OPROEP: Wie heeft ooit bij Mevr. Graafland gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

OPROEP: Wie heeft ooit bij Mevr. Graafland gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 22:40

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar ruiters/mensen die Mevr. C. Graafland kennen, of misschien ooit bij haar hebben gereden. Of het nu om een onderlinge wedstrijd een officïele of het diploma rijden ging, we willen contact met iedereen die haar kent.

En dit om het volgende.

Mevr. C Graafland is lid bij onze club, en in die hoedanigheid kennen de meeste leden van ons haar. Ze heeft vroeger zelf gereden, en ook altijd gejureerd.

Voorheen was ze aangesloten bij de NPC en jureerde dus veel in het noorden van het land.

Nu ze op een leeftijd is gekomen waarop ze het iets rustiger aan gaat doen, heeft ze ons te kennen gegeven om te stoppen met haar lidmaatschap bij ons en de KNHS.

En wat wij dus graag wilde is op 14 december daar wat aandacht aan te besteden. En het leek ons dan ook leuk dat als er mensen zijn die haar kennen, een klein aandenken maken bv dmv een mooie foto van jezelf met paard/pony met een persoonlijke boodschap erop geschreven/gedrukt/geschilderd enz.

Dit wilde we dus op haar allerlaatste wedstrijd aanbieden en toch even stilstaan bij iemand die jaren de sport heeft gediend.

HET IS NATUURLIJK NIET DE BEDOELING DAT IEMAND DIT HAAR VERTELD VAN TE VOREN. DUS MONDJE DICHT TEGEN HAAR.

Heb je ooit iets leuks met haar meegemaakt, bij haar gereden, diploma gehaald, of ken je haar op een andere manier, zou je dat aan mij willen PB'en. En wil je komen op 14 december mag dit ook maar wel even laten weten natuurlijk.

Ik hoop op veel reacties. OK dan!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 22:56

Niemand?

of misschien op een ander tijdstip even een schop geven
Kom op mensen
iemand moet haar toch kennen.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:20

haar naam komt me heeeel bekend voor,ik geloof dat ik al eens bij haar heb gereden,ik vraag het morgen even op stal of dat kan kloppen op een onderlinge wedstrijd,en ik kijk mn protocollen even na..maar is deze oproep alleen bestemd voor mensen die haar persoonlijk kennen?..wat dat ken ik niet..

** schop ** ik heb op 19-12-1999 mijn dressuur klasse B diploma bij haar gehaald.
dat is wel erg lang geleden Bloos! dan heeft het zeker ook geen zin?

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 00:44

Klopt ze kwam ook vaak in Hoogezand

En zeker heeft het zin
Juist leuk, misschien wel hoe langer geleden des te leuker.

En ze nam inderdaad de diploma's af

En het is niet als je haar echt persoonlijk kent (wat natuurlijk wel mag)
Maar voor iedereen.

Ik vindt het een beetje jammer dat iemand die zo lang de paardensport heeft gediend (gezien haar leeftijd, kan het wel 50 jaar zijn) zo stilletjes vertrekt.

Dus alles is welkom
bv een kleurenkopie van je diploma met foto en bewerken?

En je mag het zelf geven als je persoonlijk komt maar wij willen ook een collage maken waar het in kan of een (geschiedenis) boek of iets dergelijks.

En als je in hoogezand op de manege komt kan je het verzoek dus gerust verspreiden. Als je maar niets tegen haar vertelt in de tussen tijd want het moet een verrssing blijven.

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 19:24

*schopje*

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 20:33

je zou toch denken dat meer mensen haar kennen.

Kom op mensen wie kent mevrouw C Graafland

Annash
Blogger

Berichten: 26504
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:16

Boos! sorry ken dr niet.. andere omgeving waarschijnlijk Tong uitsteken gelderland.. jammer had je graag wileln helpen, maar helaas...

succes ermee

greetzz Shanna

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:15

Ik zal het even doorgeven op de manege in westerbroek waar mn paard staat! daar kwam ze voor diplomas!....ikzelf zal ff proberen mijn diplomaatje te scannen..dan heb je er in elk geval al 1 ! Knipoog

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 19:34

Hartstikke leuk
ben ik heel blij mee

Ik hoop dat er nog vele zullen volgen
Met natuurlijk een persoonlijke groet/aandenken

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 20:56

oke mooi tijdstip om het nog eens te proberen wie oh wie kent haar. En wil meewerken om er een leuke daag van te maken in decmber.

Een leuk aandenken foto's, etc alles is welkom.