Dik paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Dik paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 00:16

Ik vind dat Camble een buik heeft, en de staleigenaar ook.. Het is nu niet dat je het ziet blubberen ofzo maar mager is ze zeker niet.

Camble heb ik nu al van 2 augustus..
Ik rijd elke dag (soms een dagje niet, maar dat is hoogstens 1 keer op de week).Ik heb 2 keer in de week privéles van uur of langer, en zelf rijd ik ook minstens een uur..
Maar ze blijft dik. Als ik ze in haar stal na het rijden (nu staan ze overdag nog buiten op een weide met weinig gras) begint ze meteen haar stro op te eten..
Kan dit zijn omdat ze haar verveelt op stal ofzo.
Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om haar op iets anders dan stro te zetten. Ik geloof dat er nu nog iets anders bij ligt (wat weet ik niet, leek op zaagsel, maar dat is het niet)

Zou ze haar vervelen? zou ik er dan een zoutblok kunnen ophangen daarvoor? De staleigenaar zei wel, "die zal altijd dik blijven.." Maar mooi is anders natuurlijk.. Of een dieet? Het kan ook zijn dat ik niet zo lang draaf, ik stap lang Bloos Kan het daaraan liggen?

Alvast bedankt


Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:31

Nee, je rijdt zeker genoeg, maar waarom is er geen mogelijkheid haar op iets anders dan stro te zetten?

Farjen

Berichten: 7967
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 14:39

Ik denk dat er geen mogelijkheid is, maar ik heb nog niets anders gezien dan stro, en ik durf het niet zo goed vragen Bloos

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:13

Vraag maar gewoon! veel stro eten is sowieso niet goed

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:16

zwangerschapstestje? en als het wel stro vreten is: groene zeep oplossen met water en dat over het stro heen sprayen!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:20

Ze kunnen beter stro eten dan andere ondeugden ontwikkelen. Krijgt je paard krachtvoer, anders dat minderen.


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 16:22

Vragen kan nooit kwaad! Misschien kun je om zaagsel of krullen vragen? Verder kan het denk ik niet aan te weinig beweging liggen. Zo als je vertelde denk ik dat ze genoeg beweging krijgt.
Misschien krijgt ze te vreel brok?

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lkaw, MaxEnHenkie, The_Cat en 72 bezoekers

cron