YES!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 01:16

I`m Happy Party!! Party!! *LOL* *LOL* !!!!! Heb vandaag te horen gekregen dat ik ben geselecteerd voor de clinic met Michelle Gibson! Yeah, een heel weekend les! Ze kwam hier in de buurt een seminar geven en vroeg voorrijders. Je moest een video sturen van je rijkunsten met je knollie en we werden nog uitgekozen ook! Dat had ik dus ff nooit verwacht. Maar ja, ja heb je, nee kun je krijgen, dus.....en we kregen ja he he! Nou, ik ben benieuwd, ik zal er wel helemaal niks van bakken, maar aan perfecte ruiters hebben ze ook niets. Mischien hebben ze me wel uitgekozen om de aandacht van het publiek erbij te houden. Allemaal van die serieuse dressuurmutsen en dan kom ik de clown effies een paar flaters slaan. De clinic is in mei, ik zal hier wel laten weten hoe het is gegaan (als jullie daar tenminste in geinteresseerd zijn Tong uitsteken ) groetjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:16

Goh wat leuk he, is toch helemaal te gek, en heel veel sucses en ja we willen het wel horen hoor hoe het is gegaan *LOL* .

Jacqueline

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:49

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf ik ken haar zelf niet, 't is zeker te ver om te komen kijken he?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:53

wow, dat soort kansen krijg je niet elke dag. Mogen wij komen kijken? offe......

Gery

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 09:14

Cool Cool

Leuk zeg, veel succes!!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:26

Succes, waar is de clinic?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 22:32

Ja ik heb er echt zin in! En jullie mogen natuurlijk komen kijken....het is wel in texas hehe! Ik ken Michelle Gibson ook niet in persoon ofzo, maar ze reed in 1996 met Peron op de Olympische Spelen in Atlanta. Ze had bijna brons totdat Sven Rothenberger d`r op het allerlaatste moment van de troon stootte Tong uitsteken . Oeps, nou wil ze natuurlijk vast geen Nederlanders in d`r clinic *LOL*