Mijn Artis dag die naar afliep...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 22:17

Vanmorgen was ik al vroeg wakker en zoals alle dagen dat ik (te) vroeg wakker wordt wilde ik ook vanmorgen het liefst doodgaan.
Gister fanatiekgelest en ik geloof niet dat er iets was dat geen zeer deed. Okkee Even naar beneden voor een ontbijt en wat bokken *LOL*
Om 9.00 toch maar eens gaan aankleden en Mike wakker maken.Okee en toen dus een mega ramp he... Ik had al een broek aangetrokken maar wilde toen toch eerst m'n sokken aan en ik deed de rits niet helemaal goed open en dus krakte de hele rits eruit Bloos Paniek want ik ben wel zo'n muts als ik die broek aanwil dan wil ik ook niets anders aan.
Mammie dus ratel de ratel acxhter de naaimachine alleen toen had ze de hele rits dichtgenaaid ja dan kan ik er helemaal niet in dus mammie weer terug achter de machine.
Ineens zat Renaat op mijn kamer terwijl ik dus nog half naakt rondrende (nooit zeggen dat ze achterom mogen lopen grrrr)
en daarna ging de bel (maaike is goed opgevoed) aaahhhh Okee om 10.00 zaten we dan in de auto.
Belde meteen Doree waar zijn jullie?
euhhhh in Apeldoorn??

Goed veel mensen gezien in Artis lekker geroddeld Extreme duivel }> Extreme duivel
En veel beestjes gezien die imo idd wel eens in een groter hok mochten.
En de Bart gezien als is ie IRL een heel stuk minder lief,leuk en aardig.
Ik ga maar Ime ven worden denk ik...
Knipoog Tegen half 5 weer op weg naar Apeldoorn want op stal was iedereen weg en ik mocht paardjes verzorgen.
Errst langs Hinke Pink gereden want Maaike wilde haar graag zien maar Hinke wilde ons niet zien ach ja.Toen naar stal waar Janneke ineens liep.. oho dacht ik al en ja hoor. Flink mis met Charlotte.
Ze heeft een megaklap op haar achterste gehad.
Hele been/bil is dik en ondanks dat Janneke het net 10 min had afgespoten was het echt aan het gloeien toen wij de stal in liepen...Charlot heeft geen koorts maar het ergste is nog wel dat ze een Miskraam heeft gehad (denken we) ze vloeit onwijs van achter en ze had ook krampachtige weeen vertelde Janneke.
Ze stond ook onwijs te trillen.
Tja wat kun je dan doen? veeartsbellen?
Die zegt afspuiten en afwachten of hij komt scannen of je wacht af of ze hengstig word.
Ze had geen Koorts of zo maar nu zit in de hele avond niet echt op mijn gemak... Denk dat ik zo nog ff naar stal ga gewoon voor het geval dat. De Boer is pas laat thuis....bleeeeeh niet leuk Verdrietig

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:19

Fijn dat het leuk was in Artis! Maar wat balen van Charlotte! Verdrietig Sterkte...

Liefs Joleen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:22

als je zo nog naar charlot toe gaat moet je dr maar een dikke knuffel van me geven, arme meid. ze stond er echt zo ontzettend zielig bij, helemaal trillen he. en ook geen trek, heeft in de tijd dat wij er waren volgens mij niets gegeten (ok dat zegt weinig maar toch). stond er ook zo duffig bij, niet reageren als je eraan komt enzo.
arme charlotje...
jammer dat de dag zo af moest lopen, had me wat leukers voor kunnen stellen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:23

He sterkte met Charlotte meid!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:24

He gatsie, wat een nare afloop van een leuke dag. Nu maar duimen dat het veulen er nog in zit.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 22:24

Ahh arme Charlotte! Sterkte!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:03

een slecht begin en een slecht einde. wat vervelend voor charlotte

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 23:30

Fijn dat het zo'n leuke dag was, maar jammer dat ie zo naar moest eindigen...arme Charlotte, hoop dat het snel beter met haar gaat en duimen dat ze geen miskraam heeft gehad Scheve mond\ Sterkte ermee hoor...laat je ons snel horen hoe het met haar is?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 08:52

Wat rot voor je Kim!!! Bah, vond het echt naar om te horen, heb je het zo naar je zin met je bokt-genoten haha in Artis, kom je thuis, is er dit gebeurd. We horen het als je meer weet hè meis? Ik zal voor je duimen dat het veulen er nog inzit.....

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 11:54

Arme Charlot... kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent. Hoop dat je inmiddels al meer weet, zoals je het vertelt klinkt het heel akelig. Sterkte joh!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:15

Wat zielig voor haar zeg...ik hoop dat het vandaag weer beter gaat.

Inderdaad jammer dat zo'n dag nou weer zo moet eindigen!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:23

ag jeetje!
Wat erg zeg! Hopelijk heeft ze niet veel pijn gehad!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:33

tja Charlot stond er inderdaad niet lekker bij. en had inderdaad geentrek in eten. die arme meid stond echt helemaal te trillen. hoop dat het nu inderdaad wat beter gaat. we horen het straks wel, denk ik. kim is nu rijden dus.

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 13:57

Ahh arme Lotje! Was ze ein-de-lijk drachtig van Farao Huilen Huilen wat vervelend dat de fantastiese bartis dag zo moet aflopen. Hopen ook dat het geen miskraam is....
Van wie kan ze die klap gehad hebben dan? Met wie staat ze nu nog in de wei. Alle merries zijn toch naar de Dennenkamp gegaan, behalve Charlot, want die moest"droog" blijven na Oscar weg is gegaan....
Ik kom snel weer naar Wiessel..hengstenkeuring joechei! Wanneer komt Experiment ook alweer? ikke hem zien willen

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:06

met prins enz geloof ik (dat ik gister hoorde)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 14:17

Hee balen zeg. Waarom moeten leuke dagen altijd zo afgesloten worden Frusty .

nou sterkte en geef ze maar een dikke knuffel. Lovers

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 15:48

aaah nee Charlotte!!! wat vreselijk zeg! dat zou echt jammer zijn joh

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:07

Charlotte staat toch met Olympic in de wei.. tegen over het huis?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 17:23

Olympic staat bij Lodewijk in de wei nadat Lodewijk Gradus gemolestreerd heeft (en ja die is kreupel dus misschien geen hensgtenkeuring Huilen )

Charlot stond bij Bonny,Olaf,Graaf en sven, peling en prins in.
Inmiddels kan ze wel weer op het been staan maar is stokkreupel nu staat ze remi tussen de koeien zodat ze geen blessure oploopt door weg te rennen voor een ander paard en als ze in beweging blijft wordt het been hopelijk minder stijf.

Dat het Veulen weg is ,is zeker Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Maar of alles eruit is nog niet ze heeft nog steeds een beetje krampen.
Goed in de gaten houden dus maar helaas volgend jaar geen Farao veulen *snif*

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:31

s
Laatst bijgewerkt door janna op 09-04-22 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:55

dat is stinkmodder dat zo leuke dag zo af moet lopen.
Geef Charlotte morgen maar dikke knuffel van me om haar te troosten .

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 19:45

*snik* jammer hoor...maar het belangrijkste is dat Charlotte weer beter word.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 21:15

Wat vind ik dat nou naar om te lezen meis... Verheug je er zo op, doe je er weer moeite voor, gebeurd dit.... wat rot zeg!!! Heb er verder geen woorden voor... Lips are sealed

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 23:58

Heeee Kim, wat erg!!!!! Ik heb er geen woorden voor, behalve dat ik het heel erg voor jou en Lot vind. Het is erg als je je er zo op verheugt en het loopt fout. Verdrietig Hee, heel veel sterkte ermee meis!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 00:07

Gatver zeg. Heel erg balen van het veulen, maar gelukkig komt Charlotte er weer bovenop (toch?)