verslagje over 't wedstrijdje van vandaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-01 21:33

hallow allemaal..
nou ik ben niet echt onte vreden maar ik kan je vertellen dat het niet echt super ging!
maar oke ik zal je eerst even vertellen wat er ,ervoor was gebeurd.
vrijdag is mijn vriendin dr opa ipgenomen in het ziekenhuis hij had weer een hersenbloeding gehad.
ik ken die man echt onwijs goed dus ja dat was nogal Verdrietig
maar goed zaterdag ochtend gewerkt smiddags naar magnifiek alles klaar maken invlechten.
wassen poetsen zadel en hoofdstel schoonmaken trailer klaar maken uitgemest en nieuw stro erin hooinet opgehangen we zijn toen niet meer wezen rijden miranda was zo ziek.
net zo als een paar jaar geleden toen ze dus ook wel zei het gaat wel en er vervolgens zomaar afviel...toen is het echt heel slecht gegaan het is een wonder dat ze nog leeft!
maar dat allles is niet magnifiek dr schuld.
ze heeft er de hele tijd bij gestaan door fiek zag een man zomaar een paard los staan en is gaan kijken policie ambulance alles met sirenes ze is er bij blijven staan heel knap!!
maar oke we zijn natuurlijk niet gaan rijden natuurlijk.
helemaal klaar was ze, ze zag er echt stoer uit nou savonds gegeten en het was rond 9 uur ging de telefoon me tante oma heeft een beroerte gehad het gaat heel slecht de ambulance komt er aan..
me ouders er meteen naar toe en ik nl. de hele nacht niet geslapen omdat ik me ouders net niet heb horen thuis komen dacht ik dat ze er nog steeds niet waren.
dus nou ja smorgens gaan kijken en toen waren ze dr gelukkig ging het al wat beter maar het was toen wel 7 uur in de ochtend terwijl ik een wedstrijd had en heel de nacht niet heb geslapen.
dus i8k echt niet fit ofzo op de fiets gestapt en eerst langs de manege kijken of de tijden misschien veranderd waren dat was dus ook zo het liep een kwartier uit mooi ik snel naar miranda dr huis fieky uit dr box gehaald en gepoetst hoeven schoongemaakt alles in de auto bandage's om transport beschermers lerenb halster deken erop en gaan!!

dus nou daar aan gekomen liep het steeds en steeds meer uit.
nou ja uiteindelijk opgezadeld en gaan stappen toen we los mochten rijden ben ik eigenlijk meteen gaan draven.
ze liep toen heel rustig en relaxt.
totdat de andere gingen draven ze werd helemaal gestoord dus zijn we gaan sttappen ende bak uit gegaan de bandage's af en ef stappen zodat ik bij binnekomst meteen kon gaan draven.
magnifiek echt helemaal in de stress ze wilde maar harder en harder..
bij de uitgestrekte draf en bij midden draf was er gewoon zowat geen verschil te zien het hielp nix om ophoudingen te maken.
ze reageerde niet echt, met lange teugel dravend een volte a-x-a was ook helemaal stinkmodder ze kreeg wat langer en haar tempo werd steeds hoger en ja dat was dus niet echt netjes
maar oke verder zijn we ervoor gegaan om er niet af te liggen want magnifiek kan zo overstuur raken en aan de gang blijven gaan...
dat geen mens er meer op kan blijven zitten Clown
maar oke verder vond ik het zeker niet verkeerd omdat ze ja 4 jaar geleden haar laatste wedstrijd gelopen had en ook wij samen voor het eerste... dus dan is het echt niet slecht!
ik heb er ook niet veel van verwacht ben 5de geworden van de 9 er werd hel streng gejureerd schrijf het geloof ik verkeerd

maar ben dus best trots op fieky paard Lovers
en volgende keer beter!! zo krijg je alleen maar meer wedstrijd ervaring dat is juist wel goed.
en de volgende keer gaan we er gewoon voor en zal het allemaal stukken beter gaan dan weten we gewoon allebei meer weer Party!!

doegies xxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 08:24

hey leintje,

het is tog harstikke goed 5e van de 9!
Het ging dus tog niet zo slecht als je d8 want dan was je wel 9e geweest!
En nog ff flink oefenen en jullie vliegen door de proeven heen met 170 punten Knipoog
En sterkte met het verlies van Maren's opa (wat klinkt dat raar)

xxxjes Maaike

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-01 16:07

heey thanx Party!!

en ja het klinkt idd raar ik vind het zo moeilijk ik kna maar niet begrijpen dat het over is!!
dat ik hem nooit meer zie dta kun je toch niet geloven? het is zooo moeilijk.

maar met magnifiek ben ik dik tevreden!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:36

ja ik bedoel niet dat het raar klinkt dat jij hem gaat missen maar dat zinnetje wat ik er neer had gezet!

Het is idd errug moeilijk om het verlies van iemand te verwerken.

Ik leef met je mee, wil je praten; dan ben ik er voor je, zoals jij er voor mij was toen Anna, en de rest overleed!

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 17:54

Als je zelf tevreden bent over je proef is dat toch geweldig? Toch nog goed hoor 5e van de 9! Volgende keer gaat het vast beter, dan ben jezelf ook meer uitgerust en zit je minder gestresst op je paard.

Heel veel sterkte met het verlies van je vriendins opa Verdrietig Lijkt mij echt vreselijk...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 13:19

nou hier dan eindelijk de foto's ik had beloofd aan een paar om ze hier bij te zetten bij deze dus Haha!

oke hier dan de foto's wat een schatje is het he!!
van het rijden heb ik er maar 1 waar ze heel erg in opstand komt en ik keek ef naar beneden of alles nog goed zat.
maar oke hier het verslagje en de foto's

zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... forum=10&5

maar snappen jullie nu dat ik helemaal verliefd ben op dit knollie"tje"
Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers Lovers

[edit heike] foto's weggehaald want die stonden al bij ITP]
_________________
*~*~* I LOVE MAGNIFIEK *~*~*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-10-13 18:25 ]</font>


Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 16:00

Toffe foto's hoor! En sterkte met het verlies van Maren's opa!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, Kla4tje, Laibadji, Mark0919, Sanet, SunnyHorse en 53 bezoekers