wat is dat toch met mij en die hoedjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 16:29

[img]../upload/232/almelometineke.jpg[/img]

[img]../upload/232/t_is_heet.jpg[/img]



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ineke op 2001-10-12 17:30 ]</font>


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:39

hahahahh bekent probleem maar dan met mijn cap!! Haha! dus je bent niet de enige!! Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:39

hahaha ik mag zeker niet lachen.

Verder wel coole foto's

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 16:48

WHAHAHA oeps sorry zal niet lachen (hum hum)

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:07

Ineke, misschien moet je voortaan een zakspiegeltje meenemen Haha! , kun je nog ff kijken voordat je de ring ingaat.

Ik vraag meestal aan mijn lezer of alles er nog een beetje normaal uitziet, dus dan moet je maar niet zo uitsloverig die proeven uit je hoofd rijden Haha!


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:36

Oeps... idd, dan schaam je je achteraf dood dat je zo hebt gereden! Volgende keer toch maar een spiegeltje mee? Haha!

Ik heb afgelopen zondag nog een uiterst charmante foto gescoord van mij met cap, ook niet echt in kaarsrechte toestand, beetje eh... uit het lood geslagen, rechts van het midden, dat soort dingen:

Afbeelding

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> (ben ff onderschriftloos)</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-12 22:37 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 01:45

Hahaha, ik hoor de wijze woorden van mijn Britse baas nog (die op maat gemaakte hoeden en caps maakt) iedere keer als ik een cap of hoed opzet:

"Now remember darling, always wear your hat level. Non of that backworth European stuff" waarbij je backworth (achterlijk) ook kan horen als "backwards" (achterover) *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 07:45

Hihi dat probleem had ik dus met cap meestal zakte ie tot over mijn ogen en een maat kleiner dan had ik bartende koppijn.
maar ik kan nu op de kop gaan hangen en het hoedje blijft zitten echt een ideaal ding hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 08:20

Nou Kim, ik krijg juist weer ontzettende hoofdpijn van een hoedje. Ik lach dan weliswaar op de eerste foto (en mijn hoedje zit recht Haha! ) maar meestal gooi ik direkt na de proef mijn hoedje weer af.

t komt omdat ik kort haar heb, waardoor ik niets heb om aan vast te maken. Dan moet je hoedje dus echt op je hoofd klemmen vooral als het een beetje waait.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 13:19

Nou fitz ik heb lang (bijna lang) haar en ik barst ook altijd van de koppijn als ik m,n hoedje op gehad heb. en heet dat ik t er van krijg ,,,wat een kolere dingen zijn dat toch.
Net zoals trouwens die middeleeuwse gewoontes om een wollen jas, laarzen ,hoed ,handschoenen.slabber aan te moeten (vooral leuk als t 29*c. is) .Iedere sport heeft aangepaste kleding ,ga nou hardlopen ,wat je dan allemaal voor zweetkleren kunt kopen.....nee dan paardrijden ,wij zien er nog steeds zo uit als 200 jaar geleden ,toen ze nog niet beter wisten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 14:34

Fitz, dan moet je een betere hoed kopen. Als je een hoed koopt die gemaakt is met een zgn. "body" erin, dus niet van karton maar van linnen met een lijmsoort erop, keihard, daar maken ze (iets dikkere laag) ook die caps van, dan is je hoed zo "zwaar" dat hij gewoon blijft zitten. Je merkt daar zelf niks van, omdat de vorm precies is aangepast aan de vorm van je hoofd. (designed to stay on your head) Naast Patey in Londen maakt ook meneer de Winter in Uden hoeden op die manier.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:26

Ik maak mijn hoedje ook nergens aan vast he zit ook niet zo'n band in. Ik weet niet vind 'm onwijs fijn zitten.
Ik heb eindelijk geen koppijn meer na een proef

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

axeltje

Berichten: 2755
Geregistreerd: 16-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:38

Dat probleem heb ik ook met mijn cap, das best wel irri!! Maareh, je staat er (op die hoed na dan) heel leuk op!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:43

ik kan er ook wat van hoor dan wel niet met dressuur hoedje maar met westernhoed haha geen gezicht he!! Gelukkig was ik niet de enige die zoeen ding op had (was verplicht)
Haha!


[img]../upload/1339/ikry.jpg[/img]

[img]../upload/1339/prijs.jpg[/img]
_________________
the best horse is a fjordhorse

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: debora/ry op 2001-10-13 19:44 ]</font>

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 18:47

Hahahaha, mmmmmm Ik zal niet lachen hoor Haha! Hihi maarre, wel leuke foto's hoor!!!
Op de tweede foto heeft dat paard zo mooi z'n oortjes naar voren Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers