Latoy bedankt Navy!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Latoy bedankt Navy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 09:00

Hier een berichtje van mij es een keer! Gister hebben mijn baasje en ik endurance Wanroij gelopen (zij zegt gereden, maar ik noem het toch echt lopen hoor!!)
Het was weer een heel gedoe want we waren er de dag van te voren al heen, ik vind dat maar niks in zo'n vreemde stal, poeh ze haddden er geen eens een drinkbak in die stal.maar ik moest uit een emmer drinken...En daar heb ik toch al de pest in, maar ja als je dorst hebt moet je wel al heb ik er echt maar het hoognodige van genomen!!
Maar ik zal even snel over de rit vertellen: Na de start was ik haast niet te remmen, ik dacht na de 26 km van Katwijk dat we toch zo klaar zouden zijn vandaar dat ik maar es hard van start wou, mijn baasje riep wel de hele tijd iets over 74 km maar ja, ik luister niet ALTIJD naar haar hoor, en ik had er zin in!!
Maar goed om kort te zijn, het ging lekker tot de vetgate ik ging al na 5 min naar de keuring omdat mijn hartslag al 40 was, haha ik heb me daar weer lekker op staan fokken (ik weet nu dus eigenlijk niet meer waarom) maar ja, mijn hartslg was 52 dus daar mocht het baasje wel mee door, pfff, dat gezeur altijd over die hartslag, ik weet zelf heus wel dat ik me prima voelde! Ik was lekker aan het draaien op de vetgate want ik was nog niet moe hoor!
We vertrokken weer, we hadden nog even op Navy gewacht die iets later als ik weer mocht vertrekken, maar aaangezien we wel lekker liepen samen de eerste ronde (ja sorry, dat was ik nog vergeten te vertellen, maar we hadden besloren om de wedstrijd bij elkaar te blijven...zg. voor ons, maar in werkelijkheid was het voor de baasjes die allebij ziek waren, zodat ze mekaar moed in konden spreken)
Nou, de tweede ronde begon best goed, alleen de zieke baasjes trokken het niet meer, die liepen maar te zuchten, das niks voor mijn baasje hoor die is normaal niet moe te krijgen maar nu liep ze maar te hoesten en te snuiten, rare gewoonte van die mensen is dat in zo'n doek snuiten maar dat terzijde!
Halverwege sloeg bij mij ook de man met de hamer toe, ik had gewoon GEEN zin meer, omdat ik Navy beloofd had dat we samen zouden blijven bleef ik dan ook bij haar, maar ik had er echt geen zin in om de kop te nemen, en die snuitende muts op mijn rug motiveerde mij ook niet heel erg om eerlijk te zijn!!
Navy was ook bekaf en had het best wel heel erg fijn gevonden als ik ook eens op kop had willen lopen, maar ik had er echt geen puf voor, Sorry Neef maar ik kon het niet opbrengen, en achter haar charmante bruine billen ging het nog net. Ik moet dus eerlijkheidshalve bekennen dat ik bij Navy op de trekhaak heb gezeten dus wat mij betreft HULDE AAN NAVY! OK dan!
Nou uiteindelijk kwamen we aan natuurlijk, zelfs nog wel in een mooie tijd, ik dacht dat het baasje zei van 11.40 km p/u maar dat kan ook net iets meer of minder zijn hoor, ze heeft de uitslagenlijst niet bij mij op stal laten liggen, dus kan ik het niet nakijken!
Toen werd ik lekker op stal vertroeteld door de baas en de grooms, maar ze hadden niet door dat ik het echt vreselijk warm kreeg daar binnen, ze dachten het is zo'n grote open ruimte hier, het is hier helemaal niet warm, nee maar ik vond van wel hoor, ik had net 74 km in die kouwe wind gelopen, ik was binnen gekomen met hartslag 72 en toen ze mij na 20 min bekeken was het niet gezakt maar juist opgelopen naar 77!! Ze schrokken er van en toen gingen ze me toch maar koelen ipv dat afsponzen wat ze daar voor deden, toen zakte mijn hartslag naar 58, dat was nog wel te hoog maar we moesten nu toch echt naar de nakeuring...
Ging het ook nog eens vreselijk regenen bij de nakeuring, ik had zelfs medelijden met mijn baasje...die stond echt vreselijk te bibberen!!
Toen ze mijn pols aan het meten waren kwam er ook nog een auto met een trailer bij me achterop rijden waar ik van uit mijn dak ging, hartslag was 58 (viel mee hè!!) maar hij moest 56 zijn, die lieve vet heeft nog een keer gemeten omdat ik zo schrok maar ik was helemaal van mijn apropos hoor toen was de hartslag 60, maar ze schreef toch die 58 op!
Voor locomotie kreeg ik wel een A en ik showde nog even rond daar, ik voelde me nl weer helemaal OK daar, de hoofdvet vond het maar raar dat mijn hartslag te hoog was en heeft nog een keer gemeten, meteen na het draven en als om ons te pesten kwamen daar een stel blaffende politiehonden het hoekje om met hun baasjes, nou ik weer over de rooie, wat blaffen die beesten zeg...mijn hartslag was dus 58!! Nog steeds 2 te hoog, ik zit er niet mee hoor, maar voor het baasje is het sneu schijnt het, ze was al ziek en nu nog afgekeurd door 2 hartslagen, maar ja, eerlijk is eerlijk de vets hebben een paar keer gekeken en de omstandigheden zaten niet mee ook, Tja pech dan, maar mijn baasje was toch vreselijk trots op mij, is ze eigenlijk altijd wel hoor!! En ik ook op haar want ze zat me daar toch een partij te zuchten op mijn rug, hihi, het is maar goed dat haar hartslag niet geluisterd is!!
En nog 1 keer Navy bedankt, het was me een genoegen achter je aan te lopen, hoe is het nu met jou baasje? Die was gister ook al ziek!! Ennuh...hoe het Navy verder vergaan is weet ik wel, maar dat verteld ze vast liever zelf!! Groetjes van Latoy die verder gelukkig nergens last van heeft!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 09:13

He Latoy wat balen voor je baasje. Als paard vind je dat allemaal niet zo belangrijk weet ik uit ervaring. Mijn baasje had dat in Katwijk, ik stond alleen te trillen omdat ik het koud had, HF van 66 en me baasje helemaal verdrietig.
Vind het wel super stoer van je om aan het einde van het jaar nog 74 km te lopen. Mijn baas vond dat te ver voor me met mijn winterjas aan.
Zullen we volgend jaar nog een keer samen rijden? Is ook leuk voor de baasjes

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 09:27

Hee grote merrie, je hebt goed je best gedaan hoor! Jammer dat je hartslag net te hoog was, maar toch heel goed dat je nog 74 km hebt gelopen. Zo ver ben ik nog niet... En zo'n hartslag, tja... Ik vind dat ook nooit zo belangrijk, als ik mezelf maar lekker voel toch? Mijn baasje heeft je wel gezien op de vetgate, zei ze. Je maakte je heel groot en je vond dat gepluk van die veterinairen maar niks! Ik snap je heel goed, ik vind die koude handen altijd zo vreselijk, brr...

We komen elkaar vast in het voorjaar wel weer tegen op een wedstrijd, ik mag volgende week nog één keer zo'n leuke rit met hindernissen doen en dan heb ik ook een 'winterstop' ofzo. Niet leuk, ik wil lopen. Boos!

Groetjes van Retje!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:49

He Latoy, je hebt toch wel een beetje rekening gehouden met je snotterde baasje he!!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 15:36

Latoy had eerlijk gezegt niet zoveel medelijden met me....

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Nerootje

Berichten: 2172
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:36

aaah foei!

♥ Nero † 18-2-2012
Diesel ♥ Nog 10 punten verwijderd van het Z :D
Wil jij betaalbare wimperextensions? Check http://perfecteyelashes.simpsite.nl
Voor mooie wimperextensions klik hier!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 16:00

Hee Ilonka, jij ook hier?? zeg maar aan je baasje Ganna, dat we volgens mijn baasje volgend jaar weer graag present zijn bij de kletsclub!!
Misschien wel leuk om een winterrit te organiseren voor enduranceruiters met winterrust!! (en paarden natuurlijk!!)

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)


Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:23

Ha die Latoy, ja ook ik je groom ben trots op je, hoewel je het me ook iets makkelijker had kunnen maken in de vetgate! xieje Zaterdag

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:35

Vind ik een leuk idee. Volgens mijn baas heb ik "rust" tot de kerstvakantie omdat ik zo hard gewerkt heb dit jaar. Vind ik zelf wel meevallen. Ik denk dat ik haar wel kan porren voor een winterrit hoor!
Het liefst met sneeuw uiteraard, want ik voel me zelf het lekkerst als de tenen van Ganna er af vriezen.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:52

Goh, mogen wij ook eens.. eindelijk? Altijd Bokt-verhalen, maar nu mogen wij dus ook eens aan het woord Lachen Altijd roddelen ze over ons, nu kunnen wij dus ongestoord over onze baasjes kleppen..

Toy, geen probleem hoor. Ik was zeer vereerd. Zo´n grote collega, die achter mij aanging Lachen Tja, er moet er een de dapperste zijn he? (Nu zal mijn baasje me wel boos aankijken, volgens haar maakt arrogantie een paard lelijk..). Wat een end was het he?

Goh.. Ilon, ruilen? Mijn baasje is niet zo gul met vakanties.. Vandaag rust, morgen stappen en dan woensdag weer een rustig ritje. Volgens haar moeten we eerst afbouwen.. Onzin, gooi mij maar het land op, ik train mezelf wel af Lachen Ze heeft me wel een vakantie beloofd, hoor. Ik geloof dat ze daar half november aan gaat beginnen, en dan een maand lang lekker niksen. Nouja.. zo noemt zij het dan. Ondertussen moet ik natuurlijk wel de bazin op stal uithangen, Tiko pesten en met de merrie vrijen hier (want Latoy is niet de enige lesbische). Ze zegt dat we wel stapritten blijven maken, om de doorbloeding goed te houden. Heeft een hoefkatroltrauma, die baas van mij. Zenuwslopend is dat.. Vind ze het raar dat ik naast zo´n zenuwpees zelf ook korter loop en daardoor een Btje krijg? En maar zeuren "ze heeft pijn".. Pijn? Ammehoela..

Maar, ik vond het erg gezellig, hoop het gauw over te kunnen doen Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:52

he latoy en navy,

mooi verhaal van jullie. mmm ik stond de hele dag lekker in het land. ik ben namelijk al aan die vakantie begonnen die ilonka ook heeft. ilnok hierbij een vakantiegroet van mij, het was vandaag zonnig en het eten is hier heerlijk Lachen)

Latoy jammer dat je het net gehaald hebt, ach volgend seizoen maar weer. kom je dan ook weer in kl3 lopen. ik vind het ook echt lopen, althans soms rennen (als ik wat harder mag)

navy, geniet van je uitgereden km, ik zie je naam straks ook wel in de 500 km award (of ben je daar nog niet)

iederen prettige vakantie, Ucky

Geniet van de dag

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:57

Ik hoorde mijn baasje wel over zoiets, maar.. tsja.. weet je wat het is? Zij is niet zo slim als wij paardenbeesten zijn. Ik geloof dat ze het niet helemaal begrijpt- welke wedstrijd tellen we mee, vanaf wanneer in seizoen 2002.. Maar ja, ze zal het wel merken bij de volgende Her&Der.

Ik Hoop het in elk geval, en reken maar dat ik dan extra wortels verwacht

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 18:06

mmm, geloof alles in 2002, alle wedstrijden, maakt niet uit welke klasse. maar euhh het baasje van plinka houdt deze standen bij.

zullen we kijken of we per gereden km een wortel kunnen krijgen, dat zou een groot feest zijn zeg. kunnen al mijn paardenvriendjes op stal ook meegenieten want zoveel wortels lust ik niet.

Geniet van de dag

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 20:57

Ik heb nog een beter plan: je geeft je vriendjes niets en alles wat je niet lust geef je aan mij Lachen Want 500 wortels.. Ach, we zijn toch veel meer waard Lachen

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 08:38

Hoi Ucky, ik wist niet dat jij ook wel eens op "Bokt" was, of is je baasje niet thuis? Die had geloof ik vandaaag een belangrijk examen, ik moest haar even sterkte wensen van mijn baasje!
Mijn baasje heeft over 2 weken ook een examen maar als ze zo doorgaat als de laatste tijd gaat ze dat niet halen, dus zal ik toch eens tegen haar zeggen wat meer tijd aan de boeken te besteden en wat minder aan mij, alhoewel als ik straks niet meer op het land mag, ben ik altijd erg blij als ze mij in de paddock zet hoor!
Ennuh, klasse 3 volgend jaar....dat zien we nog wel, eerst maar eens kijken hoe alles loopt, we hopen het natuurlijk wel weer te gaan doen maar ik denk dat we de eerste wedstrijd gewoon maar klasse 1 starten, eerst maar weer eens wat kilometers in de benen krijgen!!
Doeii, Latoy

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:58

De paardjes kunnen al net zo goed kletsen als hun baasjes. Ikke (Plinka) sta ook lekker in de wei een hele goede imitatie van een ijsbeertje te doen. Ik mag af en toe voor een rustig ritje op pad maar dan gaan mijn oren in mijn nek want dat vind ik veeeel te langzaam.
Mijn baasje houdt de 500 km award bij en ik hoorde haar zeggen dat die bijgehouden is over alle wedstrijden in 2002 en 2003. En er zijn al heel wat paardenvriendjes die meer dan 500 km gelopen hebben knap he.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-03 09:02

Snik, ik heb al heeeel wat mer als 500 km gelopen maar helaas telden mij langste ritten van 81 en 74 km niet mee... die van 81 km trok mijn baas mij terug op de finish terwijl later bleek dat ik goedgekeurd werd, ik zei het nog tegen haar maar ja ze is eigenwijs, en die van 74 km ben ik afgekeurd... Poeh het kan mij niks schelen hoor, maar mijn baasje wel!! Had ze mij maar beter moeten koelen in die stal!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:35

Volgende keer als we weer een lange moeten mag je wel weer achter me aan hoor Lachen Zorgen we er met z´n allen voor dat je goedgekeurd wordt. Ik ben namelijk erg goed in flirten met de veterinairen Knipoog
Mijn baasje is nu wel benieuwd, hoorde ik haar zeggen, of wij ook de 500km hebben gehaald. Goh, zou wel trots zijn. Weer wat om over op te scheppen, bij die knolletjes hier op stal Knipoog Want tjsa.. Die zijn al moe na een uurtje in het bos.. Ach, er moet er een de beste zijn he.. (weer een boos baasje)

Mijn baasje vraagt zich trouwens af waar de Her&Der blijft Lachen

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:43

Gefeliciteerd Navy, met Wanroij erbij kom je op 512 km en heb ook jij nu de 500 km award gehaald.
Kan je lekker gaan opscheppen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 18:51

Plinka, weet jouw baasje ook hoeveel kilometers ik al achter m'n hoeven heb? Ze kan het natuurlijk wel zelf gaan uitrekenen, maar ze zegt altijd dat ze niet zo goed is met cijfertjes. Daarom laat ze ook altijd door haar grooms uitrekenen hoe snel we hebben gereden. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 19:08

NaVy! schreef:

Mijn baasje vraagt zich trouwens af waar de Her&Der blijft Lachen


Mijn baasje ook....Ze is trouwens ook bezig om mij "af te trainen". Daar heb ik helemaal geen zin in!!! Ik wil rennen!!!
Dus heb ik vandaag mijn oren in de nek gelegd toen mijn baasje het zadel op MIJN rug legde en ben ik heeel hard gaan rennen en bokken toen ik een enge vogel hoorde Schijnheilig
En natuurlijk ging ik dribbelen als zij wou stappen, zodat ik lekker toch nog zweette!!!
De 500 km. halen wij nog lang niet, maar we zijn al aardig op weg naar de 250!

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 08:50

Tja persoonlijk, als paard dan, vind ik het ook onzin dat ik op vakantie "moet". En ik geloof dat mijn baas het zelf ook niet zo leuk vind. Maar omdat ik volgens Ganna al zoveel km's heb gelopen dit jaar is het fijn, ofzo dan he, want daar denk ik toch anders over.
Uck groetjes van mij uit de wei, ik vind het maar niets, ik krijg van die brokken waar geen reet in zit (basisbrok i.p.v sport of prestatiebrok) alsof het geen prestatie is dat ik zonder deken in het land sta. Tssss.....
Ik heb nu al weer zin in het volgende seizoen, lekker weer km's lopen. Nu maar hopen dat die baas van mij dat ook vind.

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:39

Ik (Rowan) moest gisteravond iets doen van m'n baasje wat we nog nooit gedaan hadden - in een hal rijden! Het was maar zo'n klein stukkie, ik snapte niet hoe we daar nou een lekkere rit in konden maken. Gingen we rondjes rijden! Daar had ik zo grondig de smoor in dat ik lekker de hele hal bij elkaar geschreeuwd heb, en ook nog geen pas normaal gestapt heb. Rondjes door een hal rijden... ONZIN! Ik wil lekker in het bos draven...

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:37

Jihaaaaaaaa......... Superknol Navy heeft ´t geflikt! Ik ben een 500km-Awarder! Zo, nu heb ik dus een goede reden om verwaand paarden van de lekkere plekjes in het land weg te jagen. Die zijn voor de beste natuurlijk he? Knipoog

Mijn baasje is ziek. Ik sta nu dus echt te niksen. Verveel me dood.. En denk maar niet dat zo´n topsporter als ik lekker de hele dag op het land mag.. Nee hoor, uiterlijk 3 uurtjes.. "Anders gaat het gras kapot", DUH! Daar is het voor! Kapot in mijn maag! Mijn baasje is er ook al boos over, we zijn jkuist verhuisd voor de ruime weidegang.. En tsja, als we maar 3 uurtjes naar buiten mogen moeten we ons in 3 uur dus uitleven, in plaats van verspreid over een hele dag. Logisch dat we meer energie hebben, nu gaan we juist het gras kapot rennen!!

*zucht* Woonde ik maar in Grasland..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 12:16

Jee wat balen voor jou Neef! Ik moet 24/7 buiten staan dat is wel lekker, maar grasjes zijn er al niet meer en als iedereen "lekker warm" binnenstaat en ik sta in de regen dan is dat soms ook wel eens balen. Maar 3 uurtje is echt wel weinig, kun je niet eens even fatsoenlijk een uurtje in de wei liggen dutten.
Mag je dan nog wel in zo'n zandding dat je wat meer ruimte hebt de rest van de dag of moet je dan weer in zo'n hok?

The longer, the pony!
Remember it is the speed that kills the horse, not the distance!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers