Udinde, de allerbeste en de allerbraafste

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-01 20:52

Vanavond was de avond dat Udinde voor het eerst in een trailer ging. Om lekker naar de wei te gaan, kon ze eindelijk haar benen strekken na een week in een box.
Het andere veulen ging eerst op de trailer, maar die vloog er met de zelfde vaart er weer af. Udinde was daar behoorlijk van onder de indruk.
Ik dacht ik probeer het maar even en loop alleen met haar en een handje bix de plank op.
Enja hoor, mijn meisje volgende me netjes de plank op. Wel iemand achter haar en naast de plank, zodat ze er niet af kon vallen.
Netjes stapje voor stapje liep ze verder, zonder geduw en getrek. Toen het andere veulen op de trailer moest, schrok ze wel een beetje van het gebonk op de klep, maar toch bleef ze lekker rustig en na twee bonken, stak ze haar neus maar onder mijn arm voor een knuffeltje! *glunder*
Laadklep dicht en ik zag twee oortjes en een stukje nek rustig afwachten wat er ging gebeuren.

Rijden tot de wei en toen er weer af. Het rijden vond ze wel wat eng, ze stond aardig met haar neusgaten open. Eraf ging prima, ze stapte netjes achteruit, zoals ik haar dat geleerd had. TOT ze met haar voetjes op de klep kwam, toen durfde ze niet meer. Gelukkig was het andere veulen eral af, dus kon het schot opzij, zodat ze om kon draaien op de klep. Wandelde netjes naast me de klep af.

En toen was het feest!!!! Party!! Party!!
Eindelijk eens lekker rennen en gek doen!
Stond toch helemaal te glunderen, ben helemaal Lovers
Hoe ze haar beentjes strekte... Kwijl Knien tot achter haar oren! En na het rennen nog even een klein knuffeltje aan mij geven en toen heerlijke grasjes eten.

Lovers Mijn boefje Lovers De allerliefste en de allerbraafste Lovers


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 20:54

Super, super,super!!! Party!! Party!! Party!! Ik begrijp heel goed dat je trots bent op zo'n superveulentje!!! Lovers Lovers Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


choco
Berichten: 230
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:05

kelly is de liefste van de hele wereld het is mijn verzorgpaard met ditta(van bokt ook lid)
het is een mooi paard en is helaas al 29 ik wilde dat ze wat jonger was maar hat is niet anders want als ze wat jonger was hadden we waarschijnlijk langer lol met haar maar nu ook wel hoor!!!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:27

Wat super dat ze zo ontzettend braaf was!! Kan mij voorstellen dat je erg trots op haar bent, geniet er maar van Party!! Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 21:57

Heerlijk toch, zo'n lekker dier! *LOL*

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 22:07

Hee wat goed dat ze zo braaf was! Dappere Udinde! Haha!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-01 08:27

Super zeg wat zal ze het naar haar zin hebben in de wei.
Staat ze nu nog alleen met dat andere merrie veulen of al bij de rest?
Hinke staat nog bij haar mams en bij Auke en Andries (2 hengstveulens)en hun mammie's.
Ik heb ook zoveel lol met haar!
Dinsdag ging ik wandeen met lot en ik liep even langs hun wei.
Ik riep keihard Hinke en ze Hinnekte heel hard terug.. Maar bleef dus staan. Dus ik nog een keer roepen en ja hoor weer keihard terug hineken.
Al die tijd stonden we naar elkaar te kijken en elke keer als ik riep ,riep zij heel hard terug maar komen???
nee vergeet dat maar *LOL*
stomme muts

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-01 12:31

*LOL* Fijn he Kim, die veulies?
Ze geniet echt heel erg van haar weidegang! Ze dartelt maar raak. Zo schattig omt e zien!
Vanochtend was ik al vroeg naar haar toegegaan, was toch wel een beetje bang dat er misschien iets zou gebeuren. (hoezo overbezorgt?)
Maar ze stond lekker grasjes te knabbelen samen met haar maatje. Toen ik aan kwam en vloot (fluiten, fluite? gevloten Verward Haha! )
hinnikte ze ook naar me en kwam WEL naar me toe. Udinde komt (tot nu toe) altijd op me af. Heel vaak al hinnikend. NU nog wat meer omdat alles toch vreemd is voor haar. Vind ik altijd zo schattig, dan smelt ik helemaal!

Ze staat nu nog samen met haar maatje, met zijn tweetjes. Het kan zijn dat er straks nog een twenter bij komt en dan gaan ze van het voorjaar de grote kudde in. Dat natuurgebied is vanaf november gesloten vanwege het hoge water.

choco
Berichten: 230
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:35

ik ben dol op paarden!!!
wat zijn ze lief he?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:03

ahhh wat een scheetje zeg!!!ik wil die lieverd wel zien.nu ze toch in de trailer kan neem dr maar mee als je naar doetinchem komt voor p&K Haha! Haha! Haha! Haha!

soms is het beter om te zwijgen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:00

Wow wow, ik wil niet meer wachten nu ik jullie verhalen zo lees.... Maar ja, ik heb nog wat tegoed.... Fijn dat het zo goed gaat met je Udinde jantina!!!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, anjali, bellieee, Berdien, Cantheon, Jeska2, Mutti, Nientsje, Padoertje, Punz, Salinah, SentiBot, Texas02, TinkerTreas, Vickym98 en 105 bezoekers