gewonnen Bit reis naar Versailles.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

gewonnen Bit reis naar Versailles.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 23:25

ik heb de hoofdprijs van een prijsvraag in de 100e uitgave van het blad Bit gewonnen en mocht daardoor met 2 personen naar Parijs en Versailles. We kwamen aan op het vliegveld en moesten op eigen gelegenheid met de trein en metro naar het hotel Verward op het eerste station werd er al iemand bijna gerold Boos! en na enige tijd zoeken hadden we toch het hotel gevonden (stond in de steigers en was moeilijk te vinden) het was een buurtje waar je 's avonds als vrouw niet graag wilt lopen Bloos (zelfs als man niet Haha! ) we hebben van alles bekeken en moesten zondag op eigen gelegenheid naar Versailles voor de Lusitano's, helaas reed net de trein die dag niet Boos! waardoor we veel te laat aankwamen en de gids al naar huis was Verward we mochten ook pas veel later naar binnen. de paarden waren leuk om te zien, maar we mochten geen foto's maken en kregen geen uitleg Verward 's morgens was de training (nou ja er werd niets gezegd en ze deden maar wat en 's middags was de show, er reed eerst een meisje super relaxed in de rondte, daarna was er een dame op een tinker die aan zingen was Huilen daarna was een achttal, (een gemiddeld achttal doet het beter) en tot slot werden een paar 2-jarigen losgegooid, na een 3/4 uur was het voorbij, wij keken elkaar aan, was dit het?....ja dit was het Verward dit was een hele grote teleurstelling Huilen de rest was erg leuk, we hebben heel veel gezien, maar we hebben wel medelijden gehad met de mensen die voor deze reis hebben moeten betalen en eigenlijk voor de paarden gingen..... (het blad Bit kan hier uiteraard ook niets aan doen en ben ik toch wel heel dankbaar dat ik op hun kosten naar Parijs mocht Cheese! )

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park


Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:30

Leuk zeg dat je zoiets gewonnen hebt! Ik weet hoe leuk het is om iets te winnen!

Ik was ooit 75 miljoenste bezoeker van de RAI tijdens de autorai 2000. Toen mochten we op kosten van de RAI naar de grand prix van belgie spa franchorchamps! Was ook errrug leuk!

geen

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:32

Mm, klinkt niet zo heel fantastisch... Jammer hoor! Maar gelukkig dat je het verder toch nog naar je zin hebt gehad!

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 00:26

jammer dat het niet meer voorstelde, maar goed dat je je verder nog wel hebt kunnen vermaken.
O by the way ik krijg vrijdag me auto, mag ik binnenkort langskomen?

Ik ben gewoon ik en heb soms een eigen mening, met eigen ervaringen en belevenissen, wil niet zeggen dat het daarom de waarheid is.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:24

Mijn ouders zijn begin van de zomer een weekje naar Wenen geweest, en hebben toen de Spaanse rijschool bezocht. Mijn ouders zijn eigenlijk niet echt paardenmensen, maar zijn toch met mij al eens zowel naar een show van de Spaanse rijschool in Wenen als naar een show van de Cadre Noir geweest (plus daarbij uitleg van mij), dus zij hadden toch wel een idee van hoe het er uit hoorde te zien.
Ook zij kloegen dat de "show" die ginder gegeven werd, niet met de beste paarden was, maar met de jonge (nog in opleiding dus), en eigenlijk meer een training was: wel een hoop paarden en ruiters in de bak, maar elk voor zichzelf met iemand in het midden die af en toe even een combinatie apart nam.
Zij hebben er toen wel degelijk moeten voor betalen en waren behoorlijk teleurgesteld voor die prijs.

Langs de andere kant, lijkt het logisch dat ze in zo'n "show ter plaatse" niet veel laten zien, want dan zouden ze immers niks meer verdienen aan eventuele tours enzo.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:31

Hoi rhijnauwen,

jammer dat het een beetje tegen gevallen is . Je keek er zo naar uit...
Ik hoop dat je het veder wel een beetje naar je zin hebt gehad

De paarden hebben je wel gemist hoor Knipoog
Maar alles is goed gegaan....

Ik zie je vanmiddag wel..

liefs rilana en de paardjes

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:10

Jammer dat het zo is tegengevallen.
Dat zou je toch niet verwachten van zo'n show..Volgende keer beter dan maar


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:30

Wat zonde dat het zo slecht geregeld was, volgens mij hadden ze het voor jullie veel leuker kunnen maken! Maar ik kan me voorstellen dat je dan medelijden krijgt met de mensen die er wel voor betaald hebben
Jammer joh!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

JoT

Berichten: 4008
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:34

Dat verbaast me echt, ze staan zo goed bekend en de show die ik van ze heb gezien vond ik erg goed. Balen hoor, verheug je je er zo op, krijg je zoiets. Inderdaad helemaal erg voor de mensen die ervoor betaald hadden, het kostte nog al wat geloof ik... Misschien toch Bit maar even laten weten dat het niet helemaal goed gelopen is? Je hoeft het niet als een klacht te brengen, maar dan weten zij in ieder geval dat als ze nog eens zoiets organiseren, ze het beter moeten regelen.

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:40

hummm dat is zeker jammer dat het niet zoveel voorstelde. Als ik jou was zou ik idd toch even het bit laten weten dat het iet wat teleustellend was. Maar ja je bent er toch even lekker uit geweest!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

Brandje

Berichten: 82
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:49

raar dat zo´n bekende show zo weinig inhield... maar goed, bekijk het positief, je bent wel weer even gratis in Parijs geweest!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:34

mmmm jammer zeg, je had hooggespannen verwachtingen en dan is het toch eigenlijk niet zo veel.............jammer maar ach, je moet maar denken dat je er even lekker tussenuit bent geweest.........

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:22

Wat jammer je was voor een tijdje terug er nog zo enthousiast over te spreken! Ik denk ook dat je BIT toch een brief moet sturen en het hen vertelen....? Maar goed de keuze laat ik aan je zelf over!

..........................................................

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 22:37

JoT schreef:
Dat verbaast me echt, ze staan zo goed bekend en de show die ik van ze heb gezien vond ik erg goed. Balen hoor, verheug je je er zo op, krijg je zoiets. Inderdaad helemaal erg voor de mensen die ervoor betaald hadden, het kostte nog al wat geloof ik... Misschien toch Bit maar even laten weten dat het niet helemaal goed gelopen is? Je hoeft het niet als een klacht te brengen, maar dan weten zij in ieder geval dat als ze nog eens zoiets organiseren, ze het beter moeten regelen.


het is niet het Cadre Noir hoor! ze geven alleen shows ter plaatse voor zover ik begrepen heb!
Het blad Bit heeft hier verder NIETS mee te maken, ze hebben alleen mijn reis betaald Schijnheilig en er was iemand mee van de redactie, het is daar dus bekend, er heeft vanmorgen ook al iemand van de reisorganisatie gebeld en die vond het ook heel erg jammer dat het was tegengevallen, och zij heeft toch ook haar best gedaan en schrok er best van dat het een tegenvaller was. de rest van de reis was erg leuk veel gezien van Parijs en veel foto's gemaakt Cheese! (je kent het wel: Eiffeltoren, Mona Lisa, Louvre, Notre dame en alles wat niet in de steigers stond)

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 22:43

Leuk om zoiets te winnen, jammer alleen dat hetgeen waar je speciaal voor gaat zo tegenvalt.
Maar Parijs is een mooie stad, zo te lezen heb je je wel vermaakt!

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bamisalami, ChanelR, mala26, Poety, Rivendell, RobinSputnik, Wenta, Yom en 101 bezoekers