[NH] bestaan emiel voest steunpunten nog?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

[NH] bestaan emiel voest steunpunten nog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 13:54

Ben me aan het orienteren op voest training. Mail gestuurd, maar nu geven ze aan dat ondanks veel eigen ervaring en alle oefeningen uit boek en video deel 1 beheersend, het toch niet de bedoeling is om zonder basiscursus deel 2 te gaan volgen.
Baal ik beetje van, want het is ver enkele reis ca 3 uur met de trailer en duur, en heb niet de indruk dat ik daar nu zoveel ga bijleren.

Mogelijk misschien een steunpunt dag doen, dan kan het misschien wel.

Wie weet meer?

alvast bedankt


Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:57

weten hun dat niet dan?

Dag lieve mama...

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:01

Ik weet wel een steun punt. Maar wat de web-site ook al weer was. het heet paardenpraat. Zoek is bij google. Dan vind je het wel.

Voor alle info kijk hier http://www.paardenmetplezier.eu

Gezocht boerderij met minimaal 2hec land op de veluwe.

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:06

Emiel is gestopt met de steunpunten.Hier voor in de plaats werkt hij nu met instructeurs die bij hem een applicatie opleiding hebben gevolgt.

Wat betreft het volgen van de basis-cursus:er valt altijd bij te leren wat het loswerken betreft.En als je echt boven het niveau uitstijgt zal Emiel daar vast wel op inspelen!!

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 08:02

reactie op boontje:
Ik denk dat ik er ook wel wat kan opsteken, maar vind de kosten en tijd die ik daarvoor kwijt ben gezien het aanbod van de basiscursus voor mij persoonlijk niet in verhouding staan. Derhalve heb ik bij het lezen van de beschrijving van fase 2 meer iets daar ga ik voor.

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 13:00

Of je wordt lid van de NVVR. www.recreatieruiter.nl dan ben je voor het geld van een weekendje Emiel een heel jaar lid, inkl deelname aan alle weekenden, schat ik zo even. 'k Weet niet wat Emiel precies vraagt, maar bij de NVVR ben voor 32euro per jaar lid en een weekend kost 100-200 euro, afhankelijk of het een rijweekend is (goedkoop) of een instructieweekend (duurder). Deze prijzen zijn altijd inkl alle maaltijden, graai-en-snaai, drank, overnachting en stalling voor je paard. Daarnaast doen we door het hele land thema-avonden, ritten en clinics. Keuze te over dus.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:06


There is no reality, only perception.

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 19:56


Cum Laude afgestudeerd klassiek homeopaat voor dieren
http://www.leonienoordhoek.nl
http://www.facebook.com/dierenhomeopathie

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-03 13:22

Ben al jaren lid van NVVR, maar daar heb ik nog geen vergelijkbaar weekend van gezien Haha!

Wel nu ingeschreven voor weekend Petra Rosler, maar sta al op reservelijst Huilen

Heb op de site van Emiel gekeken, maar daar staan geen steunpunten meer op, krijg op email vraag hierover geen antwoord van ze.
Schijn wel nieuwsbrief te krijgen tegen jaarwisseling. Clown

miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 13:30


Samoeray (L)

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 01:22

pantarhei schreef:
Ben al jaren lid van NVVR, maar daar heb ik nog geen vergelijkbaar weekend van gezien Haha!

Wel nu ingeschreven voor weekend Petra Rosler, maar sta al op reservelijst Huilen

Heb op de site van Emiel gekeken, maar daar staan geen steunpunten meer op, krijg op email vraag hierover geen antwoord van ze.
Schijn wel nieuwsbrief te krijgen tegen jaarwisseling. Clown


Wij hoeven daar bij de NVVR geen aparte weekenden voor te organiseren, er is zoveel kennis beschikbaar, dat doen we gewoon standaard overal tussendoor, op het moment dat iemand daar naar vraagt.
Wat het weekend bij Petra betreft, ik weet dat daar een paar mensen opaf komen die zeer veel kennis hebben op dit gebied. Ik raad je aan om Dorine te vragen of je als kijkdeelnemer mee mag. Doe ik ook, bij gebrek aan paard. Ik heb nog wel een paardenplaats ingepikt, omdat ik rekening houdt met het feit dat ik mogelijk een paard heb, tegen die tijd, maar ik heb toegezegt begin nov. een definitive beslissing te nemen, zodat eventueel iemand mijn plekje in kan nemen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:47


<3

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:51

pantarhei schreef:
Ben al jaren lid van NVVR, maar daar heb ik nog geen vergelijkbaar weekend van gezien Haha!

Wel nu ingeschreven voor weekend Petra Rosler, maar sta al op reservelijst Huilen

Heb op de site van Emiel gekeken, maar daar staan geen steunpunten meer op, krijg op email vraag hierover geen antwoord van ze.
Schijn wel nieuwsbrief te krijgen tegen jaarwisseling. Clown


Ben jij die gelukkige nu die in mijn plaats mee mag? Ik heb mijn plaatsje beschikbaar gesteld, ik heb geen paard beschikbaar om mee te doen, dus mag een ander. Ik ben er wel bij en heb de video mee Extreme duivel

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:45

Emiel Voest is een vies mannetje en alles wat ie verkoopt en je aan probeert te smeren is pure commerciele zooi, we hebben daar een keer op de kinderen gepast en we moesten weken zeuren om ons geld!

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:23

Yvonne19 schreef:
Emiel Voest is een vies mannetje en alles wat ie verkoopt en je aan probeert te smeren is pure commerciele zooi, we hebben daar een keer op de kinderen gepast en we moesten weken zeuren om ons geld!


Hhmmm, dat kun je in principe van alle NH'ers zeggen, dat vindt ik niet typisch Emiel. Hij maakt op een handige manier gebruik van het feit dat in het land der blinden, een-oog koning is. Eigenlijk doet ie het zo gek nog niet, er zijn niet zo heel veel dansleraren die zo landelijk en openbaar aanbeden worden, doe het hem maar eens na.
Wat dat betalen betreft, weet ik zo net niet of je dat Emiel wel aan moet rekenen.......

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 11:07

Hoi Ikke alias Gery?
Ja ik heb nu jouw plekkie bij Petra Rossler, nog bedankt voor het snelle doorgeven.

groet,
anke

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:29

Wie is Petra Rossler?
Van Emiel Voest heb ik niet zo'n hoge pet op. Ik ben een keer naar zo'n informatieavond geweest bij de jaquima hoeve, waar je nog behoorlijk voor moest betalen ook, en wat ik heb gezien vond ik niet echt de moeite waard om daar m'n tijd en geld nog verder in te steken.

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:26

ik ben er ook eens geweest, eerst op een info avond ( soort clinic) deze was toen ( maar da's ongeveer 5 jaar terug) gratis. daarna een weekend geweest, en dat heeft me toch veel opgeleverd. uit het boek had ik ook al veel gedaan, maar doordat ik mijn haf mee had kon ik aan specifieke dingen werken. 't was idd niet goedkoop maar wel goed en heel gezellig.

Het houden van paarden is geen hobby, maar een virusbesmetting waar ik nooit meer vanaf kom

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:49

Tessebes schreef:
Wie is Petra Rossler?
Van Emiel Voest heb ik niet zo'n hoge pet op. Ik ben een keer naar zo'n informatieavond geweest bij de jaquima hoeve, waar je nog behoorlijk voor moest betalen ook, en wat ik heb gezien vond ik niet echt de moeite waard om daar m'n tijd en geld nog verder in te steken.


Petra Rosler is een instructrice met opleiding Reken achter de rug, uit de tijd dat Ursula daar zelf nog de scepter zwaaide. Petra geeft les met respect voor ruiter en paard. Ze haalt naar voren waar je goed in bent en neemt je zwakke kanten gelijk mee.
Ook Petra is niet heilig, ook op Petra heb ik wel aanmerkingen, maar ze gaat de discussie niet uit de weg en heeft goede argumenten om te doen wat ze doet, maar stelt inbreng zeer op prijs.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 02:43

pantarhei schreef:
Ben me aan het orienteren op voest training. Mail gestuurd, maar nu geven ze aan dat ondanks veel eigen ervaring en alle oefeningen uit boek en video deel 1 beheersend, het toch niet de bedoeling is om zonder basiscursus deel 2 te gaan volgen.


Van hun kant uit is dat een logische gedachte, want als je eerst verplicht cursus 1 moet doen, dan vangen ze 2 keer geld!

Kun je misschien nog een keer bellen en zeggen dat je ofwel cursus 2 komt doen en anders helemaal niet komt? Misschien zijn ze dan wat toeschietelijker...

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 16:11

Ze schijnen pas rond de jaarwisseling het 2004 programma te hebben en dan kan ik zien wat ik verder wil. Ik kan er nog over bellen, maar hun ervaringen waren slecht! Ik weet ook niet of ze denken dat je zo 123 vrij kunt krijgen voor een lang weekend? Ruinen is voor mij toch al gauw 2 a 2,5 uur met de trailer.

ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:44

pantarhei schreef:
Ze schijnen pas rond de jaarwisseling het 2004 programma te hebben en dan kan ik zien wat ik verder wil. Ik kan er nog over bellen, maar hun ervaringen waren slecht! Ik weet ook niet of ze denken dat je zo 123 vrij kunt krijgen voor een lang weekend? Ruinen is voor mij toch al gauw 2 a 2,5 uur met de trailer.


Ik wil je niet ontmoedigen hoor, je moet vooral komen, maar Zwiggelte is wel iets verder weg dan Ruinen. Wel is Zwiggelte veel makkelijker. Voor de routebeschrijving voor insiders mag je PB-en. Als je nou echt niet durft dan weet ik wel een tactische plek om af te spreken, mag je achter ons aanhobbelen *LOL* *LOL*
Oh ja, ik heb geen paard bij dus cursus 1 en 2 kun je van mij ook wel krijgen Extreme duivel Geld, geld!

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Drico, GrapeshotBot, IASCrawler, xSCWx en 29 bezoekers