prijzen stockzadels/accessoires

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 17:08

hier nogmaals een vraagje over stockzadels.
Op aanraden van een aantal mensen hier ben ik eens gaan informeren bij horseman outfitter naar prijzen e.d.

Nu kan ik een stockzadel kaal kopen, dus ik wilde weten wat ik aan beugels en beugelriemen kwijt zou zijn. Na navraag bleek dat bij horseman outfitter fl. 297,50 te zijn. Ik schrok me rot.

Is dit een normale prijs? Ik heb alleen ervaring met engelse zadels dus ik had geen idee wat voor een prijs ik kon verwachten maar ik vind dit toch wel erg duur!

Weet iemand waar je die beugels en beugelriemen goedkoper kunt krijgen? (eventueel tweedehands)?!

Please help me!!!


DubbelFun

Berichten: 88474
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 18:47


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 18:59

dat zadel op go.to/zadels had ik ook op het oog.
Helaas wordt het alleen kaal verkocht en ik wil dus weten wat er nog bij zou komen als ik zelf beugels en riemen moet kopen.
297,50 vind ik wel erg veel Haha!

ik ga volgende week kijken naar dat zadel, hoop dat hij in het echt net zo mooi is als op het plaatje en dat het niet een of ander plastic prul blijkt te zijn Lachen

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 19:52

Hoi Kaj,
heb je nou al gekeken bij Kreamer sport.
Ik heb hier de gids voor me en ik kan je vertellen dat dat geld toch wel normaal is.
Hier zijn de stijbeugelriemen 168DM en de stijgbeugels(soort die ook wel aan westernzadels hangen)98DM.
Je kunt ook van die ijslandse beugels eraan hangen. Kijk maar eens naar een film daar hebben ze die dingen ook heel vaak(film Man from Snowy River.)
Het zadel bij Kreamer kost 1955DM wel een erg mooi zadel trouwens.


kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 15:21

Hai, bij Kraemer sport heb ik intussen ook gekeken.
Ze zijn inderdaad overal wel rond dezelfde prijzen...

Ik had niet gedacht dat het zo duur zou zijn. Het zadel wat ik op het oog heb is dus kaal, als je alles er los bij koopt ligt de prijs dus nog een stuk hoger.

Mijn dressuurzadel was niet zo duur en ook kaal maar daar waren de bijkomende kosten een stuk minder.

Ik heet trouwens Kim, kaj is een afkorting van mijn geboortenamen en aangezien er al een kim is hier...

groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers