Moet ik op Kelvin of Santos verdergaan? HELP :?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 09:19

nou als ze achter je rug om over je banketstaaf dan wist ik het wel!
dan was ik mooj voor die Haflinger gegaan...
Als ze ook nog eens het lef niet hebben het te zeggen als je ze ziet dan zou ik er gauw mee stoppen
=x=

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 09:37

Ja ik zou ook die haflinger gaan doen!
Kom nou als die mensen achter je rug om banketstaaf zoeken ze het maar uit hoor!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 11:02

Zeker voor die Haflinger gaan! Als mensen zoiets gaan regelen dan zoeken ze het idd maar uit! Wat denken ze nou wel niet! Boos!

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:24

doe maar santos hor la dan kunnen we samen rijden!!

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:14

hoi lala
ik wist er ook niets van dat dit zou gaan gebeuren Verward
ik vind dat jij de keuze zelf moet maken, dus waar jij je het prettigst bij voelt. ik weet ook niet of je boos op mij bent nu, maar dat komt wel zo over. Verdrietig ik kan er verder ook niets aan doen. anders moet je maar even met ze praten, want het is hun paard. ja?
groetje stephje

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:04

ik wist trouwens al voordat ik op kelvin ging rijden datjij op santos ging rijden. Verward
Dat hadden fokke en jose en danielle en yvet al tegen mij gezegt, en toen ik vroeg wat jij dan met kelvin ging doen, gaven ze als antwoordt dat je hem liet vallen. dusssss hoe dat is gegaan weet ik niet maar niet zoals jij verteld. ik weet het in ieder geval even niet meer.
groetjes stephanie

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 21:53

weet je nou al wa je gaat doen?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:48

Helleu mensen!
Stephje, jij bent zeker stephanie van kelvin als ik dit zo lees!
Ik ben ook via yvette hier, leuk forum hoor!
Doeiii

Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:16

Ik denk dat je verder moet gaan op Santos, want als je Santos opgeeft en op Kelvin verdergaat dan kan de kans voorkomen dat ze ook achter je rug om je op een ander paard zetten.
Het is misschien wel even doorbijten dat je Kelvin moet missen alleen dit is natuurlijk ook niet leuk voor jou Boos!(

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:28

stephje schreef:
ik wist trouwens al voordat ik op kelvin ging rijden datjij op santos ging rijden. Verward
Dat hadden fokke en jose en danielle en yvet al tegen mij gezegt, en toen ik vroeg wat jij dan met kelvin ging doen, gaven ze als antwoordt dat je hem liet vallen. dusssss hoe dat is gegaan weet ik niet maar niet zoals jij verteld.


Nou ik heb jou echt niet verteld hoor dat Larissa op Santos ging rijden
Dat werd pas duidelijk toen anita van plan was haar van Kelvin te bonjouren.....En omdat demelza toch niet zoveel tijd meer had voor santos, bood Fokke Santos aan aan Larissa om te gaan rijden, als ze niet meer op Kelvin kon/mocht.


En larissa: Je moet gewoon verder gaan met Santos hoor!!! Je hebt heel veel vrijheid met hem en mag hem als je eigen paard beschouwen, dus wat wil je nog meer!!! Met kelvin had je toch ook geen ambities voor de sport Verward En met Santos kan je ook nog alle kanten op.....Hij vind alles leuk! Misschien dat als de trailer klaar is, dat je wel met hem bij menles mag *LOL* en dan gaat fokke met Jitske!

Succes! Groetjes yvette