hoe zit dat toch met al die klassen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

hoe zit dat toch met al die klassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 22:44

Ik heb er nooit zo opgelet tot ik mijzelf moest gaan inschrijven. Toen zag ik dat er wel enorm veel verschillende onderdelen zijn waar je je voor in kunt schrijven.

Nu ben ik Wran Amateur gestart met een 8 jarige merrie. Dus op een hand. Ik had geloof ik ook in de open kunnen starten... Maar hoe zit dat met sr western pleasure... En wat is BS western pleasure eigenlijk?

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:51

senior western pleasure, voor paarden ouder dan 6 jaar, geloof ik. BS= breeding stock klasse, dus voor de Paints zonder genoeg wit.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 22:54

FlyingHigh schreef:
senior western pleasure, voor paarden ouder dan 6 jaar, geloof ik. BS= breeding stock klasse, dus voor de Paints zonder genoeg wit.


Ooohhh is dat nu Breeding stock... Ik vroeg me al af... Lachen
Dank je... ik begrijp dat ik ook sr western pleasure had kunnen starten...
Ingewikkeld hoor.. Bij Engels heb je gewoon B, L, M en Z voor paarden en pony's. Hier moet ik echt studeren op het inschrijfformulier Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:42

Anya"]
[quote="FlyingHigh schreef:
senior western pleasure, voor paarden ouder dan 6 jaar, geloof ik. BS= breeding stock klasse, dus voor de Paints zonder genoeg wit.


Ooohhh is dat nu Breeding stock... Ik vroeg me al af... Lachen
Dank je... ik begrijp dat ik ook sr western pleasure had kunnen starten...
Ingewikkeld hoor.. Bij Engels heb je gewoon B, L, M en Z voor paarden en pony's. Hier moet ik echt studeren op het inschrijfformulier Knipoog
[/quote]
Ik zal ongetwijfeld ergens iets gemist hebben maar als ik in je profiel kijk dan zie ik daar een KWPN merrie......Saasveld was toch DPHA??? Verward

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:00

Saasveld was DPHA (of natuurlijk eigenlijk APHA) én WRAN

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 01:10

Vera klopt ik heb een KWPN-merrie. Eentje van 1 meter 70. Ik reed vandaag bij de Wran-onderdelen dan ook mee op het grootste paard van de dag. Die vlieg op de rug, dat was ik Knipoog

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 08:50

Ja, en als je amateur mag starten kan je ook open starten. Erg handig, nl 1x reizen, 2x starten!!!

PS hoe is het gisteren gegaan?

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 09:52

Ik ben derde geworden bij de pleasure, en laatste bij de horsemanship. Lanna liep daar wel een prachtige proef maar met een patternfout, de fout lag geheel bij mij. Ik was zo gefocussed op de 360 graden turn die erin zat (die zo overigens heel netjes deed voor haar doen) dat ik maar half naar de rest van het pattern heb gekeken (onder het motto dat kan ik allemaal wel). Ik vergat dus te stoppen bij de eerste piloon Knipoog De jury kwam wel speciaal melden dat ze dat heel jammer vond. Dat was wel lief van haar...

Hoe dan ook ik ben heel tevreden. Ik heb mijn grote KWPN-er in walk en jog toch maar achter de paints en quarters kunnen houden en dat is voor haar doen enorm langzaam. Alleen in galop gingen we wat harder dan de rest hihi
[HAW] derde in de pleasure Lachen