startkaart: omzetten pony --> paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

startkaart: omzetten pony --> paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 18:44

Word mijn pony starkaart volgend jaar omdat ik 18 ben geworden, automatisch omgezet in paarden startkaart?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:50

Nee volgens mij moet je hem opnieuw aanvragen, want je moet dan ook lid worden van de LR. Als het goed is word je automatisch uitgeschreven dacht ik altijd.

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:34

Ik weet het ondertussen niet meer bij de KNHS en als ik jou was zou ik hun even bellen en vragen hoe het zit.
Maar misschien staat het op de site van KNHS hoe het werkt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:10

Nee, dat gebeurt niet automatisch. Je moet je ponystartkaart (bij de PC dus) opzeggen en een nieuwe paardenstartkaart (bij de LR dus) aanvragen. Wel kun je daarbij gewoon je huidige combinatienummer opgeven.

Controleer begin volgend jaar wel even je standen via de KNHS-site, dat ging bij mijn zusje fout (die stond toen ineens op L+0 met springen terwijl ze bij de pony's M+14 was). En let er ook op dat je de Paard & Sport nog toegestuurd krijgt. Ze willen je nog wel eens aanzien voor tweede gezinslid als je van de pony's naar de paarden gaat, en dan krijg je 'm ineens niet meer.

Veronique
Berichten: 191
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 10:40

Ik heb dit ok gedaan en bij mij ging het allemaal prima. Ik had een briefje geschreven over hoe en wat en toen kreeg ik in jan. een nieuwe startkaart en coupons, want je kunt je oude pony coupons niet meer gebruiken. Dus gewoon ff een briefje schrijven en het wordt geregeld.

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:58

Karin voor het springen klopt dat ivm de hoogte verschillen L en M. IN de dresuur blijft alles hetzelfde. Als je Z2 rijdt kun je dispensatie aanvragen en in het Z1 beginnen.

Verder afmelden en aanmelden bij LR en nieuwe startkaart aanvragen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 23:22

Ja klopt, we wisten ook wel dat je van M-pony's naar L-paarden gaat, maar dat is dan wel met behoud van winstpunten. Van 14 winstpunten naar 0 was niet de bedoeling, dat was een foutje van de KNHS. Haha!