bestaat dit wel...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

bestaat dit wel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 00:01

Ik heb een vraag over het scheren.. Al twee jaar doe ik het zelf maar vind het niet mooi. Ik heb een vos en die is dan echt twee kleuren... Geen gezicht.

Nu vroeg ik mij af of er opzet stukken bestaan voor en paardenscheerapparaat waarbij je net al bij een tondeuse voor mensen kan kiezen tussen 3 mm, 5mm, enz...
Mischien dat dit het kleur verschil minder maakt. Ook is ie dan niet helemaal kaal.... Want eigenlijk hoeft dat ook weer niet..

Wie weet of dit bestaat?

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 01:17

dan heeft het scheren toch ook niet zoveel nut?

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-03 09:11

De reden dat ik een opzet stuk wil is omdat ie nu ook niet helemaal kaal hoeft, maar nu is hij echt een bolletje wol. Als ik nu een half uur gereden heb dan is ie drijf nat en niet meer droog te krijgen. Een uur met zijn zweetdeken op en hij is nog niet droog....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:19

Dan zal ik hem nu gewoon helemaal scheren. Want zo als DeesEnJambo al zegt, volgens mij heeft het helemaal geen nut, die dikke en warme vacht heeft hij toch, alleen de lengte niet meer.

Ik zou hem gewoon nu scheren, een keer pech voor die kleuren, dat is niet anders. En dan volgend jaar gewoon vroeg de dekens op om zijn vacht tegen te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:30

Er bestaan wel verschillende soorten messen.
Dus verschil in mm.
Dus vraag het ff waar je het scheerapparaat gekocht hebt.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 10:40

Er bestaan inderdaad verschillende messen. Een vriendin van me schoor haar paard ook niet helemaal kaal, maar liet wat haar staan. Even navragen bij de ruitersportzaak, denk ik.