Verslag 26-10

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Verslag 26-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 18:34

Vandaag wedstrijd Bergen op Zoom, eerste keer L1.

Alles ging goed en ze liep superrelax met inrijden, dus ik kwam in de bak en er lagen houtsplinters (stukjes hout, volgens mij heet dat zo).

Dat is niet zo erg, alleen wel als het er nog maar een dag ofzo ligt!
Het begin was al erg, toen ik wilde afwenden bij A gleed ze gewoon een meter verder, bij halthouden ect allemaal hetzelfde verhaal.
Madam werd steeds drukker en begon echt stampend te lopen om niet uit te glijden... en maar zwiepen met de staart...
Na een rare proef kwam ik uit de bak en doordat ze nog zo stamperig liep, gingen we samen bijna onderuit.... Ik kon niet echt zien wat er gebeurde, maar mn moeder gaf een kleine gil en dat doet ze niet snel!

Naja kreeg 148 pnt. weet niet hoeveelste ik was, want ik werd opgeroepen toen ik eraan kwam.

Alleen ik snap jury's echt nooit!! Mijn binnenkomst was echt zwaar een 4!! (kreeg een 5) en mijn wijken vond ik netjes! Maar ik kreeg daar een 4 en een 5!!
Middengalop kan ze niet en daarvan kreeg ik een 6 en een 7 Verward Verward Verward

Naja volgende keer beter.....

Tamara

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:52

balen zeg dat de bak zo rot was!
Enja jury's zijn altijd een beetje vaag in oordelen vind ik. Scheve mond
Volgende keer beter!

Let_be
Berichten: 7796
Geregistreerd: 25-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 21:46

Inderdaad, maar bij sommige ben ik het echt eens... Vanaaf nog maar s proefje kijken, leer k weer wa van