Starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 13:01

Ik wil graag volgend jaar starten met mijn pony, gewoon bij de pony's want ik ben ook nog maar 15.
Maar hoeveel kost het om een wedstrijd te rijden, een startkaart aan te vragen en hoe weet je waar en wanneer er wedstrijden zijn? Eigenlijk wil ik gewoon even precies weten hoe het zit Knipoog En of je pony papieren nodig heeft, gechipt moet zijn (ik weet niet of hij gechipt is??) Ik weet niet of het een chipnummer is, maar op mijn entingsboekje (die had hij al) staat op de achterkant wel een code D 166868 Is dat dan zijn chipcode?

Gezocht, verzorgpaardje omg. Eindhoven


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:01

Je moet allereerst lid van een vereniging worden en daarmee wordt je ook lid van de KNHS. Je krijgt dan 2wekelijks het blad PaardEnSport en daar staan alle wedstrijden in. Bij ons op de club hangen inschrijfformulieren voor wedstrijden die er komen. De club regelt het inschrijfgeld en stuurt dan startcoupons op. Je pony hoeft niet perse papieren te hebben, maar moet wel een paspoort hebben en gechipt zijn. Entingen kunnen ook in het paspoort worden opgenomen en ook de maat van je pony. Je kunt je dierenarts of iemand die mag chippen met een apparaatje de hals van je pony laten scannen. En dan kunnen ze zo leze nof hij gechipt is. Als hij nog geen paspoort heeft is er een grote kans dat hij niet gechipt is. Per wedstrijd is het inschrijfgeld verschillend. Volgens mij kost het tussen de 5 en 10 euro per start. Een startkaart kost op jaar basis zo rond de 33 euro??? (dacht ik). Maar je moet ook lidmaatschapsgeld aan je club en aan de bond betalen (veel).


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:41

je pony MOET gechipt zijn.
ALs hij gechipt is krijg je er een boekje bij.
Met zo`n rode kaft Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 bezoekers