

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:13

Dat is waar ,ik had het lef er niet voor,en de zelfbeheersing.Want als hij daarna nog een mistap zou zetten stond ik niet voor de gevolgen in.Maar daar zit al een gevecht van anderhalf jaar achter.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:16

dat is goed dat je er weer op bent geklommen, de eerste dag dat ik expensive had ben ik eraf gevallen met springen Clown keihard met mijn stuitje op degrond, ben ook ff blijven liggen. expensive op bokt (helen) stond te trillen op haar benen zo eng vond ze het dat ze viel.
maar je hebt het goed gedaan hoor!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 00:26

Ja je paard op stal zetten is dus het laatste wat ik zou doen. Al klim je er even op en stapt 3 stappen, das altijde beter dan op stal zetten. Dan denkt het paard nl: Goh als ze van mn rug valt, mag ik naar stal Party!! En je wil natuurlijk voorkomen dat hij gaat denken 'dat proberen we nog eens want dan mag ik snel wer anar mn box' *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:42

Ik ga helemaal met laura mee...

goed aangepakt hoee lieke en hopen dat het op je wedstrijd een stuk beter gaat *LOL*

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 09:12

Ik vind ook dat je er eigenlijk altijd weer ff op moet. Ik zit er normaal ook zo weer op.
Heb ik de laatste keer dat ik viel niet gedaan maar dat kwam omdat ik er niet meer toen in staat was. Ik kon zelfs bijna niet meer ademen(niet voor een minuurtje ofzo maar voor een paar dagen, oeps). Werd dus 2 dagen IC en 8 dagen ziekenhuis. Maar dat is iets heel anders. D'r heeft toen wel nog iemand anders op gezeten heb ik gehoord.
XXX
Ciska