ga niet rijden vandaag voel me schuldig

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

ga niet rijden vandaag voel me schuldig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:30

Ik heb vandaag een vrije dag ingeslast voor mezelf en mn paard. De klok is een uur terug, en ben een beetje van de rel, ze gaven ook slecht weer op dus had me er al helemaal op ongesteld...

IS HET MOOI WEEER!!!! Haha!

Nou ja ik hab die vrije dag toch an in mn hoofd zitten, mn paardje komt ook nog op een ander landje te staan vandaag dus kan ze dr buikje weer vol eten, dr landje was erg kaal.

Hebben jullie dat ook wel eens dat je je gewoon schuldig voelt tijdens zo'n vrij dagje?


Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:36

hehe ja veel te vaak Schijnheilig

Annash
Blogger

Berichten: 26417
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:36

tis hier trouwens helemaaaal niet mooi.. Boos! maar ik ga wel rijden Haha!

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:38

Neuj, niet echt schuldig. Ik ben weleens gefrustreerd als een vrije dag afgedwongen wordt door schoolwerk, het weer, dat het 's avonds zo vroeg donker is en dat soort dingen.
('t is hier btw ook gewoon droog!)

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:48

Rieja schreef:
Neuj, niet echt schuldig. Ik ben weleens gefrustreerd als een vrije dag afgedwongen wordt door schoolwerk, het weer, dat het 's avonds zo vroeg donker is en dat soort dingen.
('t is hier btw ook gewoon droog!)

Hoi Rieja tijd geleden ! Haha! Ja idd soms wordt het je afgedwongen, weet je ik ga altijd, wanneer ik maar even kan en soms heb je gewoon een dagje rust nodig om bij te tanken, ik heb ook nog een drukkebaan dus....tijd te kort en weinig energie...helaas,

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:59

Ik heb heel vaak dat ik gewoon even een dagje rust moet nemen..dus ik kom niet zo heel vaak bij mijn paardje..
Ik probeer wel elke dag te gaan.. maar soms gaat het gewoon niet..
Ik voel me dan ook zeker wel schuldig..
Maar mijn paard mist me echt niet..
Ze staat elke dag lekker in de wei, krijgt lekker haar eten en haar stalletje wordt uitgemest.. ze komt niets tekort..
Maar toch voel ik me dan wel een beetje schuldig..

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:22

Ja ik heb daar ook last van. Daarom rijd ik best veel, terwijl het Risco waarschijnlijk niet eens uit maakt. Hij staat overdag lekker buiten. Ik ben nu net een paar dagen terug van vakantie en dan heb ik weer veel zin om te rijden. Maar als ik niet kan dan vind ik dat heel erg en probeer toch te gaan.
Stom eigenlijk van mij, maar goed.


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:17

najah wel es als ik weet dat er gewoon BERGEN huiswerk op me ligt te wachten maar dat ik het niet maak, omdat ik toch een vrije dag heb... dan voel ik me wel eens 'schuldig'. Maar anders eigenlijk niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:49

gewoon iet gaan dus en genieten is de enigste optie, wat heb je nu aan een vrije dag als je er niet van kan genieten?
Naa een paar dagen niet rijden krijg ik toch we weer de kriebeles en vindt het dan vaak des te leuker om te gaan, dus dat zit wel goed.
Het zit niet okee als je niet heen gaat omdat je geen zin heb, dat heb ik ook tijden gehad maar dat lag dus aan de pensionstal waar ik stond, daar legte ze een grote claim op je , je moest namelijk elke dag komen, dat vonden ze normaal en owee als je eens een dagje niet kwam, dan namen ze het je kwalijk, belachelijk he want het is toch je eigen paard?
Nee hoor ik heb heerlijk van mn vrije dag genoten en mn paardje ook wel denk ik, staat lekker nog op het land dus heb ik geen omkijken naar heerlijk!
Mn huis is tenmisnte ook weer eens netjes>

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:12

Ik voel me wel eens schuldig als Tayga erbij ingeschoten is , omdat ik Mozart rijdt kost dat toch veel tijd en zij was er het eerst . En dan kijkt ze zo zielig Huilen . Maar ik ga iedere dag twee keer, anders krijgen ze geen eten. Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:17

Ik voel me ook regelmatig schuldig. Stel ik moet overwerken (kan je dan niks aan doen) en dan ben je alweer snel een uurtje minder bij je paard. Vandaag was het heel vroeg donker. Dus rijden na het werk (ik moest tot 17.30 uur) zat er niet meer in. Toen ben ik maar even wat langer bij haar in de stal gaan zitten zodat ik er toch even was....

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 19:19

Ik ga elke dag naar mn pony's, ook al rijd ik ze niet allebei elke dag, ze staan achter t huis dus dan ist ook logisch Haha!

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:16

Dat gevoel ken ik ja dat je je schuldig voelt. Volgens mij is mijn paard dan allang blij dat hij een dag niet hoeft te werken maar ik voel me dan tekort schieten. Terwijl hij de hele dag buiten staat en ik eigenlijk elke dag op stal ben. Van de week was ik er en had het paard van een vriendin koliek. Haar gebeld en veearts gebeld. Uiteindelijk was het rond half elf 's avonds voor alles weer rustig was en heb dus mijn eigen paard niet gedaan (alleen wortels gegeven) maar dan voel ik me dus schuldig. Ook al is de reden goed. Maar ja prent mezelf maar in dat hij er niet slechter van wordt.

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:17

Dat gevoel ken ik ja dat je je schuldig voelt. Volgens mij is mijn paard dan allang blij dat hij een dag niet hoeft te werken maar ik voel me dan tekort schieten. Terwijl hij de hele dag buiten staat en ik eigenlijk elke dag op stal ben. Van de week was ik er en had het paard van een vriendin koliek. Haar gebeld en veearts gebeld. Uiteindelijk was het rond half elf 's avonds voor alles weer rustig was en heb dus mijn eigen paard niet gedaan (alleen wortels gegeven) maar dan voel ik me dus schuldig. Ook al is de reden goed. Maar ja prent mezelf maar in dat hij er niet slechter van wordt.

DAG LIEVE MAMA. I love you and I miss you
28 mei 1941 - 21 januari 2009

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:54

Ach zo te zien hebben we het allemaal wel eens, maar als je er maar van uit gaat dat het paard er niks meer of minder van wordt, kijk als je hem nu laat staan in zn boks, in zn drollen dat wordt het een ander verhaal, die van mij staat nog lekker op het land en heb er nog geen werk aan, hooguit een beetje knuffelen of rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, xxIsaa en 35 bezoekers