Divoza

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-01 16:22

ff wat vraagjes over Divoza!
- Wat is jullie ervaring ermee?
- Wat vinden jullie van de prijzen?

Ik heb het idee dat het allemaal duurder is dan bij de ruiterzaak... (mijn idee of hebben jullie dat ook?)
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:30

Ik vind Divoza over het algemeen niet duur. Heb vooral ervaring in Leek, ben niet zo weg van Zoetermeer. Er zijn soms wel dingetjes goedkoper in kleinere ruitersportzaakjes, maar ja, dat moet je altijd bekijken he. Divoza is over het algemeen wel goedkoper dan Hypodrama volgens mij

Goedgekeurd onderschrift :)

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 16:34

Volgens mij is Divoza ook niet erg duur.
Bij de ruitersportzaakjes bij ons in de buurt betaal je veel meer.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:08

ik ben wel tevreden over divoza . er zijn betere ruitersportzaken , maar divoza is okee . en het is er niet extreem duurder of zo .

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:09

ik vind hem niet zo heel duur,ik ken duurdere zaken.
Ik heb er zelf nooit geen kleding of zadels e.d. gekocht maar ik heb gehoord dat het wel goed is.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 19:30

prijs valt redelijk mee. maar let wle op als je via inet besteld bij ons hadden ze t bedrag 2 keer afgeschreven en daar moesten we dan nog achterna. maar voor de rest goede ervaringen met divoza (eh bestel bijna nooi wat hoor 1 keer gedaan)

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-01 20:16

Vind de prijzen bij Divoza vrij normaal. Ik heb zo'n gids van hun, en ook van de Hippo (zit ook bij ons in Assen), en als ik wat nodig heb kijk ik altijd effe waar het het voordeligst is. Voor grotere dingen is dat meestal de divoza.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:10

Hmmm, toch andere ervarignen met Divoza. Ik vindt ze ERG DUUR!!!!! Ik ga altijd naar Van Rijs in Zevenhuizen en op een broek kan het wel min 30,= schelen op de prijs en met dekens nog meer. Zelfs peesbeschermers waren bij van Rijs 30,= goedkoper dan Divoza. Plus, als je 10 kassa bonnen hebt bij van Rijs dan krijg je bij de 11 bezoek 10% terug van het TOTAAL van de 10 kassabonnen. Dus uiteindelijk krijg je ook nog eens 10% korting bij van Rijs. Dus geen Divoza meer voor mij, maar van Rijs.

ps, kwaliteit en service is bij van Rijs ook 100 x beter. Klanten helpen en vriendelijk tewoord staan is Divoza niet hun sterkste kant, sterker nog, je mag blij zijn als ze je daar zien staan als klant....

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:16

Bij Divoza krijg je bij elk 10-tje wat je besteedt een waardepunt. Die is 40 cent waard. Tikt best wel lekker aan. Ik bewaar ze meestal tot in het voorjaar, dan hebben ze bij Divoza in Leek ook een soort "tentenkamp", hebben ze lekker veel aanbiedingen, en bovendien de spullen die niet zijn afgeprijsd met 10% korting!
Wij hebben hier in de buurt niet zo veel andere ruitersportzaken. In het centrum zat er een , maar die kon niet tegen de lagere prijzen van de Hippo op. Hippo is grotendeels te vergelijken met Divoza. In Groningen weet ik nog een ruiterkleding zaak te vinden, maar die is schrikbarend duur. En in Groningen zit ook nog een andere ruitersportzaak, is ook erg duur. En in de Ebbingestraat zat altijd een dierenspeciaalzaak die ook het een en ander aan paardesoullen had, ook niet echt voordelig.... Tsja, dan is de keus niet zo groot...

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:32

Divoza is prima, vooral omdat ze eigenlijk nooit "nee" verkopen.. als ik iets nodig heb, ga ik naar Divoza, bij kleinere winkels hebben ze het vaak net niet of het is op, komt bij Divoza minder vaak voor.

toch, het assortiment mcht mij nog uitgebreider. Zo mis ik de merken BR (dekens, zadels, jassen), Horka (rijbroeken)... daarvoor ga ik dus naar de andere ruitesportzaakjes in de buurt.
Daar vind ik ook vaker een koopje, Divoza houdt erg vast aan de folder, speciale aanbiedingen vind je er niet vaak. bovendien vind ik hun aanbiedingen niets voorstellen... een aanbieding hoort zeker 15 % korting te geven, bij Divoza gat het vaak om een veel kleiner voordeel...
Maar ze hebben wel altijd genoeg op voorraad....

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:39

correctie:
ze hebben BIJNA altijd ales op voorraad, ik zit nu al 2 maanden te wachten op een nieuwe wedstrijdbroek!

maar dat is denk ik gewon pech! ik vind Divoza niet speciaal duurder, maar vind het jammer dat de echte aanbiedingen alleen maar in de winkel gelden, dat maakt ze voor mij "onbereikbaar" helaas.

Maar goed, ik ken kleine winkel waar ik goedkoper uit KAN zijn, en ik ken ook kleine winkels waar ik 3 keer zoveel betaal als bij Divoza, het hangt natuurlijk van een heleboel dingen af!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:45

Jaren geleden voor het laatst bij Divoza geweest ,met mijn kortingsbonnen........Ik zoeken naar een rijbroek Eurostar met rondgenaaide kont .Rekken vol met broeken maar niet die ik zocht en al helemaal niet in mijn maat (38).Dus een andere(simpeler) gekocht omdat het voor mij niet meer hoefde.
Als ik nu iets nodig heb ga ik hier in de buurt(in een straal van 15 km) naar de kleinere winkeltjes (5!),met goede service of soms op concours bij van Dalfsen.
Geen Divoza dus meer voor mij.

_________________
Vrouwen ,pauwen en paarden zijn de meest trotse dieren op aarde!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Gerrie op 2001-10-12 10:46 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:51

Ik ga ook meestal naar van Rijs. Maar die zijn niet altijd goedkoper hoor! Vooral kleine dingetjes niet!
Maar goed zijn ze zeker!
Nu werk ik vlak bij Divoza. Dus kan ik naar allebei makkelijk. Wat 'n luxe he 2 grote ruitersportzaken op fietsafstand! Haha!

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:14

Voor sommige dingen ga ik naar Divoza, maar voor de kleine tussendoor-dingetjes ga ik gewoon naar SportExpress, het plaatselijke ruiterwinkeltje in Alphen aan den Rijn.
Divoza gebruik ik meestal als ik wat meer dingen tegelijk nodig heb. Bv nieuwe rijbroek en jasje en bandages oid.
Er zijn ook dingen die ik er absoluut niet wil hebben, zoals bv pads (western-zadeldekens), die haal ik liever bij een speciaalzaak.
Ik vind Divoza niet echt duur en de internetservice is ok. Maar het personeel mag wat vriendelijker, vind ik. (Zoetermeer)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:52

Ze hebben wel mooie winkels vind ik
wel goed verzorgd.
altijd kopje koffie ofzo.
trouwens,de eigenaresse van mijn overleden verzorgpardje werkt daar,dus das wel handig
als ik iets nodig heb ofzo.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 13:57

Citaat:
Op 2001-10-12 13:52, schreef QuarterLover:
Ze hebben wel mooie winkels vind ik
wel goed verzorgd.
altijd kopje koffie ofzo.
trouwens,de eigenaresse van mijn overleden verzorgpardje werkt daar,dus das wel handig
als ik iets nodig heb ofzo.


In Leek of Zoetermeer? Wie was dat? Is dan namelijk collega van mij Lachen

_________________
<font color="#295D20" size=2 face="verdana"><b><i>"Nothing to win and nothing left to lose"</b></i></font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Naz op 2001-10-12 13:58 ]</font>

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:01

Ik bedoel personeel in Zoetermeer. Met Leek heb ik alleen maar goede ervaringen gehad. Toen de winkel in Zoetermeer afbrandde heeft Leek me nog geholpen aan mijn deken die ik had besteld en betaald. Moeilijke bestelingen, specifieke deken van Rambo, doe ik altijd via Leek omdat je daar geen gezeur hebt.
Zoetermeer personeel is dus waardeloos!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 15:25

Nadeel van Divoza: ik wilde het regenpak van Mountain Horse hebben. Hadden ze niet, konden ze wel bestellen. Maar dan kon het niet meer terug als het niet paste! Lekkere service.... Heb hem nu maar bij Den Besten in Hierden (tussen Harderwijk en Nunspeet) gehaald. Klein winkeltje, maar meer mogelijkheden.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:49

ik heb momenteel erg veel spullen nodig omdat ik net een paard heb gekocht. Dus ik dacht, ik ga goed inkopen doen bij Divoza in Zoetermeer. Thuis de brochure doorgespit, lijstje gemaakten naar Zoetermeer.

Als je daar op een zaterdag komt en je wilt iets vragen ben je dus echt heel lang bezig om iemand te vinden die je iets kan vertellen. En dan moet je wel mazzel hebben dat je iemand voor je hebt die daadwerkelijk iets ervan af weet en ook nog zin hebt om je te helpen. Erg jammer, want het is een mooie winkel.

Morgen moet ik voor de derde keer terug naar Divoza omdat ik weer een winterdeken heb die niet goed past. Had ik een Rambo genomen omdat die zo'n goede pasvorm schijnen te hebben, is 'ie nog niet goed. Tja mijn merrie heeft een beetje een hengsten hals. Maar zo te horen kan ik maar beter richting Leek rijden als je een beetje behoorlijk geholpen wilt worden.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:32

Ik bestel meestal via de catalogus, ben er nog nooit echt geweest. ik vind divoza niet echt bepaald duur. Mijn ervaring met divoza is gewoon goed, toen mijn halstertouw na een tijdje kapot ging, had ik ze dat via mail verteld en hebben ze me direct een andere gestuurd, waarvoor ik niet hoefde te betalen, en ze controleerde ook niet. ik vond dat best wel netjes eigelijk...


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 15:06

hey
bedankt voor alle reacties, maar ik bedoelde voornamelijk de internet service!
Of weet iemand iets dichtbij Den Bosch te zitten?
Haha!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 15:39

Citaat:
Op 2001-10-12 15:25, schreef Elles:
Nadeel van Divoza: ik wilde het regenpak van Mountain Horse hebben. Hadden ze niet, konden ze wel bestellen. Maar dan kon het niet meer terug als het niet paste! Lekkere service.... Heb hem nu maar bij Den Besten in Hierden (tussen Harderwijk en Nunspeet) gehaald. Klein winkeltje, maar meer mogelijkheden.



Heej daar ga ik ook altijd heen Haha!
Maar om maar even of-topic te blijven, ik ben daar in die winkel in Leek was dat geloof ik geweest en ik heb al een paar keer via internet besteld maar ik heb nog geen problemen gehad met ze.
Tja, en de prijzen, nou niet echt duur ofzo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag en 103 bezoekers