Foto's van GOA!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Foto's van GOA!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 20:28

Ik ben met mijn moeder gisteravond (24/10) naar GOA geweest. Het was echt héél erg mooi. Helaas opend een aantal foto's niet. Zijn er een stuk of 10. Waren juist de mooiste en gelukte foto's. Verdrietig Als je zit te twijfelen of je wel of niet zou gaan, moet je het echt doen!!! Op het eind wouden we ook ff naar de stallen kijken. Wij bleken niet de enigen te zijn, want we zagen nog een klein groepje (van ongeveer 5 mensen) die de stallen ook wouden zien. Gelukkig iemand Duits spreken, en die vroeg of we even mochten kijken in de stallen. We mochten alleen bij de ingang staan. Het was echt netjes en de bedekking was ook lekker dik! We mochten denk ik geen foto's maken (heb ik ook niet gedaan, netjes he Bloos). Toen kwam er een verzorgster aan die ons eruit stuurde. Verdrietig Maar goed, was toch héél mooi om de stallen te zien!! Ik zal bij een aantal foto's wat vertellen erover. Helaas zijn niet alle foto's duidelijk te zien. Ik had namelijk een behoorlijk k*t plek. Namelijk met een paal schuinvoor ons. Boos! Verpest veel meer dan je denkt. Verdrietig En later kwamen er nog mensen voor ons zitten. Boos! Maar goed, kijk en geniet. Tong uitsteken Owjah... ze staan niet op volgorde. Bloos En sommige foto's staan er vaker in, computer deed raar. Klik hier voor de slide show. Weet iemand waar je kleine filmpjes kan uploaden? Zijn er denk ik 3.


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:34

Gave foto's zeg! Ik was van mening dat ik geen foto's kon maken dus had me camera maar thuis gelaten Boos! (had ik dus niet moeten doen)

Ik was helemaal verlieft op een van die friezen, hij liep telkens vooraan. Flinke boeg en een flinke kont Tong uitsteken En manen en staart dat hij heeft.... *kwijl*

Leuke show he? Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 20:48

Hahahahaha. Waar en wanneer ging jij dan? Ik was verliefd op die bruine andalusiër. *LOL* Lovers Was zeker leuk!! Ik dacht zelf ook dat je geen foto's mocht maken. Maar mijn moeder had gehoord op de manege dat hun vorig jaar wel foto's mochten maken. Dus nam ik uhm maar mee voor de zekerheid. Heb ik ff geluk. Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Relliej op 24-10-03 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:51

Die bruine anda was ook heel leuk ja!

Ik ging 3 September in Weert Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 20:58

echt geweldige foto's! ben vorig jaar zelf heen geweest... en na het zien van jou foto's heb ik bijna weer zin om heen te gaan... krijg nog steeds kippevel...

groetjes!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:02

Toen al Fairie!! Ga je toch weer bokkertje. Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:03

Relliej schreef:
Toen al Fairie!! Ga je toch weer bokkertje. Haha!

Jaja, dat is al weer een flinke tijd geleden. Ben toen zelfs nog met korting geweest ook nog Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:04

haha ja... eigenlijk wel een idee... als ik nou ook nog eens een geldboom in mn tuintje had staan... Knipoog nou weet ik wel dat het niet zo heel duur was, maar toch...

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:05

Fairie"]
[quote="Relliej schreef:
Toen al Fairie!! Ga je toch weer bokkertje. Haha!

Jaja, dat is al weer een flinke tijd geleden. Ben toen zelfs nog met korting geweest ook nog Knipoog
[/quote]
Ik ook (voor ons allebei). Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:06

bokkertje schreef:
haha ja... eigenlijk wel een idee... als ik nou ook nog eens een geldboom in mn tuintje had staan... Knipoog nou weet ik wel dat het niet zo heel duur was, maar toch...


Ik vindt ut nog duur hoor. Scheve mond Hoe duur was het anders dan?

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:13

zou het niet meer weten, maar voor zo'n show vond ik het nog mee vallen... had het er ook zeker nog wel een 2e keer voor over gehad... ach

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:26

Hahahahaha. Haha! Weet iemand waar je kleine filmpjes kan uploaden? Zijn er denk ik 3.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:34

misschien erg offtopic, maar weet iemand waar ik meet info kan vinden over GOA? tot wanneer het duurt en waar je kaartjes kan kopen en waar het precies is? *LOL*

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:36


stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 21:38

TicketService. Je moet alleen wel Duits kunnen spreken als je gaat bellen. Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:39

bedankt! ik zit nu op de site is wel heel erg gaaf om te zien allemaal..... hebben jullie niet aan het einde van zo'n show zoiets: dat wil ik ook!!! (kwijl* haha Knipoog

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 21:49

haha ja... kwam echt met kippevel daar vandaan, en na het zien van al die foto's komt dat gevoel gewoon echt even terug.... echt geweldig... het is echt een aanrader om daar een keertje heen te gaan!!!

groetjes!

stimuleer de verdraagzaamheid, wees eens vaker irritant!

stop nooit met lachen, je weet nooit wie er verliefd kan worden op die lach...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:00

Ja heeeeeeeel erg [***]!!! Helaas heb ik geen eigen pony of verzorgpony om dat te leren. Maar volgend jaar misschien wel. *LOL* We gaan namelijk misschien verhuizen naar Baarle-Nassau (NB), met stallen en weiland. *LOL* Huis dat we op het oog hebben, ligt bijna tegen de bossen, 1 minuut te paard, en ongeveer 5 minuten emt de fiets naar ut dorp.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:00

Relliej"]
[quote="Fairie"][quote="Relliej schreef:
Toen al Fairie!! Ga je toch weer bokkertje. Haha!

Jaja, dat is al weer een flinke tijd geleden. Ben toen zelfs nog met korting geweest ook nog Knipoog
[/quote]
Ik ook (voor ons allebei). Tong uitsteken
[/quote]
Waarvan had jij die korting? Ik via de FNRS (wanneer je je ruiterpas poort mee nam)

Ik had trouwens kei goeie plekken, op de onderste rij net lang de ingang aan de hoek. Net zo duur als de plekken helemaal boven aan. Geweldig zicht!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:06

Fairie"]
[quote="Relliej"][quote="Fairie"]
[quote="Relliej schreef:
Toen al Fairie!! Ga je toch weer bokkertje. Haha!

Jaja, dat is al weer een flinke tijd geleden. Ben toen zelfs nog met korting geweest ook nog Knipoog
[/quote]
Ik ook (voor ons allebei). Tong uitsteken
[/quote]
Waarvan had jij die korting? Ik via de FNRS (wanneer je je ruiterpas poort mee nam)

Ik had trouwens kei goeie plekken, op de onderste rij net lang de ingang aan de hoek. Net zo duur als de plekken helemaal boven aan. Geweldig zicht!
[/quote]

Wajooooo dan heb je vet geluk!!!! Bloos! Wij kwamen een uur eerder aan, het was nog niet echt druk, krijgen we de poedersuiker plekken. Boos! Ik heb korting van het KNHS pasje.

Signe

Berichten: 5806
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:07

Ik heb genoten van je foto's! Ik ben al twee keer naar Goas geweest... de eerste was het mooist, dat hing nog niet zo aanelkaar van de special effects... Die Tinker is (natuurlijk duh) mijn favoriet... Ik vind hem griezelig veel op Blizz lijken af en toe, heeft een beetje dezelfde aftekening.

Ik vind die 'pas' foto erg mooi...

Hier nog een foto van vorig jaar toen de tinker steigerend in de krant stond...
Afbeelding

Ik illustreer en maak kunst http://www.signeofhorses.com
En ben parttime viking op Instagram @signeofhorses

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:08

Ik ga aanstaande zondag, heb er echt zin in als ik dit zie. Misschien gebruik ik wel een fotootje voor mijn powerpoint presentatie voor CKV, mag wel he Tong uitsteken

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:10

Alst goed is, gaftie ook een bok in de lucht. Xie je aan de achterpoten op de foto. Dus steiger-bok-landing.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-03 22:11

Je mag alleen geen flits gebruiken Liza. Maar toen ik er was, waren er wel veel die dat wel gebruikten. Boos! Scheve mond


Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 22:22

Okay geen flits Scheve mond jammer... Hopelijk kan sophie_kurk die uitzette want zij neemt de camera mee.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: leanneXXnona, LesleyAnne, Votti en 86 bezoekers