Ons konijntje is zojuist vermoord....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Ons konijntje is zojuist vermoord....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 23:29

Ik zit nog helemaal te trillen....

Was net fijn aan het forummen, toen mijn zusje als een gek uit haar kamer kwam stormen. Ik wist niet wat het wsa, maar mijn moeder rende ook naar beneden. Buiten gekomen een hels kabaal... Geblaf... Gepiep...

Bij onze Dombo en Timmie was een hond gekomne. Komen wel vaker in onze tuin op 'konijnenjacht' maar deze was dus wel erg fel...

En heel groot gat in het gaas van hun ren... Ik rende schelde en gillend naar buiten KLOTE HOND en dat soort dingen, maar het mocht niet baten... Hij had Timmie al gegrepen, en die lag roerloos naast de ren... Dombo vloog de hele ren door...

Hond nergens te bekennenn....

Alsnel kwamen er mensen de tuin in renne, en schrokken zich natuurlijk ook helemaal dood... Klote hond, rot beest, waar issie ik doe hem wat! Uw hond heeft ons konijn vermoord, waarom heb je hem niet aangelijnd!!! En dat soort dingen...

De hond was gevlogen, ons konijntje is dood... Dombo is in shock, helemaal in paniek... Die hebben we nu binnen op een heel rustig plekje...

Het was echt vreselijk... Hoe hij daar naast de ren lag, heel stil... Het was nog maar net gebeurd, hij was nog helemaal warm en zijn hartje klopte nog zachtjes... Maar verder was hij al dood...

Het is maar goed dat die hond er niet meer was, want ik weet zeker dat ik hem, hoe veel ik ook van honden hou, iets had aangedaan... Het is het instinct dat weet ik, mara op zo'n moment zou je toch een stok pakken om hem een flink van langs te geven...

Een heel gat in het gaas, een Dombo die volledig in paniek is, en een Timmie die zo vreselijk aan zijn einde moest komen....

Vreselijk, ik zit helemaal te trillen...
Huilen Verdrietig

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:34

oow wat vreselijk meid! sterkte!!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:35

Jeetje, wat vreselijk zeg! Ik zou ook moordneigingen krijgen naar die kond Boos! Poeh, dat is echt schrikken... veel sterkte en ik hoop dat het ook weer helemaal goed komt met Dombo... is hij nog steeds in shock?

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 23:36

Het is net gebeurd... mischien 5 minuutjes geleden. Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt, al hoor je wel eens dat soms het hartje het begeeft... Verdrietig

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:37

o wat vreselijk meid!
Mijn konijntje is zo ook gepakt, dat is nu vier jaar geleden en ik kan nog niet naar die hond kijken.
Ik wens je veel sterkte

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:45

Wat zielig zeg! Wat een verschrikkelijk einde voor je lieve konijntje.
Zielige Dombo, die zal de schrik ook wel flink te pakken hebben, jij natuurlijk ook..... wat verschrikkelijk

Sterkte meid Ach gut

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:52

Oh wat vrelijk! Verdrietig Echt zielig! Veel sterkte Ach gut Ook Dombo, ik kan goed begrijpen dat ie helemaal in shock is. Echt erg.
Op zulke momenten zou ik die hond ook iets aan kunnen doen, hoe groot mijn dierenliefde ook is.

Veel sterkte Ach gut

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 23:52

jeetje wat erg zeg Verdrietig ... hopen dat dombo snel bij komt van de schrik en jij ook !!

sterkte iig Ach gut

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:05

Vreselijk zo is het konijn van mijn stiefzusje ook aan zijn einde gekomen, echt vreselijk!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:16

Gut meid, wat sneu voor je en je konijntjes! Ik ben ook een grote hondenliefhebber, maar deze hond zou van mij ook een flinke pak rammel hebben gekregen als ik de kans had Boos!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 00:31

Wat erg!!Echt sterkte met je verdriet,en ik hoop dat je andere konijntje er weer helemaal boven op komt!
Plingikke Knuffel*

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 01:55

En het erge is, dat de hond er vaak niets aan kan doen. De baasjes destemeer Boos!
Heel veel sterkte...

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 03:48

echt erg!! Ik hoop dat je andere konijntje snel opknapt en er niets aan overhoud dat is dan toch teminste een kleine troots
Het is echt erg om een dier teverliezen en dan nog op zo en manier!! Ik ben ook een echte dierenvriend maar op zo een moment zou ik die hond ook eens onder handen menemen. Hoewel hij er niets aan kan doen maar het de schult is van zijn baasjes Boos!

candygirl
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:11

jeetje wat erg zeg...ik hoop dat het snel weer beter gaat met je andere konijntje.ik heb het niet meegemaakt met mijn konijn,maar mijn broertje is eens aangevallen door een doberman,die bleef aanvallen en bijten hij en anderen hebben die hond van hem af moeten slaan met tuinstoelen enz. later moest de hond worden afgemaakt omdat het een te groot risico was dat hij dat nog eens zou doen.mijn broertje heeft er nare littekens aan over gehouden en hij is nog maar 13.

sterkte met het verlies en veel knuffels en beterschap aan je andere konijntje.....

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:30

jeetje wat vreselijk zeg..
sterkte!
Hoe reageerde de eigenaar van de hond??

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:32

Heel erg veel sterkte, succes met je overgebleven konijntje, hij heeft jullie nu wel even nodig!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:39

Wat een ...... hond zeg!!!
Heel veel sterkte!!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:04

Wat een smerige rot hond! Stoom uit je oren
Ik had het niet moeten zien dan had ik hem en zn baasje dr flink van langs gegeven. (zo'n hond doet dat natuurlijk ook alleen maar uit instinct, maar dan nog.. Boos! )

Hoe is het met je andere konijntje?

Sjintoo

Berichten: 3226
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:40

Gelukkig is dit bij ons nog niet voorgevallen. Heb ook twee konijntjes, enmaar wij hebben het gaas in de grond ingegraven. Ik weet niet of dat bij jou het geval was? Ik vind trouwens ook dat honden altijd aan een riem moeten lopen. Hoe braaf ze ook zijn. Dan zou zoiets nu niet voorgevallen zijn.
Toch nog heel veel sterkte

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 11:40

marloes-joy schreef:
jeetje wat vreselijk zeg..
sterkte!
Hoe reageerde de eigenaar van de hond??


Zij was ook vreselijk geschrokken. Ze vodn het heel erg voor ons zei ze.
Ze werkte die avond in het parktheater naast ons huis en had de hond mee. Bij het opruimen en inladen van de spullen is de hond naar buiten gegaan, en op zoek gegaan in onze tuin. Zij was zich van geen kwaad bewust, want zij was binne nog gewoon bezig. Maar wat ik zo klote vind is dat er wel mensen buiten stonden en die geen poot hebben uitgestoken toen die hond en konijn zo'n herrie maakte. Want de hond ging al een tijdje flink tekeer, mara wij hadde niet door dat het in onze tuin was.

Ik snap niet dta die mensen niets hebben ondernomen dan!! Ik ben ook ontzettend kwaad op hen. Mijn zusje rende erheen en schreeuwde zo van VAN WIE IS DIE KLOTE HOND hij heeft ons konijn vermoord. En die vent ging LACHEN!! (niet de eigenaar overigens hoor). GRRRRRRR!!!

Met Dombo gaat het nu wel wat beter, hij zit nu binnen in een kooitje en lijkt gelukkig weer wat rustiger te zijn.

Ik heb niet echt goed kunnen slapen, zo erg was ik geschrokken. Zag Timmie steeds maar weer liggen... Verdrietig

Nu dus een lege ren, maar een heel groot gat in het gaas (de hond zat IN de ren...) Gelukkig is Dombo in het hok gebleven, want alssie was ontsnapt hadden we hem zeker de weten nooit meer terug gevonden. Die was dan 10 km weggerend ofzo...

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 11:42

Sjintoo schreef:
Gelukkig is dit bij ons nog niet voorgevallen. Heb ook twee konijntjes, enmaar wij hebben het gaas in de grond ingegraven. Ik weet niet of dat bij jou het geval was? Ik vind trouwens ook dat honden altijd aan een riem moeten lopen. Hoe braaf ze ook zijn. Dan zou zoiets nu niet voorgevallen zijn.
Toch nog heel veel sterkte


Nee het is echt een groot gaat in het gaas. Niet eronder door gegraven, dat kan ook niet echt omdat we ook onder de grond gaas en tegels hebben.

Deze hond kan waarschijnlijk ook niet meer los, hij heeft het nu eenmaal door ntauurlijk, en vaak zullen ze hte dan zeker weer gaan proberen.
We wilde hem niet aangeven of zo, want het is ook zo sneu voor het baasje als hara hond voor altijd gemuilkorft moet of erger, moet worden afgemaakt.

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:57

Wat een verhaal!
Heel erg veel sterkte meis!

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:06

Oh wat erg!
Sterke meid!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 13:10

wat verschikkelijk voor je Verdrietig
heel veel sterkte ook voor je andere konijntje!

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 15:18

Wat vreselijk dat je konijntje zo aan zijn einde moest komen zeg Verdrietig
Veel sterkte, ook voor je andere konijn.