Hellup

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Hellup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:08

Mijn merrie heeft sinds 3 weken, ontzettend veel vocht in haar benen, in alle 4. Het zit voornamelijk alleen op de pezen, niet boven de knie ofzo. Het voelt ook warm. Het lijken mij geen stalbenen, want ze had het ookal voordat ze wat langer op stal staat. Ze staat nu de laatste 2 dagen volle dagen op stal maar daarvoor overdag in het land en s avonds op stal net zoals de gehele zomer.

Als ik gereden heb dan is het minder dik/ vol maar s avonds is het alweer vol.

Wat moet ik hier aan doen? Dit heeft ze nog nooit gehad, ze had altijd juist hele droge pezen voor en achter soms iets wat vol maar niet zo als nu!


luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 18:44

klinkt wel als stalbenen.
het kan aan het voer liggen, heb je iets veranderd met voer, ander merk brok of een nieuwe hooibaal aangesneden?

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+


Vlinder
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 13:12

Nee geen nieuw voer, ja misschien een x een nieuwe baal maar het is nu al 3 weken zo en ik weet niet wat ik er mee moet

Marita
Berichten: 567
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:22

Zolang het afneemt als je beweging geeft, is het waarschijnlijk niet zo erg. Als je twijfelt, bel dan de DA eens.

pluk de dag....

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 15:39

is het hooi dat je voert van dit jaar? zit nl nog teveel eiwit in, hier krijgen ze dikke benen van.
ben het met bovenstaande niet eens, als het gelijk 's avonds al weer vol is, dat is wel erg snel. ik zou ws voor de zekerheid de DA even laten kijken

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boedha_1981, DeGelukkige4, Elisabeth32, gillian, Shinedown, Trendiction en 32 bezoekers