Jim-story (zoals beloofd)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Jim-story (zoals beloofd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 14:45

Zooo ik heb eindelijk tijd.. dus hier mijn 'beruchte' Jim-story

Vanuit de ponyclub hadden we een strandrit in Egmond aan de hoef. Tja.. ik wist dat ie in Egmond-binnen woonde dus ja.. ik zeuren (dikke schik.. k heb weinig met die vent maar tis gewoon leuk om langs te gaan)

Dus ja ik hele dag gezeurd, en uiteindelijk op de terugweg ff langsgeweest.. ik had geen adres dus ik wat kindjes aan gehouden: weten jullie waar Jim woont? antwoord: jaaaa daaar .. nog geen 20 m verderop hahah ik stond dr dus al bijna voor Knipoog

Ik Dani uit de auto gesleurd (die had fototoestel maar durfde nie meer)... mja wij aan de zijkant dr langs en toen zei ik: kom gaan we voorlangs .. kunnen we naar binnen kijken

Dani kapte dr meej Tong uitsteken schijterd haha lol mja ik voor t raam gaan staan... staat ie BINNEN Schijnheilig hehe wat een schik.. mja ik Dani meegesleurd, ik MOEST en ZOU foto's hebben .. haha kijkt ie naar buiten! dus ik zwaaien en wat doet ie? gaat ie voor t raam staan en terug hihi wat een schik

Dani foto's gemaakt, rent ze weg! Boos! dus ik erachter aan: kom nou bellen we aan ! ik wil dr mee sleuren.. rijdt Jim weg op zn scooter Boos! oohhh DANIIIIIIIIIII mja iig .. we waren hem kwijt Huilen gna gna.. nu ik dr toch was had ik ook wel op de foto gewild hoor.. ook al ist Jim Tong uitsteken

Hihi nou dit was mn Jim-story Tong uitsteken

Greetzzzz Shanna


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:51

Vind het sneu voor die jongen... is ie thuis word ie nog lastig gevallen

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:54

Hm, ik vind het ook nogal puberaal, maar ben dan ook geen puber meer. Maar ook vroeger zou ik dit nooit gedaan hebben, zou me dood schamen...

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:57

Ik ook Haha!
Vind Jim zowiezo niet zo fantastisch, dus zal niet zo snel hysterisch gaan doen Haha!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:59

Oohh pubertjes Haha! Je gaat toch niet voor z'n raam staan!?

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:01

jim is lief leuk cool kna[p en maakt leuke nummertjes.. en iid whahaha word ie thuis nog lastig gevallen mjaa... reed ie op zijn scooter of op dat lelijke ding van mars van ze verjaardag dusje heb foto ff erop zetten aub Tong uitsteken

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:07

Iel, in Baantjes was trouwens ook niks. Iedereen lag hier in een deuk toen hij begon over dat hij die sterren zó móói vond. Whahahaha *LOL*
En 'Nee, we keken geen Baantjer omdat die lijpo erin speelde'

It never eats, it never sleeps, it never stops...

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:11

jah dat van baantjes was grappig maar cool jah van dat je bij jim en dani voor het huis hebt gestaan

<3

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:30

joortje schreef:
jah dat van baantjes was grappig maar cool jah van dat je bij jim en dani voor het huis hebt gestaan


bij jim en dani???

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 20:56

uuhh ja dat d8 ik ook.. danny en dani.. hihi dani is danielle Knipoog vriendin die mee was
enuuhh.. k ben GEEN PUBER .. gewoon in een gekke bui Tong uitsteken

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:03

Je bedoelt in Baantjer?Schrok me naar opeens die leipkop erin.Hij kwam iig niet echt over alsof die kon acteren.Maarja...je bent gek shanna Tong uitsteken
Ik vind Jim niks aan, maar je bent gek Tong uitsteken


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:29

Echt gaaf dat je bent langsgeweest bij Jim joh!!
Komt je Dewi Story ook nog???

Live,LOve,'ndLaugh

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:00

Margon schreef:
Echt gaaf dat je bent langsgeweest bij Jim joh!!
Komt je Dewi Story ook nog???


mn Dewi story.. uhm.. Schijnheilig dies nog lang nie af Knipoog gna gna.. he Margon! Ze heeft me toegevoegd op msn Haha! yeah .. Dewi rullez Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:03

gaaf zeg!!
Is ze al online geweest???

Live,LOve,'ndLaugh

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:16

wheheehehehe jaaaa nu net Haha! sorry dat moeten jullie echt weten Knipoog gna gna Haha! yeah.. ze is echt cool Haha! zoooooo aardig Haha!

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:20

ennuuh.. k ben GEEN GILLENDE en HYSTERISCHE FAN!! gillen heb ik niet gedaan, hysterisch al helemaal niet en fan kan hij ook wel vergeten Knipoog k heb gewoon zo'n lol gehad dat ik een halve week later nog niet kon lachen van de spierpijn in mijn buik haha wat een lol.. echt waar.. inmiddels (morgen) een week geleden dus lachen gaat weer Knipoog

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:20

je bedoeld zeker een strandrit in egmond aan zee!!!

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:22

nope.. de manege zat d8 ik in egmond aan de hoef? :S hmm naja whatever k zie dat je uit egmond komt dus Tong uitsteken

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 22:42

ja de manege zit daar maar als je door duin gaat kom je op het strand van egmond aan zee! vanuit welke manege vertrok je je hebt er namelijk 2 naast elkaar je hebt "manege groot" en "ponycentrum de hoef"

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 22:50

uhm.. tja.. ik d8 die uuhh groot klinkt iig bekend.... kan het zijn dat de hoef een bak in het verlengde van de weg heeft liggen (buitenbak).. ik zat bij die andere Knipoog

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 12:54

Haha echt lollig, hij zal wel helemaal gek worden van al die meisjes Tong uitsteken

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 13:16

liza van loon schreef:
Haha echt lollig, hij zal wel helemaal gek worden van al die meisjes Tong uitsteken


Ik deed toch niks Schijnheilig alleen langs lopen en foto's maken Knipoog haha

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 14:21

ag kom op zeg wij keken wel naar baantjer omdat jim erin speelde ik moest idd ook onwijs lachen hoe is speelde maar goed hij had immers een 'achterstand' ik vond t best knap hij staat best onder druk maar toch weet ie nog alles goed te presteren ook zoals baantjer je moet t maar kunnen en durven, iedereen kraakt altijd jim af maar jij zou maar onder zon druk staan eens kyken of jij dan ook dit alles had gedurft. en dat shanna nou ineens weer een puber moet zijn snap ik nie. Het is toch leuk om langs zown idol te gaan? heb je ook weer eens wat gezien ik vind het juist grappig en leuk dat ze het gedaan hebben altijd al dat afgekraak op jim ben t helemaal zat. en hij is geen lijpekop Scheve mond

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 14:30

ja kijk dat vind ik ook.. t was gewoon dikke schik om te doen Knipoog (ja jamai hebben we ook al gehad.. dat was toch al bekend he? Schijnheilig toen stond ik overig wel voor banketstaaf Bloos!

Annash
Blogger

Berichten: 26470
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 14:32

bonney4evver schreef:
ag kom op zeg wij keken wel naar baantjer omdat jim erin speelde ik moest idd ook onwijs lachen hoe is speelde maar goed hij had immers een 'achterstand' ik vond t best knap hij staat best onder druk maar toch weet ie nog alles goed te presteren ook zoals baantjer je moet t maar kunnen en durven, iedereen kraakt altijd jim af maar jij zou maar onder zon druk staan eens kyken of jij dan ook dit alles had gedurft. en dat shanna nou ineens weer een puber moet zijn snap ik nie. Het is toch leuk om langs zown idol te gaan? heb je ook weer eens wat gezien ik vind het juist grappig en leuk dat ze het gedaan hebben altijd al dat afgekraak op jim ben t helemaal zat. en hij is geen lijpekop Scheve mond


bedankt dat je voor me opkomt Bloos!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, guppekop, kwinney, Loe_Loe, mosimonster en 110 bezoekers