Het bezoekje aan Harry!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Het bezoekje aan Harry!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:54

Code
Bij sommige foto's url ipv img ivm het formaat.
Mickey


Na een zoektocht van 3 jaar hadden we hem ein-de-lijk gevonden; Harry Party!!! Harry was het vriendje van Skippy (mijn vzpony op de manege 3 jaar geleden Knipoog) en Harry was de vzpony van een hele goede vriendin van me..
Met behulp van Renske *guidolover* hebben we hem gevonden en daar zijn we haar SUPERdankbaar voor Lovers !!

Donderdag zijn we bij hem gaan kijken, nog een hele belevenis in de auto.. Anke had nog maar 2 weken dr rijbewijs en uhm... tja, niet alles ging even soepel Schijnheilig *om maar even het voorbeeld te noemen van het schakelen; Anke wilde naar zn 3 schakelen, zit ze met haar voet net naast de koppeling *en dus ook nèt op de rem Schijnheilig * effect daarvan was, dat de snelheid in no-time omlaag ging, en wij met onze neus tegen de voorruit zaten (echt geluk gehad dat er niemand achter ons reed Knipoog)*
De weg naar zeeland ging helemaal goed OK dan! Geeneen keer verkeerd gereden, maar toen we eenmaal in het dorpje waren wisten we niet waar we naartoe moesten, er klopte namelijk geen meter van heel die routeplanner.. Wij een half uur in het dorpje rondgereden, toen het VVV op proberen te zoeken (die voor ons niet te vinden was Knipoog) en toen maar aan iemand gevraagd die ons de hele andere kant op wees dan we moesten zijn (maar dat wisten we toen nog niet Knipoog) en toen wéér aan iemand gevraagd, aangezien we het nog niet konden vinden.. Werden we de hele andere kant op gestuurd en het was echt makkelijk te vinden merkte we toen Schijnheilig
Wat we in een klein uurtje hadden kunnen rijden, hadden we nu in ruim 2 uur gedaan Haha!

Hij staat in Zeeland nu, is in die 3 jaar een stuk of 4 keer van eigenaar veranderd en staat nu nog maar 4 maanden op zn nieuwe plek, maar we hebben de eigenaren (lang Schijnheilig ) gesproken en die waren helemaal gek op Harry (vooral hun dochter, die er ook op rijd Knipoog).
Was heel leuk om met ze over Harry (nu Mudje hetend... hij heeft zn namen niet echt mee dus Haha!) te praten, alle dingen die hij vroeger deed, doet hij nu nog en het was gewoon heel grappig om die herkenning te krijgen zegmaar Knipoog

Sommige foto's zijn wat groot, dus daarvoor moet je maar even op deze en deze link klikken Knipoog
Het meisje op de foto's is Anke, die verzorgde Harry vroeger dus Knipoog
Afbeelding
http://members.lycos.nl/skoeken/hpbimg/anke&harry4.JPG

En nog een paar foto's van Harry
Afbeelding
Hee Harry.. uhh... Mudje
Afbeelding
Ik werd ook even begroet Tong uitsteken *deed hij 'vroeger' ook altijd zo Knipoog*
http://members.lycos.nl/skoeken/hpbimg/harry4.JPG

Toen nog even een aai over de bol en zijn we weer teruggegaan naar Zundert Lachen
http://members.lycos.nl/skoeken/hpbimg/harry5.JPG
Dag Harry Tot de volgende keer!!

Hij heeft het echt supergoed daar, dus wij konden met een gerust hart naar huis Lachen Hele leuke mensen die ons hebben uitgenodigd om met wat warmer weer terug te komen (want het was wel zo ontiegelijk KOUD!)

Anke en ik zijn op de terugweg nog gaan eten bij de Mac, daar bijna in aanrijding gekomen met een rots en daarna bijna met een lantaarnpaal Bloos Bij die lantaarnpaal dachten we echt dat we ertegenaan zaten, we hoorde namelijk geluid...
Maar dat geluid was Anke, die per ongeluk op de toeter drukte en dat niet doorhad Haha!
Enorm veel lol gehad heel de dag Haha!
En toen we bij mij waren, zijn we nog even saampjes doorgereden naar Ivanka, foto's daarvan zijn hier te vinden: [ITP] Ivanka *rijfoto's* Lachen!

Sanne
(sorry, maar heb even verslag+foto's-in-één gemaakt Knipoog)


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:34

Aaah die 5e foto is zo leuk/lief Lachen Echt geluk dat je hem terug hebt gevonden, hoe oud is hij nu? Toch wel beetje op leeftijd denk ik he? Mudje hehe Nagelbijten / Gniffelen ho verzin je het, dan vind ik harry leuker.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 11:11

Nou nou, dat valt wel mee hoor Knipoog Hij was nog jong toen hij bij ons kwam, nu is hij zo'n 13 jaar..


Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:05

Die 5e foto is CUTE ! Wat leuk dat je hem na al die tijd toch weer een keertje ziet Haha!

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 14:07

Tinne schreef:
Met behulp van Renske *guidolover* hebben we hem gevonden en daar zijn we haar SUPERdankbaar voor !!



o wat ben ik goed!!!!!! *LOL*

ben blij dat ik jullie heb kunnen helpen! OK dan!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers