WS-FTP? HELP!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

WS-FTP? HELP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 23:06

Ik heb van mijn provider 15 MB ruimte voor een eigen homepage. Nu wil ik geen home page maken, maar de ruimte benutten om foto's, filmpjes en animaties te uploaden. Ik heb net WS-FTP gedwonload en snap er eigenlijk niet veel van.

Wie kent dat programma en wil mij op weg helpen?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:22

Heb net even geinformeerd bij mijn husband, het schijnt dat je WS-FTP helemaal niet nodig hebt om bestanden te dumpen. Als je het adres van je homepage of ruimte intikt in de browser, krijg je een gewone mappenlijst te zien. Dan kun je gewoon de bestanden die je wilt uploaden daar naartoe slepen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 23:26

Op die manier heb ik het idd uitgelegd gekregen door iemand, maar als ik de fotos dan op bokt wil zetten krijg ik alleen maar kruisjes..... Verward Verward

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:26

Typ je de naam van het bestand wel helemaal precies over? Het is hoofdletter-gevoelig... Als je de link intypt in de browser, moet je het plaatje te zien krijgen.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 00:38

Met behulp van een ijverige mede-bokker ben ik nu zover dat ik een aantal fotos heb geupload. Nu is het nog even wachten tot Zeelandnet mijn home page acitiveert.....

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 14:52

Als je het toch via WS_FTP wilt doen: gewoon bij adress de naam van je site intypen, bv members.home.nl en dan bij UserID je accountnaam en daarnaast je password. Als je dan op GO klikt maakt hij verbinding en zie je in het rechter venster je bestanden staan van je site.
In de linker kolom kan je bladeren in je harde schijf, en zo dus ook de bestanden zoeken die je wilt uploaden. Je klikt ze aan en druk op het --> en dan gaat hij ze uploaden.