WN: Saasveld, Happy Fall Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:24

Rom...ik weet dat er zaterdag voor de pleasure en horsemanship twee groepen zijn waarschijnlijk. reining stonden er zo'n 14 aangemeld en trail ook zoiets. Ik heb maandag gebeld. Dus het kan nog veranderd zijn....
Halter heb ik niet naar gevraagd, hunter ook niet...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:35

Ik ga alleen zondag Haha!
Maar ik kreeg net geen gehoor, probeer het staks nog wel ff.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 15:40

hey martina wat leuk dat je gaat filmen. we doen morgen mee met een westernijslander bij de beginners trail. We hebben goede hoop op diskwilifikatie of laatste plaats. Haha!

Zou het leuk vinden wanneer je dit wilt vastleggen Cheese!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 17:38

Romkabouter schreef:
Ik ga alleen zondag Haha!
Maar ik kreeg net geen gehoor, probeer het staks nog wel ff.


Zondag start ik bij de pleasure, als ik er rond 12 uur was, was ik vroeg genoeg zei ze...Voor hunter walk en jog waren niet zoveel aanmeldingen (ik heb mijn papiertje met aantekeningen teruggevonden Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:17

Afbeelding
Hij is er klaar voor, jullie ook? Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:31

Ik heb vanmiddag juist de paarden UIT de verpakking gehaald, Lachen. Veel foto's maken he!!!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:41

Jij doet niet mee, begreep ik? Jammer zeg!
Maar uiteraard maak ik foto's!!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:02

En ...... hoe is het allemaal gegaan.....

Gera is je paardje eindelijk mee gekomen en hoe heeft hij het gedaan Knipoog

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:26

woehoe, ben derde geworden bij amateur pleasure... ! helemaal trots op het jogje van lanna. ze hoefde niet een keer in te halen...

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:30

gefeliciteerd
goed hoor OK dan!

DubbelFun

Berichten: 88681
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 20:36

Gefeliciteerd hoor, zie je dat alle ++'es helpen Cool

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:50

OK dan! gefeliciteerd

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 21:18

Gefeliciteerd Anya! OK dan!

Nog meer uitslagen Verward

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 21:25

Sorry ik heb heel weinig van de uitslagen meegekregen. Ik weet dat Romkabouter in ieder geval een keer eerste was... Hij was ook de enige in die klassen. Maar door het raam van de inrijbak zag het er netjes uit. Voor het overige heb ik natuurlijk weer geen bokker (bewust) gezien, behalve Dinopino, want zij heeft me een lift gegeven. Heel erg lief van haar en ook nog heel erg gezellig!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:03

Ben 6de geworden bij de beginners horsemanship en 4de bij de trail.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38716
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:11

FlyingHigh schreef:
Oh oh...................ik heb iets ergs gedaan..........heb me helaas afgemeld.
Aangezien ik alleen voor de halter ga en geen rijdend onderdeel rij en zij me kon melden dat er bijna geen deelnemers zijn in de halter, ga ik dus niet heen. Er zijn zo weinig deelnemers, dat er geen punt te verdienen valt. Ik vind het jammer, maar het is niet anders.


Wat onsportief Boos! , ik snap best dat je graag punten wilt halen op wedstrijden, maar vind dit tegenover de andere deelnemers en jury niet netjes.

Overgens vind ik het NOT DON dat er gemeld is hoeveel deelnemers er zouden starten!

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!!! OK dan!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:39

Ods"]
[quote="FlyingHigh schreef:
Oh oh...................ik heb iets ergs gedaan..........heb me helaas afgemeld.
Aangezien ik alleen voor de halter ga en geen rijdend onderdeel rij en zij me kon melden dat er bijna geen deelnemers zijn in de halter, ga ik dus niet heen. Er zijn zo weinig deelnemers, dat er geen punt te verdienen valt. Ik vind het jammer, maar het is niet anders.


Wat onsportief Boos! , ik snap best dat je graag punten wilt halen op wedstrijden, maar vind dit tegenover de andere deelnemers en jury niet netjes.

Overgens vind ik het NOT DON dat er gemeld is hoeveel deelnemers er zouden starten!

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten!!!!! OK dan!
[/quote]

Mijn paarden in de sop zetten, veel geld uitgeven aan inschrijving en vooral aan autokosten en wetende dat je geen APHA punt kunt winnen zijn voor mij goede redenen om niet te komen, het is voor mij nog steeds een hobby en ik bezit geen euro- boompje. Ik ben ook zo netjes geweest om me af te melden, wat maar weinig deelnemers doen.
Had ik in rijdende onderdelen ook meegedaan, had ik gerust gehalterd.

Vandaag 2 kids met hoge koorts thuis op de bank, ik wás me toch blij dat ik me vrijdagochtend al had afgemeld, Knipoog ........

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:49

Gera, hoe heeft je spetter het gedaan vandaag???? Veel foto's gemaakt?? Mocht hij vandaag met je mee naar huis??? Spannend.........

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:04

Wat leuk, die interesse! Bunny heeft het absoluut niet slecht gedaan. Hij is één keer eerste geworden, maar toen stond hij ook in zijn eentje in de klasse Bloos , in de 'ronde voor Grand Champion' (wil iemand me even vertellen hoe dit officieel heet? Ik voel me zo'n leek) moest hij tegen de uiterst mooie hengst Explicit Cash Deposit (van 'jojo' hier op bokt) en zijn grote broer Dusty Pebbles Tomboy. Jammer, toen werd hij dus derde. Maar ja, die twee grote hengsten zijn eigenlijk ook nog niet te kloppen door zo'n klein mannetje (die ook nog eens redelijk overbouwd was..). In de futurity is hij tweede geworden. Ik mag totaal niet klagen, maar ik had heel eerlijk gezegd op een eerste plaats gerekend. Maar teleurgesteld was ik helemaaaaal niet, want hij heeft ontzettend goed zijn best gedaan en vooral tijdens de futurity bleef hij zo ontzettend netjes vierkant staan.. dat is gewoon een ontzettend goed begin. Voor mij was hij de absolute winnaar

Ik heb nog redelijk wat bokkers gezien en sommigen ook gemeet. Ik heb 'Fransisca' gemeet, 'Spots', 'Emmy' en 'chex' (ik hoop zo dat ik niemand vergeet, ik ben zo moe op dit moment!) Ik heb Romkabouter en Anya nog zien rijden. Toen zij reden zat ik in de kantine te eten en ik wilde ze later nog aanspreken, maar toen waren ze beiden al weg! Scheve mond Ik heb Anya vanuit de bak nog wel horsemanship zien doen en heb Romkabouter heeeeel erg netjes los zien rijden voor de pleasure en daarna ook gefilmd tijdens de pleasure (toen zat ik dus niet in de kantine). Mocht je beelden van jezelf willen hebben, ik heb je ongeveer anderhalve minuut op band (niet vreselijk lang, maar misschien wel leuk, wie weet?)

Ik wil hier eigenlijk alle bokkers in het algemeen feliciteren met de door hun behaalde prijzen, want ik ben bang dat ik anders iemand vergeet. Ik wil wel in het bijzonder 'jojo' feliciteren, die het weer ontzettend goed deed met haar Explicit Cash Deposit (ik heb weer een aantal foto's gemaakt) en 'christien', want haar Sofie is kampioen geworden bij futurity weanling mares!! OK dan!

Veel leuke paarden gezien en vooral Chipola Spotted Pebel is praaachtig, maar ja, de leukste blijft mijn kleine Paintje!

Binnenkort foto's, ik denk niet dat ik dat vanavond nog red zonder in slaap te vallen... sorry!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38716
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:08

FlyingHigh schreef:
Mijn paarden in de sop zetten, veel geld uitgeven aan inschrijving en vooral aan autokosten en wetende dat je geen APHA punt kunt winnen zijn voor mij goede redenen om niet te komen, het is voor mij nog steeds een hobby en ik bezit geen euro- boompje. Ik ben ook zo netjes geweest om me af te melden, wat maar weinig deelnemers doen.
Had ik in rijdende onderdelen ook meegedaan, had ik gerust gehalterd.

Vandaag 2 kids met hoge koorts thuis op de bank, ik wás me toch blij dat ik me vrijdagochtend al had afgemeld, Knipoog ........

Maar FlyingHigh, dit geldt voor iedereen! Niemand heeft een geldboompje, voor iedereen is het een hobby. Dit is toch ook niet leuk voor de persoon die nu in zijn/haar eentje stond, voor haar/zijn zuurverdiende geld/schoongewassen paard/opgereden tank benzine/diesel?????


Deelnemers die gewoon niet komen opdagen EN niet afmelden, leuk voor de organisatie Boos! .

Vervelend dat je twee zieke kinderen thuis hebt, hopelijk zijn ze snel opgeknapt!

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:10

ik deed voor de tweede keer mee in showmanship at halterklasse beginners. Ik ben daar 3de geworden. Ik ben nog maar net begonnen met halter en wist niet hoe ik de draai moest maken. Gelukkig was daar een deelnemer die me dat snel voor deed. Echt te gek! Ook heb ik meegedaan in de pleasure gewoon als training. Ik was tevreden over haar.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:11

Gera, wat ontzettend jammer dat ik je toch gemist heb... Ik heb wel rondgekeken, maar je echt niet gezien. Ik ben inderdaad direct na de horsemanship weggegaan. B'elanna gaf aan dat ze moe was. Ik vond dat ze snel op stal moest. Als je een stukje film hebt van de pleasure zou ik dat wel heel graag willen zien.. Lijkt me heel grappig en leerzaam Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:28

Ik was toch bijna niet te missen in mijn paarse jas en knalroze broek (met omgeslagen pijpen, omdat die dingen echt veeeel te lang waren, maar dat wist ik niet, want normaal draag ik er geen stallaarsjes onder Haha! )

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:33

haha dat had ik toch moeten zien... Niet dus. Maar goed, we komen elkaar volgende week op de boktmarkt wel tegen!

In ieder geval gefeliciteerd met je prijzen.

Tammie: ook gefeliciteerd. Super!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:54

Ik ben twee bokkers vergeten die ik in alle waarschijnlijkheid gezien heb. Omdat ik het absoluut niet zeker wist en ik ze beide niet meer kon vinden toen ik het rondje 'ontmoet bokkers' wilde maken, heb ik ze toch niet ontmoet Scheve mond Volgens mij gaat het om corine (als ik het goed heb, van Simply Lost My Spots) en Linda (van Fresnos en Rainy). Kan het kloppen dat ik jullie heb gezien, waren jullie er? Zo ja, dan spreek ik jullie volgende keer aan, want dan ken ik nu jullie gezichten (dus berg je maar Knipoog )

Anya, ik zie jou volgende week vast en zeker in Lunteren!