Nog nooit zo'n rotdag gehad!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Nog nooit zo'n rotdag gehad!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 21:08

Vandaag was er dus wedstrijd bij ons op de club (officieel)!! En ik was gevraagd om te schrijven!! Nou ik vind dat altijd wel leuk dus ik had maar ja gezegd!!! Dus ik zou om 8.15 uur bij de club zijn!!! Toen kreeg ik 2 dagen van te voren een mailtje dat ik om 8.45 mog komen!! Nou ik was wel blij want dan kon ik toch nog een half uur langer in mijn bed liggen Haha! Schijnheilig maar toch nog om 7.15 uur eruit!!!

Nou ik dus helemaal klaar wakker bij de club om 8.45!! En wachten op de jury!! Nou uiteindelijk kwam de jury nog iets te laat ook maar ja!!! Dus op een gegeven ogenblik komt de vrouw naar mij toe waar mee ik had afgesproken dat ik ging schrijven naar me toe en ze zei zo van de jury waarbij jij moest schrijven heeft een eigen schrijfster mee genomen!!! Boos! ow wat baalde ik zeg!! Maar ze had ook niet even gebeld dat ze een eigen schrijfter mee kwam!! Nou ik was dus al lekker pist Boos! Boos! Die vrouw waarmee ik had afgesproken vroeg of ik om 11.00 terug wou komen omdat er dan een andere jury kwam!! ik heb het wel gedaan want ik had wel gewoon met haar afgesproken en om nog even binnen een uur een nieuwe schrijfster te zoeken!!

Gelukkig is het maar 2 minuten fietsen naar mijn huis dus heb ik nog even anderhalf uur thuis gezeten!! Nou ik om 10.45 weer naar de club heeft de jury waarbij ik moest schrijven ook al weer een eigen schrijfster bij zich zonder dat even te melden!! Nou ik zat daar toch een partij de godverren!!!! Boos!:( wat was ik boos zeg!! Nou toch maar even gewacht op de andere jury en VERDOMME heeft die ook al weer een jury bij zich!!!!!! Grrrrr........toen had ik het echt helemaal gehad!!!!! Ik kreeg gelukkig wel gratis drankjes enzo omdat ze het toch wel banketstaaf voor me vonden!!!

Ik ben toch nog tot een uurtje of 3 gebleven want verder was het wel gezellig!! Nou ik weer naar huis om naar mijn pony te gaan!! Ik dacht dat mijn ouders me wel konden brengen maar die waren er niet Boos! (het is namelijk wel 6 kilometer naar me pony)!! Dus moest ik in de stromende regen naar mijn pony!! En toen ging het rijden ook al niet zo super!!!!

DUS IK HEB GEWOON NOG NOOIT ZOON poedersuiker DAG GEHAD ALS VANDAAG!!!!! Boos!

GROETJES mARGON


[Edit Karin] titel aangepast [/edit]

Live,LOve,'ndLaugh


Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:13

Oei dat is inderdaat echt geen goede dag geweest.
Echt stom dat die jury niet meld dat ze geen eigenschrijvster meenemen!!!!
Hopelijk heb je morgen een Top dag Lachen

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 21:28

Jah echt zooo belachelijk gewoon!!!!!
Morgen is er niet veel te doen!! Maar misschien zit alles wat ik morgen ga doen wat meer mee Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:45

jeej das *te zeg Boos!

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:50

das wel balen ja, maar tis maar 2 miN!!!! als ik dat had gehad.....tis voor mij 45 min fietsen! maar toch jammer, ik denk wel dat het secretariaat even moest vragen aan de jury of ze nog ene schrijfster mee zouden nemen! want bij ons op de club vragen ze dat altijd aan de jury's want dan weten ze of ze wat moeten regelen ofnie!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 21:52

Deze jury's deden het gewoon Boos!

Live,LOve,'ndLaugh

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:53

ja indd ik heb het een x gehad op een onderlinge maar dan was ik er toch (moest ook rijden) maar toch , ik vind dat ze dat niet kunnen maken hoor

eventing: het belangrijkste om je pony "fris" te houden Knipoog
yes k heb nu al de foto`s van king in mijn profiel.... nu nog de rest :p kijken dus


_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:57

idd vervelend ... volgende keer misschien maar niet schrijven ?? en lekker lang in je bed blijven liggen *LOL*

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:04

ja ik denk niet dat ik het nog een keer ga doen!! of ik moet zeker weten dat de jury's geen schrijvers hebben!!!! dan wil ik er overna denken!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Annash
Blogger

Berichten: 26467
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:14

heeel fijn die jury's.. me knows the feeling Knipoog k heb t ook al zo vaak gehad.. tssss.. maar gelukkig heb je ook fijne jury's Knipoog dat moet ik toegeven Tong uitsteken

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:41

Jammer dat ze je zo lang aan het lijntje hebben gehouden. Maar gelukkig was het toch nog wel gezellig.

* To Belg, or not to Belg *

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:15

das genaaid

<3

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:34

Vervelend dat het zo liep, maar ik moet zeggen... Als dit de slechtste dag van je leven was, dan 1) heb je een luizenleventje, en 2) staat je nog wat te wachten...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 16:25

Jaaa dat is waar maar.......... als ik er nu aan terug denk baal ik echt ongelovelijk!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 21:09

joortje schreef:
das genaaid


Jaa zo voelde ik me ook toen ik voor de 2e keer terug kwam!!!!!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers