Toch verkocht........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Toch verkocht........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 14:18

Zoals veel wisten was mn Haflinger Kaska te koop. Ze was echt een super beest en kon super mooi dressuren, was heel trots op haar. Er zit echter een heel verhaal achter waarom ik haar MOEST verkopen..Ze was niet van mij maar voor mij. De gene die haar had verkocht wou haar niet meer hebben.

Ik had dus de keuze om haar zelf te kopen of verkopen....

Geld voor haar had ik niet. En als ik haar niet zelf ging verkopen ging hij het doen en dan was het voor een zeer kleine prijs..Kaska is zeker meer waard. Dus ze stond een paar weken te koop op marktplaats en er kwamene totaal 2 mensen/families kijken Lips are sealed Echt weinig. Ik wou haar verkopen als recreatie pony maar mensen konden niet omheen kijken dat ze een 'maar' een haflinger was.
Deze pony kwam makkelijk door een L prof en redelijk door een M proef!!
Echt een talent was/had ze. Springen kon ze ook. Maar ze is een blijft 'maar' maar een haflinger.

Om mijn verhaal niet al te lang te maken..Gisteren zijn er 2 vrouwen en een jong meisje komen kijken. Mijn pony zal voor dat meisje zijn. 11 jaar, redelijk klein, mooi voor mijn pony. Ik ging er eerst ff op rijden maar kon niet echt laten zien wat ze er allemaal kon, verzamelde galop en zo omdat ze nie goed opgewarmd was. Toen het meisje erop ging, kwam er een brede glimlach op haar gezicht en ik zag wel dat het klikte tussen die 2. Kaska was super braaf voor dat kind en liep super rustig en braaf naar beneden. Het irriteerde MIJ wel een beetje dat dat kind zo zat te 'schopen' als het ware en ik heb ook gezegd dat dat helemaal nie nodig was..maarja Kaska liep braaf zonder enige probleem door. Ik had ook helemaal uitgelegd hoe je haar precies in de gallop kreeg(n dat iz NIET door te schop-schop-schoppen Boos! ) Verder is voor ze minder dan de HELF van mijn bedacht prijs weggegaan zonder enige extras ( het rij matieriaal en een winterdeken gaan mee) en dat is wel erg jammer. Oke mijn verhaal is lang genoeg, Kaska gaat zaterdag weg en ik zal haar echt missen. Ik had echt een band met deze pony. En ik denk wel dat een goede tehuis krijgt. Maar ik zal haar wel missen. Huilen Ach gut

"You make me sick, but I love what we're doing here"
Egypt Central
"You Make Me Sick"

<3Verloofd <3


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:45

jammer joh dat je haar zelf niet kunt kopen ... nou hopen dat ze het goed krijgt bij haar nieuwe baasje

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:05

Veel sterkte met het afscheid! Kun je dat kind niet een tijdje les geven de eerste weken/maanden ?

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 16:27

Vervelend zeg! Balen dat je haar zelf niet kon kopen! Dan had ze zeker weten een goed tehuis Knipoog
Sterkte!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, JeRekers, Mark0919, NorwayFjord, Vlindy en 42 bezoekers