dagje veearts met sya

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

dagje veearts met sya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 15:09

ik wou donderdag gaan rijden met sya en deed haar hoofdstel om. Maar zodra ik haar neusriem vast wou maken stond ze bijna op haar achterbenen. Zo is sya dus helemaal niet! dus ik kijken of er wat was maar kon niks vinden, wel kwijlde ze heel erg. dus ik weer proberen maar weer op haar achterbenen en haar ogen helemaal wit van angst... Dus ik nog een keer alles bekijken en zoeken en ja hoor ze had een bult onder haar hoofd en zodra ik eraan zat schoor ze weg van de pijn... Ik ben dus even rond gaan vragen op stal wat het kon zijn en die zeiden het is of vocht of gal. Dat moet de veearts weg gaan halen. Het zou geen kwaad kunnen dus ik kon de volgende dag ook wel bellen.
Ik vrijdag ochtend de veearts gebeld om te vragen of ze om 4uur even konden komen kijken ik moest eerst naar school, dat kon gelukkig.
ik sta dus om 4uur klaar met sya naast mij de bult is er nog steeds en ook nog erg gevoelig maar het kwijlen deed ze niet meer zo erg. Toen kwam de bus het erf oprijden met 4 artsen erin die kwamen allemaal om sya heen te staan. Sy vond het maar niks al die mensen om haar heen maar om een heel lang verhaal kort te maken ze weten dus niet wat het is en dhr loomans gaat zijn boeken nog maar inkijken wat het zou kunnen zijn en ik moet maandag terug bellen over heoe het gaat als het slechter gaat moet ze naar de uithof toe en gaan ze haar daar verder onderzoeken....
ik kan nog wel rijden maar niet met neusriem ze is verder ook niet anders in haar gedrag.
ik had ook maar gelijk gevraagd wat ik nou het beste met haar mok kon doen mijn moeder wou hara sokken eraf scheren en dat wou ik eigenlijk niet... en gelukkig zei de veearts dat ik dat ook beter niet kon doen. En verder moest ik erook niet aan zitten het is gronisch en het zal nooit meer weggaan en smeren zal ook geen zin hebben. ze loopt er niet kreupel op dus is het ook niet heel ernstig zei hij.

nu maar afwachten op maandag...

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 16:36

Balen als ze wat hebben he. Boos!
Hopelijk is het nix erg en trekt het vanzelf weer weg.
Wel raar dat ze met zoveel artsen naar een bult komen kijken? Verward

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 16:44

ik laat altijd mensen komen van de vaculteit dus ook leerlingen komen mee... en ze kwamen bij iemand anders vandaan miss dat ze daar wel allemaal nodig waren

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:41

achhh gatsie nou heel veel sterkte ik hoop dat het snel beter gaat en dat ze ontdekken wat het is!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 18:42

jeetje das niet echt lekker nieuws ... hopen dat het snel geneesd *LOL*

iig HEEL veel sterkte Ach gut

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:52

De faculteit komt in principe altijd met leerling-veeartsen, maakt niet uit of je een klein of groot probleem hebt.

Maar wat balen zeg dit alles. Hoop dat je lieverd snel weer opgeknapt is Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:56

Echt erg Thirza dat ze dat nu heeft!!!!
Ik wist het nog helemaal niet

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 21:00

Ik hoop dat het snel weer over is!
Alleen wat hij over die mok zegt ben ik het absoluut niet mee eens.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 10:52

haar mok is in een stadium dat niet meer te helpen is smeren heeft geen zin meer zegt ie alleen als het open is kan het helpen anders niet... ze heeft het al haar hele leven al 14 jaar dus...

ik heb de veearts gebeld en het blijkt een verstopte speeksel klier te zijn het is nu gelukkig ook al minder het is eigenlijk bijna weg...

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:15

ik duim voor je mee dat sya snel opknapt!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:42

Oh gelukkig dat het niet ernstig is.. Ik hoop voor je dat ze snel weer de oude is!