Pizza van de Lidl: met glans door de (smaak)test!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Pizza van de Lidl: met glans door de (smaak)test!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 18:27

In mijn pogingen het de supermarktkosten een beetje naar beneden te brengen, heb ik een aantal dingen bij de Lidl gehaald. Onder andere een doos met 2 pizza's. Nou, die vind ik dus echt super! *LOL* Dunne, knapperige bodem en tomaten die ook echt naar verse tomaten smaken... OK dan! En ik krijg deze ook gewoon op. Bij de normale diepvriespizza zit ik al halverwege propvol, komt denk ik van die dikke bodems. Deze pizza ligt nu dus standaard in de vriezer!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 18:29

Ik durfde het nooit aan.. maar ga het toch eens proberen Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 19:32

Update: heb net de andere pizza uit de doos gegeten. Ik vind deze echt ontzettend lekker! Vingers aflikken Morgen twee dozen nieuwe halen... Lachen (pizza mozzarella heb ik het trouwens over Knipoog )

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 15:42

Heel toevallig had ik een week terug ook maar eens die pizza's in mijn karretje gemikt en ook ik kan zeggen dat ze prima te doen zijn Vingers aflikken
En wil je het een keer anders, vul ze aan met eigen groentes en vleeswaren, lekker en goedkoop

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:25

Die mozzarella is inderdaad erg lekker, ik neem die ook vaak. Wat wij ook erg goed vinden smaken is die baguetten met ham uit de vriezer. Echt yummy!!!!!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 10:35

Ik heb ze ook! En dan vooral pizza tonijn en ham/champignons.
Ten eerste zijn ze goedkopen dan Dr Oetker oid en daarbij zit er op die dure pizza's een heleboel bij, zoals paprika en broccoli en dat hoeft voor mij niet.
Dit is gewoon een simpele dunne bodem met tomaat, kaas en bv tonijn.
Zo krijg je een Italie ook een pizza voorgezet, (met alleen die ingredienten bedoel ik, in Italie zijn ze nog wel iets lekkerder)

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 11:14

Met de Lidl pizza's heb ik geen ervaring,
maar wij hebben altijd een paar van die standaard goedkope Margeritha's in de vriezer.
Die kan je ook zo makkelijk zelf 'opleuken' met paprika, champignons, ui, ham, extra kaas, verse tomaat, salami, mais e.d.
Uiteindelijk krijg ik hem dan ook maar weer voor de helft op Tong uitsteken

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 18:47

Elles schreef:
Update: heb net de andere pizza uit de doos gegeten. Ik vind deze echt ontzettend lekker! Vingers aflikken Morgen twee dozen nieuwe halen... Lachen (pizza mozzarella heb ik het trouwens over Knipoog )

mozzarellla is inderdaad super! *LOL* De andere vind ik niet zo.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:45

Elles"]
In mijn pogingen het de supermarktkosten een beetje naar beneden te brengen, heb ik een aantal dingen bij de Lidl gehaald. Onder andere een doos met 2 pizza's.
[/quote]
[quote="Elles schreef:
Update: heb net de andere pizza uit de doos gegeten. Ik vind deze echt ontzettend lekker! Vingers aflikken Morgen twee dozen nieuwe halen... Lachen (pizza mozzarella heb ik het trouwens over Knipoog )

En dit moet de kosten gaan drukken? Haha! *LOL*

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 00:04

Honeybee schreef:
En dit moet de kosten gaan drukken? Haha! *LOL*

Nouhou! Ik was net zo happy... Huilen Haha!

Ja, je hebt gelijk natuurlijk. Maar mijn gang naar de Lidl was weldegelijk uit kostenoverwegingen hoor! En de pizza's van andere merken vind ik gewoon niet lekker....

Zo, heb ik mezelf weer even lekker verdedigd...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 00:09

Hahahaha je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen hoor. Knipoog
't is dat ik niet van Mozzarella houd. Haha!

Maar lees mijn topic maar eens.. als je die pizza eens hebt gehad.. (verschillende soorten) dan.. hmm.. zwijmel je helemaal weg. Vingers aflikken

[VT] Waar vind ik de Chicago Town Pizza?

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:07

pizza's had ik mog niet geprobeerd, die ga ik de volgende keer maar ff meenemen.

Weet je wat daar ook leker is: stokbroodje gevuld met kruidenboter uit de diepvries!