Verslag eerste selectiewedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Verslag eerste selectiewedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 18:49

In Sint Oedenrode (de Pijnhorst) had ik vandaag mijn eerste selectiewedstrijd, het was mijn derde wedstrijd in het M2. Gelukkig moest ik om een normale tijd starten (half 2) Lachen
Het losrijden ging lekker, het was alleen nogal druk in de bak (er waren 2 bakken waar proeven gereden werden en 1 bak om los te rijden)
In de proef liep ze ook goed, ik had maar 1 klein foutje; na de uitgestrekte draf viel ze heel erg terug, maar gelukkig zat de jury net niet op te letten Tong uitsteken
Toen ik de ring uit kwam vroeg de ringmeester aan me of ik tevreden was, nou dat was ik wel Haha! Zei hij: dan ben je de eerste vandaag Bloos! En dat ik netjes gereden had Lachen
Toen afgezadeld en even met wat mensen van de ponyclub staan praten, even later kwam er iemand naar me toe met mn startcoupon, de prijsuitreiking was dus al geweest Verward Normaal gaat dat nooit zo snel Schijnheilig
Maar ik was 2e en ik had 161 punten! Wel een goed begin van de selecties, ben iig super tevreden Lachen


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:21

Harstikke goed zeg! Party!! Gefeliciteerd! OK dan!
Dat noem ik nou nog eens een goed begin Knipoog Als je die andere ook zo rijdt komt het helemaal goed OK dan! Knipoog Rij je ook selectiewedstrijden met het springen?

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:26

Dat is een super begin!
Bij ond beginnen de selecties pas in december!

Don't dream your life, live your dreams!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:36

goed gedaan joh!proficiat! maar als het zo goed ging waarom dan maar 161 punten? ofja maar, ik moet het ook nog maar eens fatsoenlijk zien te halen, of werd er gewoon niet zo hoog gepunt, wat had de num. 1?
ik rijd nu ook M2, 3 x gestart (148, 161, 167 putnen) dus stijgende lijn.
ik start soms ook in N-brabant, misschien rijden we ooit nog wel eens tegen elkaar, kunnen we gelijk dan toch eindelijk meeten.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:21

jaggie schreef:
maar als het zo goed ging waarom dan maar 161 punten? of werd er gewoon niet zo hoog gepunt, wat had de num. 1?


Vind je dit laag? Ik vind het wel gewoon hoor voor de M2, meestal worden vanaf de L2/M1 geen punten meer weggegeven!


Gefeliciteerd!!!! Dat is een heel erg goed begin!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:24

jaggie schreef:
goed gedaan joh!proficiat! maar als het zo goed ging waarom dan maar 161 punten? ofja maar, ik moet het ook nog maar eens fatsoenlijk zien te halen, of werd er gewoon niet zo hoog gepunt, wat had de num. 1?
ik rijd nu ook M2, 3 x gestart (148, 161, 167 putnen) dus stijgende lijn.
ik start soms ook in N-brabant, misschien rijden we ooit nog wel eens tegen elkaar, kunnen we gelijk dan toch eindelijk meeten.


Bij selectiewedstrijden wordt er nou eenmaal strenger gejureerd!

Don't dream your life, live your dreams!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:38

Er werd niet echt heel hoog gepunt, maar ook weer niet echt heel laag.. De punten lagen best dicht bij elkaar (laatste had geloof ik in de 140, het gebeurt vaak dat die in de 120 heeft ) De eerste had wel heel hoog, 178 dacht ik Wow! En de rest zat allemaal maar een paar puntjes verschil in.
Amy, ik wou eigenlijk wel selecties rijden met springen, maar dan zou ik 8 (!!) weekenden achter elkaar weg zijn voor die selecties, en dan ook nog gewone wedstrijden erbij, dus dat zie ik niet zo zitten Haha!
Enne jaggie, misschien komen we elkaar deze winter wel tegen in Wanroij Tong uitsteken Knipoog

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:24

Heel goed gedaan, Ellen. OK dan!

Geen onderschrift.

Annash
Blogger

Berichten: 26456
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:38

heee netjes! gefeliciteerd

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 21:41

goed joh! netjes gereden!
Wat voor selecties zijn dat dan?

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 22:41

ik vind het helemaal niet erg als streng, maar wel reachtvaardig gejureerd word daar niet van. En ik zeg toch ook niet dat 161 niet genoeg is, maar ik bedoel gewoon als ik een echte goeie proef rijd dan krijg ik toch ook in de M2 dik 2 wp. Maar goed dit verschilt natuurlijk per jury.
En oké het kan ook goed zijn gegaan, maar net niet genoeg, tis maar hoe je he bekijkt. begrijp me niet verkeerd, ik vind het netjes als je zo'n punten kunt scoren in het M2.

ps. Inkie we hebben het hier over de selecties voor de kampioenschappen

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:09

Goed gedaan Ellen! Had het vandaag al gezien op de lijsten die er van gister nog hingen. Haha!
Vandaag waren ze trouwens weer zo snel met de prijsuitreiking. Wij hadden hem ook gemist. Moontje van bokt moest als laatste rijden (28e) en daarna is ze haar pony af gaan zadelen enzo, hebben nog even gekeken bij het losrijden en zijn daarna in de kantine gaan zitten. Toen hadden we hem ook al gemist. Verward Normaal zit ik uuuren te wachten op de prijsuitreiking!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 03:00

haike"]
[quote="jaggie schreef:
maar als het zo goed ging waarom dan maar 161 punten? of werd er gewoon niet zo hoog gepunt, wat had de num. 1?


Vind je dit laag? Ik vind het wel gewoon hoor voor de M2, meestal worden vanaf de L2/M1 geen punten meer weggegeven!
[/quote]

???? vreemd ???? worden geen punten meer weggegeven ? Waar rijdt jij als ik vragen mag ? Timboektoe ?

maar anyway.... Well Done Ellen ! OK dan!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:00

heb je het nou tegen mij? of tegen haike?
ik rijd in limburg en heel soms in brabant.
en er worden geen punten weggeven nog 1 ding daarover want win eigenlijk niet offtopic gaan, als ik zo schandalig slechte proef moet zien van iemand, die pony kwam al tegen de hand binnen, heel veel technische fouten, en dit zijn niet alleen mijn eigen woorden en dan nog 165 punten geven, dan vind ik dat weggeven. maar goed dat is mijn mening en dat ligt ook weer aan de jury.

maar Ellen veel succes nogmaals verder in het M2 en ik beloof dat we nog wel eens naar brabant komen starten, waren we toch al van plan na de selecties te doen, want dan is hier weinig te beleven.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:36

jaggie schreef:
heb je het nou tegen mij? of tegen haike?


Tegen Haike....

Ja je hebt wel gelijk wat punten weggeven betreft.
Maar dat is het oneerlijke van Dressuur. Sommige jury kijken naar het paard en de ruiter ipv het complete plaatje en de proef. Ik heb het al zo vaak meegemaakt...gelukkig niet persoonlijk.

Brandje

Berichten: 82
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 23:49

netjes, gefeliciteerd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag en 48 bezoekers