Vind ik zo dom..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Farjen

Berichten: 7925
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, Belgiƫ

Vind ik zo dom..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 21:29

We gingen normaal morgen naar een manege (geloof ik) en daar is het heel de week, "de week van het paard".
We zijn met 6. Een meisje en haar broer, en dan 3 zusjes..
Nou ging normaal de moeder van de drie zusjes ons brengen naar daar.. Zei ze op msn gisteren, ja het gaat niet want mijn moeder moet werken en kan ons niet brengen.. Komt er een ander zusje online, vraagt ze, je ouders gaan ons toch brengen? Ik zeg nee (want mn vader is geopereerd aan zijn rug, hij kan al lopen enzo, maar om lang in de auto te zitten? )
Nou niets mee gehoord van ze.. Komt er opeens weer een zusje online, zegt ze dat ze vandaag lekker zijn gegaan.. Normaal mocht ze het niet zeggen, dus zouden dat andere meisje en haar broer en ik van niets weten..
Nu lijkt het alsof ik een beetje kinderachtig ben (ben ik ook Schijnheilig ) maar zouden jullie zoiets doen, terwijl je eerst in groep afspreekt?


FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:41

ik vind het echt een domme streek wat ze je hebben geleverd,vind ik nie kunnen ik zou gewoon niet meer met ze afspreken en met andere meiden/jongens gaan...


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:50

inderdaad wat venissa zegt, is zou er niet meer mee afspreken! ga lekker met andere mensen die zich wel aan een afspraak kunnen houden!

Dag lieve mama...

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:24

wat een poedersuikerstreek zeg!!!!!!!!!!!!!! dat slaat echt alles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Googlebot, ikkedus, MairiMacBran, Melzazu, Neon en 6 bezoekers