Aigle rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 19:49

Ik heb een lieve tante die mij zomaar ff haar oude (paar keer gebruikt) rijlaarzen geeft...Het zijn gevoerde van het merk Aigle...Het lijken mij echt top laarzen en ze zitten perfecto. Maare wat zijn jullie ervaringen met deze laarzen? Ik ben er iig echt blij mee...Bedankt lieve tante!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:55

Ik vind het hele fijne laarzen, zitten heerlijk. Alleen die klote voering laat altijd binnen een jaar intensief gebruik los bij mij. Dat is weer waardeloos (vandaar dat ik nu overgestapt ben op rijschoenen)

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:53

Het ligt er aan welk model het is. Aigle Start (vaak met groene voering) ben ik niet zo'n fan van, ik vind ze een beetje te flutterig. Aigle Coupe Saumur zijn imo de beste rubber laarzen die er zijn. Dat model heeft gedeeltelijk leren voering.

Hydra
Berichten: 1378
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:06

Ik heb ook aigles, en het zijn enorm goede rubber! laarzen
niet stijf, ...
toch doe ik ze niet meer aan omdat ik met mijn skateschoenen rijd Geld, geld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:26

ja idd de voering laat snel los kan je mss voorkomen door ze niet in elkaar weg te zetten zodoende kunnen ze genoeg drogen...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:38

Ik had vroeger ook rubberen aigles, ik denk het beste merk van de rubberen rijlaarzen.Ze zaten iig best!Voering ging idd na een tijd los.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 13:56

Okee...Ik heb er nog niet mee gereden (zit tijdelijk niet op les) maar heb er wel op gelopen enzo en ze zijn lekker soepel...Veel beter dan mijn vorige rubberen dingetjes...

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:16

Ik vind ze ook heel fijn.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:22

Tessebes schreef:
Het ligt er aan welk model het is. Aigle Start (vaak met groene voering) ben ik niet zo'n fan van, ik vind ze een beetje te flutterig. Aigle Coupe Saumur zijn imo de beste rubber laarzen die er zijn. Dat model heeft gedeeltelijk leren voering.


Ik heb de aigle start en he er nu 2 jaar mee gedaan , langs onder komt de voering nu een beetje los en aangezien ik er uitgroei ga ik binnenkort weer nieuwe aigle Start laarzen kopen !Ik vind ze echt heel fijn rijden/zitten.Maar heeft iemand nog een idee hoeveel die aigles start nou kosten ?Moet nl. zelf wel bijleggen dus Bloos! Haha! !

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:25

Die Eagle starts heb ik een jaartje mee gedaan want toen liet de voering los! Toen Heb ik de Eagle dressage gekocht en die vind ik zelf wat lekkerder zitten! Deze laarzen heb ik nu een jaar en gebruik ze alleen voor reserve als ik bijvoorbeeld mijn leren laarzen niet aan krijg!
HEy spikkel de Eagle starts kosten rond de 50 euro! volgens mij Verward

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:35

INkie schreef:
Die Eagle starts heb ik een jaartje mee gedaan want toen liet de voering los! Toen Heb ik de Eagle dressage gekocht en die vind ik zelf wat lekkerder zitten! Deze laarzen heb ik nu een jaar en gebruik ze alleen voor reserve als ik bijvoorbeeld mijn leren laarzen niet aan krijg!
HEy spikkel de Eagle starts kosten rond de 50 euro! volgens mij Verward


Ok thanks Inkie !Maar ik heb dan ook geen eigen paard en hoef ze dus ook niet zo vaak te gebruiken Knipoog alleen in de weekends en vakantie dus... .Maar vind ze wel fijn alleen is de voering nu ook los aan het komen... .

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:24

Spikkel schreef:
Ik heb de aigle start en he er nu 2 jaar mee gedaan , langs onder komt de voering nu een beetje los en aangezien ik er uitgroei ga ik binnenkort weer nieuwe aigle Start laarzen kopen !Ik vind ze echt heel fijn rijden/zitten.Maar heeft iemand nog een idee hoeveel die aigles start nou kosten ?Moet nl. zelf wel bijleggen dus Bloos! Haha! !


Kijk anders even op www.divoza.com, daar staan alle modelen op met de prijs erbij.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 16:52

Heb ze zelf ook gehad, maar nu ik dus mn leren laarzen heb ben ik daar eerlijk gezegd meer tevreden over als de rubberen. Nu is Aigle wel een goed merk voor rubberen laarzen, de mijne heb ik 4 jaar intensief gebruikt.

Esther91

Berichten: 1173
Geregistreerd: 19-10-06
Woonplaats: De achterhoek

Re: Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 11:36

En hoe vind je de laarzen zitten?

Ik heb zelf de aigle coupe saumur, ben er heel tevreden over want bij deze laat de binnenvoering ook NIET los.

Alleen nu zijn ze me te klein geworden en wil ik ze verkopen, ze zijn nog in goede staat, de zool is nog niet afgelopen, en de voering zit er nog in..
Ik kan nergens vinden wat de nieuw prijs van deze laarzen zijn, heeft een van jullie mss een idee?
Of kunnen jullie mij zeggen voor welke prijs ik ze het beste weg kan doen?

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 11:58

Ik heb altijd Aigle Start gehad Ja, heb er ruim 5 jaar meegedaan en ze waren nog goed! Ik heb ze gegooid, omdat ze telkens nat van binnen waren (kwam er later achter dat het in de berging gewoon lekte en dat water kwam telkens in mijn laarzen terecht Bloos ). Nu heb ik nieuwe Aigle Start laarzen gekocht.

Silence

Berichten: 25599
Geregistreerd: 04-03-06
Woonplaats: Ikke in Maarheeze, Silence en Jimmy in Gastel.

Re: Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:32

Sinds een paar maanden heb ik leren laarzen, maar daarvoor reed ik altijd met Aigle laarzen.
Op zich goede laarzen, vind alleen wel dat ze erg snel gaan "slobberen" om je enkels.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:43

topic van 3 jaar oud.....

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Re: Aigle rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:44

Oud topic.