Wat is jullie sterrenbeeld??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Wat is jullie sterrenbeeld??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 13:27

Het is gewoon maar een vraagje. Ik ben namelijk een schorpioen en ik merk dat ik heel veel karakter trekken heb van een echte schorpioen Haha!
Even enkele noemen:

Citaat:
Als een Schorpioen binnen zijn werk te weinig mogelijkheden heeft om zijn gaven en talenten te ontplooien, wordt hij koppig en humeurig. Het is niet leuk om samen te moeten werken met een Schorpioen die zich verveelt en er genoeg van heeft.


Schijnheilig

Citaat:
Schorpioenkinderen kunnen overgevoelig en onbeheerst reageren, en ze kunnen kwaad worden wanneer ze hun zin niet krijgen. Dit kind heeft een feilloze intuïtie en weet instinctief wanneer er iets mis is zonder dat iemand ze wat hoeft te vertellen.




Citaat:
Schorpioen is het teken van diepte en extremen. Als er iets is waar een Schorpioen niets van moet hebben is het wel oppervlakkigheid en middelmatigheid. De wereld van de Schorpioen is de wereld achter de dingen, en hij voelt zich onweerstaanbaar aangetrokken tot alles wat verborgen, geheim en verdrongen is.


Bloos!

Citaat:
Onrechtvaardigheid wordt lang onthouden en het kan lang duren voor een Schorpioen je werkelijk kan vergeven. Een Schorpioenkind met een kluitje in het riet sturen heeft geen zin, dit maakt de nieuwsgierigheid en de drang om te willen weten alleen maar groter.




En zo kan ik nog wel even doorgaan Verward

Nu vroeg ik me af, wat zijn eigenlijk jullie sterrenbeelden en herkennen jullie ook veel karakter eigenschappen van jezelf in zo'n sterrenbeeld??

Ben gewoon nieuwschierig Bloos

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:28

Ik ben leeuw, en wat er van de leeuwen gezegd wordt klopt wel.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:31

Ik ben een ram, alleen ik vind dat er een groot deel van m'n horoscoop van de ram niet voor mij van toepassing is Scheve mond

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:33

ik ben stier.
maar geloof er niet zo in.

x_niki_x

Berichten: 17
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: belgium-limburg-hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:46

Ik ben een ram maar ik geloof niet in die onzin van horoscopen. Bij mij is er nooit iets waar.

FotoDesign

Berichten: 1803
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:49

waterman(vrouw) Haha!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:50

ik ben ram en een aantal dingen kloppen wel

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:54

steenbok
ik geloof alles wat goed uitkomt in horoscopen, de slechte dingen negeer ik Tong uitsteken

x_niki_x

Berichten: 17
Geregistreerd: 19-10-03
Woonplaats: belgium-limburg-hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:54

ja maar niet alle rammen hebben hetzelfde karakter hé dus soms kan het wel eens een keertje kloppen *LOL*

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:00

weegschaal
Lees eigenlijk nooit een horoscoop, heel soms in de krant maar er klopt de meeste tijd niks van

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:06

Ik lees altijd de horoscoop in de Spits/Metro

"Schrijf het woord "Geduld" op een briefje en lees het deze dag minstens 1 keer per uur"... Zo iets krijg je daar, ik vind het wel leuk om te lezen eigenlijk, maar geloven doe ik het allemaal niet Tong uitsteken

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:07

Ik ben ook schorpioen. Wat de topic starter neergezet heeft klopt wel

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:23

Ook ik ben een schorpioen. Ik heb me nooit zo verdiept in "typische" kenmerken, dus geen idee of ik er wat van weg heb...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:24

tweeling!!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:45

Ik ben ook schorpioen, sommige dingen kloppen wel, andere helemaal niet... Scheve mond

Volgens mij past weegschaal meer bij mij, ik ben echt zon twijfelmuts.. Nagelbijten / Gniffelen Frusty

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:48

Ik ben een leeuw. Maar ik geloof niet in die horiscopen gedoe vaak klopt er toch niets van Scheve mond

juval

Berichten: 13188
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:52

Ik ben een echte steenbok, het klopt heel vaak met de horoscopen (de karaktereigenschappen dan)

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:06

ikke ben ook leeuw Haha! Haha!
neem erg snel ergens leiding over en de rest klopt meestal ook wel Haha!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:12

Ik ben een boogschutter. En ik lees in de bladen toch wel de horoscoop, maar die kloppen nooit. Maar in de boekjes over karaktereigenschappen e.d. weer wel.

Het symbool voor de Boogschutter is het menspaard. Dit geeft de dualiteit weer tussen het menselijke en het dierlijke van de Boogschutter Lachen .

Boogschutter moet uitdaging hebben in zijn werk; een overvol bureau of routinewerk is niets voor deze energieke en ambitieuze persoonlijkheid.

De Boogschutter is een positief en opgewekt persoon, vriendelijk en nieuwsgierig. Mensen zijn graag bij hem in de buurt en hij is altijd op zoek naar mensen: hetzij om mee te spelen, hetzij om antwoorden te krijgen op zijn vragen. Vindt hij de antwoorden niet bij mensen, dan neust hij in boeken die hem kunnen helpen bij zijn zoektocht naar kennis. Daarbij is hij niet altijd zorgvuldig genoeg: soms trekt hij te vroeg conclusies.

Hij heeft de beschikking over een grote hoeveelheid energie, die hij kwijt moet kunnen, hetzij in het spelen van spelletjes, hetzij in activiteiten buiten de deur. Kan hij niet naar buiten, dan dreigt het gevaar dat hij wat stil wordt.

Hij vindt het soms lastig om binnen de grenzen die door anderen aan hem opgelegd zijn, te leven. Zijn sterke vrijheidsdrang speelt hem dan parten. Hij wil in ieder geval vrij zijn in het sluiten van vriendschappen: daarin neemt hij zeker geen "bevelen" aan. Hij is een gedisciplineerd persoon, met een grote zelfbeheersing.

Arabsrulezz
Berichten: 1248
Geregistreerd: 30-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:18

Steenbok..het klopt heus wel eens wat in de horoscopen staat,
maar denk persoonlijk dat het meer toeval is als wat anders hoor,...

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:22

Ik ben Steenbok. Mijn horoscoop klopt eigelijk nooit Scheve mond

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 15:24

Ja de echte horoscopen kloppen bij mij ook nooit, maar ik heb puur over me karakter eigenschappen.

Op: http://www.catharinaweb.nl/astrologie/index.htm staan van alle dierenriem tekens de uitleg van hun karakters....

Erg leuk om eens door te lezen en te kijken of sommige dingen echt bij jou passen

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:33

Steenbok, maar mijn karaktereigenschappen zijn een mengeling van steenbok en waterman...maar zelfs een mix van die twee klopt niet echt .
wat wel heeel erg klopt (bij iedereen die ik ken) zijn de chineese sterrenbeelden: ik ben daarvan een Rat ...bij de karaktereigenschappen van een rat herken ik mezelf in bijna alles

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:37

Ik ben een tweeling. en mijn ascedant is weegschaal. Ik heb dus de eigenschappen van een weegschaal

Sofionna

Berichten: 7381
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:41

Ook Tweeling Lachen
Afbeelding