Avontuur Agterberg!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Avontuur Agterberg!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 19:55

Gister mochten we eindelijk in de nieuwe bak, jaja, met Agterberg bodem!

Het werd wel eens tijd, want eigenlijk zou hij eind september al klaar zijn voor gebruik..

Gister dacht ik nog slim te zijn door in de andere bak te gaan rijden met het idee dat iedereen in de nieuwe bak ging...tot op een gegeven moment persoon 6 de bak binnenkwam. Toen ben ik maar naar de nieuwe bak gegaan en die was wonder boven wonder helemaal leeg!

Ik eerst maar eens een rondje gelopen aan de hand, goh wat was het allemaal eng...echt weer een zeur pony. Toen kwam een vriendinnetje van me ook naar de nieuwe bak. Dus ik stil staan om op te gaan stijgen, komt ie zo omhoog..Ik had er echt weer zin in. Dus iemand hem vastgehouden voor me en ik erop. Hij was behoorlijk opgefokt, toen het paard van mijn vriendin schrok gaf hij weer een leuke rodeo. Ik maar die kop omhoog trekken maar hij is zo sterk in dat soort situaties.
Uiteindelijk was hij redelijk braaf en heb ik toch wel vrij lekker gereden zonder al te veel geintjes.

Vandaag weer in de nieuwe bak. Toen ik aankwam ging net iemand rijden waarmee ik dus echt niet in de bak kan/wil rijden dus ik ging eerst maar even wachten. Nou, vandaag was hij echt super braaf, hij liep niet echt super maar het ging ermee door en hij heeft in ieder geval geen stap verkeerd gezet.

Toen kwam ook nog de eigenaar kijken met z'n vrouw. En een meisje ging op een pony stappen, die pony was nog niet in de nieuwe bak geweest dus dat gaf weer een beetje stress. En daar gingen ze foto's van maken enzo, dus ik werd wel een beetje afgeleid en Leroy ook(ze hadden het wel heel netjes gevraagt trouwens)

De bodem is dus echt niet vlak...Beetje jammer. Het schijnt dat hij wel vlak was toen hij afgeleverd werd, ik ben benieuwd wat er dan in de tussentijd is gebeurd want hij is nu dus echt verre van vlak....En er liggen nogal grote stukken hout tussen hier en daar..

Ik heb vandaag ook lesgegeven erin, was wel fijn, hij loopt lekker haha.

Dus tot nu toe is avontuur Agterberg geslaagd, nu nog even kijken hoe de foto-kwaliteit van de nieuwe bak is, dus misschien binnekort foto's.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:04

Nou veel plezier met je nieuwe bak!!

ZAL WEL LUKKE HE

Alja

Berichten: 25638
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:24

he wat leuk dat hij eindelijk af is....
en niet opgeven he??? ook al is hij wat vervelend.....

maarre heb ik wat gemist??
wie geef jij les???

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 20:27

Ohw ik had gewoon even een meisje les gegeven, dat vroeg ze of ik dat wilde doen(ja dus...)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 09:19

Toevallig, wij hebben ook net een nieuwe bodem in de binnenbak. Het was eerst vilt (donker dus) en nu vrij licht gekleurd zand met wittige stukjes vilt. En dan ook nog eens nieuwe schotten tegen de zijkanten aangeplant, doooodeng natuurlijk.

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-03 19:59

Ja, stel je voor..haha.

Vandaag was ik aan het rijden en toen gingen ze rood-wit lint langs het gedeelte van de stallen wat tot nu toe is gebouwd hangen... Boos! leuk...Maarja, moeten ze eigenlijk gewoon maar aan wennen natuurlijk..