vanmiddag wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

vanmiddag wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:47

vanmiddag had ik een wedstrijd , i-net lag er de hele dag uit dus ik kan het nu pas neezetten Stoom uit je oren

maareeeh , twas maar een onderlinge spring wedstrijd , van 40 cm Bloos! , maar ik was keizenuwachtig , dus was ik om 7.30 al wakker , naja ik ben om half tien naar de manege gegaan , en ik moest pas om half een rijden Tong uitsteken was de enige ernog , maargoed ik ging boy dus maar ff invlechten , hij kei chagerijnig dus ik een haf uur voor de stal gewacht voordat ie me in stal accepteerde Tong uitsteken , hij was nog niet helemaal wakker ofzo

nou ja had ik hem daarna helemaal ingevlecht komt er zo'n beginnertje naar me toegerend , moest ik heel die vlecht waar ik zo mijn best op had gedaan eruit halen omdat hij eerder moest grrrr Stoom uit je oren hij had zich door iemand anders laten vertelen dat het niet hoefde , dus hij bijna huilen , daarna iedereen aan hem vertellen dat ie hem er in had moeten laten zitten *LOL* *LOL* hed dat beginnertje nog maar ff geholpen , met opzadelen enzo , was de rubriek waar ik in reed een uurt uitgelopen , heb ik in totaal 6 uur (dus ook nog nadat ik gereden had) op de manege gezeten , nou das wel een stuk beter als school Tong uitsteken

uiteindelijk moest ik ook rijden (na eerst bij de rubriek 30 cm was aangeland omdat iedereen zei dat ik daar moest rijden)ging echt keislecht had het parcours ook absoluut niet goed geleerd dus heel erg slecht en ik had een weigering van de 13 ben ik toch nog 4e geworden Tong uitsteken moet je nagaan hoe slecht het parcours is gereden heb ook eindelijk 2 leuke foto's

Afbeelding

en de 2e

Afbeelding

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:45

4e plaats is netjes hoor! OK dan! Wat heeft Boy een leuk koppie zeg Lovers